Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het lekkere nederlandse mannen topic

+14
Susan
Caro
loura
Poubelle
Kowalski
luisa
Sarah1985
_Lacey_
Derpy
Raindrop
Lady Starstruck
Bazinga
ijsjemeisje
Monte
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Empty Re: Het lekkere nederlandse mannen topic

Bericht  loura za 22 sep 2012 - 21:55

Raindrop schreef:
Monte schreef:
loura schreef:
Tris schreef:Haha in topics als dit, zit ik echt zo vaak met opgetrokken wenkbrauwen!

Nou ik ook haha
Ik denk dat iedereen dat wel heeft bij bepaalde mannen. Sommige mannen die als mooi worden gezien(barry, fedja e.d) vind ik echt vreselijk en anderen vinden mijn geposte mannen weer niet aantrekkelijk. Wel leuk ieders keuze te zien.

Eens met Monte smile
Loura, welke mannen vind jij mooi dan?

Er is er 1 die ik knap vind die in dit topic voorbij kwam.. Dat is Egbert-Jan Weeber I love you.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Empty Re: Het lekkere nederlandse mannen topic

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 0:24

Nog even een aanvulling, later misschien nog meer Very Happy

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 3466109499_802b76eae6

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Img-140612-265.onlineBild

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 23 sep 2012 - 0:25

luisa schreef:Ik ben duidelijk geen fan van nl mannen. Van de hier geposte mannen vind ik alleen Barry Atsma leuk en ik kan verder ook zo snel niemand anders bedenken. Hugo borst vind ik juist echt enorm lelijk,bij hem zap ik altijd gelijk weg.

Ja dat hoor ik vaker bij Hugo Borst. Ik heb gewoon een rare smaak denk ik Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 1:58

ijsjemeisje schreef:Nick Schilder mag er van mij ook wel bij staan. Met gel in zijn haren.
Anders lijkt het zo'n oude vent.

Hier heeft hij wel gel in zijn haar maar vind ik hem ook oud lijken Wink .

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Ns_zps33551fb3

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 23 sep 2012 - 2:03

loura schreef:
Raindrop schreef:
Monte schreef:
loura schreef:
Tris schreef:Haha in topics als dit, zit ik echt zo vaak met opgetrokken wenkbrauwen!

Nou ik ook haha
Ik denk dat iedereen dat wel heeft bij bepaalde mannen. Sommige mannen die als mooi worden gezien(barry, fedja e.d) vind ik echt vreselijk en anderen vinden mijn geposte mannen weer niet aantrekkelijk. Wel leuk ieders keuze te zien.

Eens met Monte smile

Er is er 1 die ik knap vind die in dit topic voorbij kwam.. Dat is Egbert-Jan Weeber I love you.

Oh die had ik geplaatst Very Happy Ik heb hem ooit nog geinterviewd en sta ook met hem op de foto haha Laughing

Laatst aangepast door Raindrop op zo 23 sep 2012 - 2:06; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Raindrop zo 23 sep 2012 - 2:05

Hier nog een paar:

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Robin-Zijlstra
Robin Zijlstra

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Koertjan_de_bruijn
Koert-Jan De Bruijn
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Caro zo 23 sep 2012 - 3:08

Ik mis Chris! Dat is toch de beste....
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 3:09

Dit heb ik altijd een mooie voetbalman gevonden.

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Marc-overmars-01

Dennis Storm vind ik ook wat hebben.

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 94877_de513c

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 3:13

Ik vind zelf 'Tim' uit Goede tijden slechte tijden ook wel echt een lekker ding hoor, pfieuw Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 3079029344 hij heeft gewoon iets.

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 7945548764_8969b9ef55_m

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 23 sep 2012 - 3:17

Ik vind Gerard Ekdom heel leuk om te zien, maar als radio-DJ vind ik hem dan weer heel irritant en dan knap ik een beetje op hem af. Nu in Ford Boyard vind ik hem wel weer leuk.

Oh ja, en ik vind Daniël Boissevain heel leuk, vooral als Tom in Gooische Vrouwen. Ik had elke week een discussie met mijn moeder over wie er leuker was, Tom of Martin Morero - zij vond Tom namelijk erg saai en MM veel leuker.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 5:38

Ik vind mannelijke BN'ers niet knap, zijn allemaal van die jongetjes..

