Sluitband
+2
Muppetje
Muus
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sluitband
Heeft iemand ervaring met een sluitband?
De belly bandit of die van Motherwear?
Ik kan me nog het lege gevoel in buik herinneren na de bevalling, net drilpudding waar je organen mee schoven!
Nu lijkt mij dat je dat gevoel al wat minder hebt wanneer je zo'n band draagt.
En als het daadwerkelijk helpt om mijn buik sneller terug in vorm te krijgen hoor je mij niet klagen natuurlijk
De belly bandit of die van Motherwear?
Ik kan me nog het lege gevoel in buik herinneren na de bevalling, net drilpudding waar je organen mee schoven!
Nu lijkt mij dat je dat gevoel al wat minder hebt wanneer je zo'n band draagt.
En als het daadwerkelijk helpt om mijn buik sneller terug in vorm te krijgen hoor je mij niet klagen natuurlijk
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Sluitband
Het lijkt mij persoonlijk heel vervelend zo'n strak ding om je buik als je net bevallen bent. Ik heb het dus ook niet gebruikt, ook niet nodig gehad, het is allemaal alweer redelijk in vorm. Daarbij vraag ik me af of je spieren er niet lui van worden
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje jij hebt goede genen volgens mij haha! Ik heb je foto gezien en je ziet er inderdaad weer erg goed uit!! Dat zit er bij mij helaas niet in.
Ik heb ook tegenstrijdige reacties gelezen over het dragen van een sluitband. De een zegt inderdaad dat het niet goed is voor langere tijd, de ander zegt dat het achterhaald is. Persoonlijk lijkt het me juist wel prettig zitten (na mijn vorige ervaring dus), stiekem hoop ik dat iemand dat kan bevestigen of tegenspreken
Ik heb ook tegenstrijdige reacties gelezen over het dragen van een sluitband. De een zegt inderdaad dat het niet goed is voor langere tijd, de ander zegt dat het achterhaald is. Persoonlijk lijkt het me juist wel prettig zitten (na mijn vorige ervaring dus), stiekem hoop ik dat iemand dat kan bevestigen of tegenspreken
Muus- Prater
Charlie schreef:ik heb m, fijn ding
Welke heb je Charlie?
Muus- Prater
Muus schreef:Charlie schreef:ik heb m, fijn ding
Welke heb je Charlie?
die van t plaatje
Gast- Gast
Lief dat je dat zegt Muus
Edit, plaats natuurlijk wel de foto's waar ik het beste op uitkom he
Edit, plaats natuurlijk wel de foto's waar ik het beste op uitkom he
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Interessant topic, ik lees mee....maar misschien wellicht minder geschikt voor diegenen die een keizersnee krijgen gezien de wond??
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Haha Muppetje, dat zal wel meevallen!
Pandora, ik heb begrepen dat je die ook kunt gebruiken na een keizersnede!
Pandora, ik heb begrepen dat je die ook kunt gebruiken na een keizersnede!
Muus- Prater
Pandora schreef:Interessant topic, ik lees mee....maar misschien wellicht minder geschikt voor diegenen die een keizersnee krijgen gezien de wond??
Daar heb je ook weer speciale voor, heb ik ooit gezien online.
Gast- Gast
In mijn familie draagt iedereen dit alleen dan in de vorm van een lange geweven katoenen doek die je om je buik bindt. Ik ken niemand met een flubber buik in mijn fam, dus denk dat 't zeker werkt!
Sterren dragen 't ook, trouwens!
Sterren dragen 't ook, trouwens!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Volgens mij zet zo'n ding de eerste week echt zoden aan de dijk, maar moet je hem niet nog wéken na je bevalling blijven dragen. Dat kan er voor zorgen dat je spieren niet aan elkaar hechten en je dus uiteindelijk slappere spieren overhoudt dan zonder band. Ik heb het zelf niet gebruikt overigens en zonder is het ook goed gekomen.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Ik heb een belly bandit gehad. Heb m niet heel veel gedragen omdat hij bij mij steeds omhoog kroop. Ik heb een enorm holle rug en dat werkt niet zo goed. Qua gevoel aan mn buik vond ik t wel heel fijn.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: