Feliciteer hier de tante van...
+17
rapa nui
studiebol
RYW
Susan
Ibbeltje
Makamba
Minx
Caro
Annemoontje
Elliot
Marin
SparklingEyes
Paper Crown
Lejow
Poubelle
Lavendel
Shy
21 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Feliciteer hier de tante van...
Waarom niet? Is een openbaar forum en zijn ook genoeg mensen die haar wél waarderen. Ik kan zo een lijst forummers opnoemen die ik ook niet ontvang met open armen en met mij vast een hoop anderen. Maar is dat een reden om weg te blijven? Rare gedachte.Caroline. schreef:Maar Smikkell, is Doedel dan van plan weer terug te komen als haar ban is opgeheven? Want ik denk eerlijk gezegd niet dat men hier met open armen staat om haar te ontvangen, dat begrijp je toch wel?
Daarnaast wordt dat topic van Doedel zo overtrokken.
Gast- Gast
Ok. Het sleept ook maar voort en juist dáárom vroeg ik me af waarom je zoiets als een verjaardagstopic opent.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Ok. Het sleept ook maar voort en juist dáárom vroeg ik me af waarom je zoiets als een verjaardagstopic opent.
Edit: wel een beetje eens met Smikkel dat het geopende topic op zich niet eens heel erg was.. We zijn hier allemaal wel erg: ach gossie, aai over je bol reacties en topics gewend maar als er even iets pittigs wordt gezegd is dat gelijk een rel! Ik vond 't gemeen naar Susan toe, want feitelijk is 't niet waar wat gezegd wordt, maar in elke reactie die Susan plaatste waren de woorden k*t en tr*t aan 't adres van Doedel ook niet over 't hoofd te zien. Ook niet netjes.
Paper Crown, dat zegt dan wel iets over hoe het bij mij aankwam, denk je niet, aangezien ik die woorden over het algemeen weinig gebruik in reacties. Later heeft D in de mail uitgelegd hoe ze het bedoelde en toen was het goed. Ik snap dus niet waarom het weer naar boven wordt gehaald, aangezien het is UITGEPRAAT. Of gaat dit een wekelijks terugkerend item worden?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Luce schreef:Blijkbaar. Dan is er weer relmateriaal hè
Lejow's tante moest eens weten.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Luce schreef:Blijkbaar. Dan is er weer relmateriaal hè
Lejow's tante moest eens weten.
Gast- Gast
Susan schreef:Paper Crown, dat zegt dan wel iets over hoe het bij mij aankwam, denk je niet, aangezien ik die woorden over het algemeen weinig gebruik in reacties. Later heeft D in de mail uitgelegd hoe ze het bedoelde en toen was het goed. Ik snap dus niet waarom het weer naar boven wordt gehaald, aangezien het is UITGEPRAAT. Of gaat dit een wekelijks terugkerend item worden?
O, maar dat ik 't niet netjes van je vind, wil nog niet dat ik je niet begrijp! Ik had wellicht hetzelfde gereageerd. En dan hebben jullie 't wel uitgepraat wat ik persoonlijk heel volwassen en fijn vind wil nog niet zeggen dat iedereen op 't forum 't onderwerp moet doodzwijgen. Hoeft geen rel te worden!
Zeg gewoon sorry a.u.b. en dan is alles misschien weer goed.
Gast- Gast
Ik wil tante Lejow best feliciflapstaarten hoor! Maarehhh, is er ook taart?
Gast- Gast
Caro schreef:Caroline. schreef:Maar Smikkell, is Doedel dan van plan weer terug te komen als haar ban is opgeheven? Want ik denk eerlijk gezegd niet dat men hier met open armen staat om haar te ontvangen, dat begrijp je toch wel?
Jeetje mina: zijn we nu een besloten club waar je alleen maar in mag nadat je op audiëntie bent geweest en of mensen je wel of niet met open armen ontvangen??
Hou toch op. Of Doedel terugkomt of niet is toch haar beslissing?
Huh ik zeg toch niet dat ze niet terug mag komen? Ik stel alleen een vraag aan Smikkel, of Doedel van plan is terug te komen.. Ik snap jouw felle reactie niet zo!
Smikkell schreef:Waarom niet? Is een openbaar forum en zijn ook genoeg mensen die haar wél waarderen. Ik kan zo een lijst forummers opnoemen die ik ook niet ontvang met open armen en met mij vast een hoop anderen. Maar is dat een reden om weg te blijven? Rare gedachte.
Daarnaast wordt dat topic van Doedel zo overtrokken.
Ik heb niet de gedachte dat ze weg moet blijven hoor, ik vraag alleen of ze van plan is terug te komen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Carrie schreef:Marin schreef:Welke tante?
Tante Lien...
Lean back!
Hehe eindelijk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb heel dit gemist waarom doedel uberhaupt een ban heeft.. dus van mij mag ze terug komen. Dus ik zou niet weten waarom ik haar niet met open arm zal ontvangen.
En er zullen vast meer mensen zijn die het gemist hebben.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Jij. Want jij hebt zelf aangegeven dat haar account vrijwillig verwijderd is. Wat overigens is bevestigd door Zusje.Smikkell schreef:Wie zegt dat ze geen account heeft? Over een paar dagen wordt haar ban ook weer opgeheven, dus vind het niet raar.Ibbeltje schreef:Smikkell ik vind het gewoon raar om iemand te feliciteren die niet meer hier is met account. Maar goed ieder haar ding, ik heb haar dan ook niet gefeliciteerd en dat was dan ook een keus.
Gast- Gast
studiebol schreef:Ik heb heel dit gemist waarom doedel uberhaupt een ban heeft.. dus van mij mag ze terug komen. Dus ik zou niet weten waarom ik haar niet met open arm zal ontvangen.
Ook helemaal gemist ivm een weekje vakantie. Ik wil niets oprakelen maar ben wel nieuwsgierig: is Zusje daarom ook verdwenen? of een nieuwe naam?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:studiebol schreef:Ik heb heel dit gemist waarom doedel uberhaupt een ban heeft.. dus van mij mag ze terug komen. Dus ik zou niet weten waarom ik haar niet met open arm zal ontvangen.
Ook helemaal gemist ivm een weekje vakantie. Ik wil niets oprakelen maar ben wel nieuwsgierig: is Zusje daarom ook verdwenen? of een nieuwe naam?
Samenvatting:
Doedel vond het leuk om iedereen eens even goed haar waarheid te vertellen en deelde een paar flinke sneren uit. Daar viel iedereen overheen. Account werd verwijderd en ze kreeg een ban. Dikke rel van 70 pagina's ofzo. Nu hebben Susan (kreeg een sneer over haar ouderschap) en Doedel het uitgepraat over de mail.
En ik wacht nog steeds op een pm van Smikkel
Gast- Gast
Vervolgens kwam er een discussie over het biechtaccount, dat dat niet anoniem is (voor de moderators) en dat daar niet discreet mee omgegaan zou worden. Daarom is het biechttopic gesloten en omdat Zusje zich persoonlijk aangevallen voelde heeft zij besloten alleen nog maar actief te zijn als admin.Luce schreef:rapa nui schreef:studiebol schreef:Ik heb heel dit gemist waarom doedel uberhaupt een ban heeft.. dus van mij mag ze terug komen. Dus ik zou niet weten waarom ik haar niet met open arm zal ontvangen.
Samenvatting:
Doedel vond het leuk om iedereen eens even goed haar waarheid te vertellen en deelde een paar flinke sneren uit. Daar viel iedereen overheen. Account werd verwijderd en ze kreeg een ban. Dikke rel van 70 pagina's ofzo. Nu hebben Susan (kreeg een sneer over haar ouderschap) en Doedel het uitgepraat over de mail.
Gast- Gast
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
In het kader van de meest nuttige bijdrage ooit?Sogood schreef:
Gast- Gast
`Maple schreef:Vervolgens kwam er een discussie over het biechtaccount, dat dat niet anoniem is (voor de moderators) en dat daar niet discreet mee omgegaan zou worden. Daarom is het biechttopic gesloten en omdat Zusje zich persoonlijk aangevallen voelde heeft zij besloten alleen nog maar actief te zijn als admin.Luce schreef:rapa nui schreef:studiebol schreef:Ik heb heel dit gemist waarom doedel uberhaupt een ban heeft.. dus van mij mag ze terug komen. Dus ik zou niet weten waarom ik haar niet met open arm zal ontvangen.
Samenvatting:
Oke duidelijk.
studiebol- Ratel
Ik denk omdat het 's nachts geopend is en 's morgens vrij snel verwijderd was. Het heeft niet dagenlang op het forum gestaan.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik denk omdat het 's nachts geopend is en 's morgens vrij snel verwijderd was. Het heeft niet dagenlang op het forum gestaan.
Oke..snachts slaap ik meestal ja
studiebol- Ratel
Het 70 tellende topic n.a.v. dat topic is toch aardig lang 'in de lucht' geweest.Susan schreef:Ik denk omdat het 's nachts geopend is en 's morgens vrij snel verwijderd was. Het heeft niet dagenlang op het forum gestaan.
Alleen de titel had er niets mee te maken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Het 70 tellende topic n.a.v. dat topic is toch aardig lang 'in de lucht' geweest.Susan schreef:Ik denk omdat het 's nachts geopend is en 's morgens vrij snel verwijderd was. Het heeft niet dagenlang op het forum gestaan.
Alleen de titel had er niets mee te maken.
Oh ja, dat is waar. Ja, dat kun je makkelijk missen, ik heb dat ook vaak dat er een topic is met een vrij saaie titel en dat ik me op een gegeven moment ga afvragen waarom dat topic zoveel reacties krijgt en dat dan blijkt dat er een rel gaande is.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ben tante!
» Ik word tante :)
» Ik ben tante geworden!
» Jaa ik word Tante!!
» Ik ben tante geworden!
» Ik word tante :)