Gast
Gast

Bericht  loura zo 23 sep 2012 - 5:55

Raindrop schreef:
loura schreef:
Raindrop schreef:
Monte schreef:
loura schreef:

Nou ik ook haha

Eens met Monte smile

Oh die had ik geplaatst Very Happy Ik heb hem ooit nog geinterviewd en sta ook met hem op de foto haha Laughing

Ow haha niet eens gezien! Ik zag hem laatst fietsen.. Echt een lekkertje Very Happy Ben wel een beetje jaloers dat jij hem hebt geïnterviewd hoor, leuk! Foto? Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 6:54

Ik vind Ruben Nicolai altijd erg schattig:

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 09_slideshow_televizier2008_ruben_426

En verder.. eigenlijk niemand. Doe mij maar Johnny, Orlando, Joaquin Phoenix en Alexander Skarsgard I love you

Gast
Gast

Bericht  Ilargi zo 23 sep 2012 - 7:01

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Antonie+Kamerling

Was zo'n mooie man....
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  Lady Starstruck zo 23 sep 2012 - 7:02

Ik vond hem ook altijd wel wat hebben Rose. Het is echt eeuwig zonde Sad
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Lousanne zo 23 sep 2012 - 21:28

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Mark_tuitert_13
Mark Tuitert!

En ook eens met de eerder genoemde Bas Muijs!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Rush zo 23 sep 2012 - 21:34

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 W374.3b1ab_75b1a0d21dd1ac6d4c376f5b225c445e

Gregory van der Wiel

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 GersPardoel

Gers Pardoel vind ik ook 'iets' hebben.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 23:04

Lousanne schreef:Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Mark_tuitert_13
Mark Tuitert!

En ook eens met de eerder genoemde Bas Muijs!

Oh jaaaa, hoe kon ik Mark nu vergeten? Zelfs mijn man weet van mijn crush... Als 'ie op tv is, roept E. me altijd even cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 23:47

Ik vind Mark van Eeuwen ook een leuke man! Terwijl ik normaal blond helemaal niet leuk vind.

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Michiel-huisman_org

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 3:59

Oh echt Jeroen Rood? Wat leuk smile Hij heeft een aparte stem he?

Mijn grote liefde:

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Kyudo_Boris_1

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 4:01

Carrie schreef:Oh echt Jeroen Rood? Wat leuk Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 561177 Hij heeft een aparte stem he?
Is dit nou de tactische versie van: 'Hoe kun je dáár nu op vallen? Hij heeft zo'n idiote stem!'? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 4:02

Tygo mag er ook wel wezen.
Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Tygo_1

En heb een zwak voor Gerard Ekdom, dat vind ik zo'n cutie smile

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Gerard_Ekdom_0109111593-491x350

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 4:04

Rood schreef:
Carrie schreef:Oh echt Jeroen Rood? Wat leuk Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 561177 Hij heeft een aparte stem he?
Is dit nou de tactische versie van: 'Hoe kun je dáár nu op vallen? Hij heeft zo'n idiote stem!'? Very Happy

Haha nee helemaal niet! Ik was gewoon verbaasd, en ik vind zijn stem altijd heel karakteristiek. Je herkent 'm meteen.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle ma 24 sep 2012 - 4:48

Carrie schreef:Oh echt Jeroen Rood? Wat leuk smile Hij heeft een aparte stem he?

Mijn grote liefde:

Het lekkere nederlandse mannen topic - Pagina 2 Kyudo_Boris_1

Is dat Boris 'Keep the soul alive'?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Raindrop ma 24 sep 2012 - 6:12

loura schreef:
Raindrop schreef:
loura schreef:
Raindrop schreef:

Eens met Monte smile

Ow haha niet eens gezien! Ik zag hem laatst fietsen.. Echt een lekkertje Very Happy Ben wel een beetje jaloers dat jij hem hebt geïnterviewd hoor, leuk! Foto? Very Happy

Haha cool dat je hem zag fietsen Very Happy Maar in Amsterdam kom je zeker wel vaak bekende mensen tegen?
Ik zal je anders de foto pm'en, ik vind mezelf er namelijk verschrikkelijk op staan haha Razz
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: