Winteravonden?
+10
Herfstblaadjes
Mermaid
Annemoontje
Rovine
Bazinga
loura
Caresses
flower
Makamba
Arwyn
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Winteravonden?
Wie heeft er ook z'n zin in?
Ben echt een zomermens, maar ik kijk uit naar de koude avonden met veel winterkost eten, thee, kaarsjes, dekentje op de bank etc. Ik heb zelfs zin in de Sinterklaas periode, en dat terwijl ik nog geen kinderen heb.
Ben echt een zomermens, maar ik kijk uit naar de koude avonden met veel winterkost eten, thee, kaarsjes, dekentje op de bank etc. Ik heb zelfs zin in de Sinterklaas periode, en dat terwijl ik nog geen kinderen heb.
Gast- Gast
Re: Winteravonden?
Ik vind elk seizoen wel zijn leuke dingen hebben. In de winter lekker op de bank met een kop thee, openhaard aan, televisie aan en kaarsjes aan. Ik vind het heerlijk. Net als kerst en Sinterklaas. Voor je het weet, is het al weer zo ver.
Gast- Gast
Ik heb het al een week koud, dus op dit moment kijk ik er nog niet echt naar uit..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er eerlijk gezegd ook wel zin in! Vooral zoals jij het omschrijft, Dropdraakje.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er ook zin in, gezellig kaarsjes aan, filmpje kijken, spelletje doen!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Heerlijk, ik heb er ook zin in. Gister al boerenkool gemaakt haha en vanavond gezellig op de bank een film avond houden met een vriendin.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Jaa ik vind het ook gezellig en in deze periodes wil ik ook altijd mijn huis gezelliger maken. Kaarsjes en leuke accessoires, nieuw kleed, dat soort dingen. Glaasje wijn, tv aan, kachel aan, ik heb er zin in!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Oh ik heb zo'n zin in kerst... Zat gister al kerstliedjes te hummen en zit al deserts te bedenken en cadeautjes.. De winkelstraten verlicht, iedereen is vriendelijker, ik kan m'n leren jas weer aan, met matchende handschoenen - uiteraard - de familiefilms, de warme chocolademelk... De stamppotten, speculaasjes, erwtensoep en geurkaarsen... Ik kan niet wachten, zal 't geplak en de benauwde nachten van de zomer niet missen
.. Tot ik weer rillend op de fiets zit, ploeterend door de snijdende oosterwind, tranen over de wangen, L'oreal bedankend voor de waterproofmascara...
.. Tot ik weer rillend op de fiets zit, ploeterend door de snijdende oosterwind, tranen over de wangen, L'oreal bedankend voor de waterproofmascara...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Heerlijk!
Niet bij elke beweging plakken, lekker knus op de bank met de poezen. Stevig inpakken, dekentjes.
Niet bij elke beweging plakken, lekker knus op de bank met de poezen. Stevig inpakken, dekentjes.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Ik vind 't wel leuk, maar het duurt mij altijd te lang. De maanden januari/februari/maart ervaar ik echt als vervelend en deprimerend. De rest van het jaar vind ik heel leuk.
Gast- Gast
Heerlijk! Ben nu ook al blij dat het een stuk vroeger donkerder aan het worden is. Lekker warm ingepakt chillen met een kop thee.
En straks lekker weer stamppotten eten met worst en spekjes.
Eigenlijk had ik in de zomer al zin in Sinterklaas en Kerst. Ik heb dat eigenlijk altijd, als het ineens heet is heb zin in december.
En straks lekker weer stamppotten eten met worst en spekjes.
Eigenlijk had ik in de zomer al zin in Sinterklaas en Kerst. Ik heb dat eigenlijk altijd, als het ineens heet is heb zin in december.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Tris schreef:.. Tot ik weer rillend op de fiets zit, ploeterend door de snijdende oosterwind, tranen over de wangen, L'oreal bedankend voor de waterproofmascara...
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Hoe dom het ook is, ik heb wintereten. En ik kan nu alweer helemaal uitkijken naar Stamppot Zuurkool met spekjes en speklappen met zwoerd. En dan heerlijk om 17.00u alweer donker. Kaarsjes aan, gezellig.
Gast- Gast
Met zo'n dag als vandaag moet je trouwens nog helemaal niet denken aan de winter. Het is lente!
Gast- Gast
Jaaaa, heerlijk!
Lekker op onze nieuwe bank, onder een dekentje met een kop thee tv kijken.
Of dadelijk vlak voor de feestdagen dik aangekleed het centrum in gaan voor wat laatste cadeautjes. Ik kijk daar echt naar uit.
Daarna mag het van mij trouwens ook wel weer heel snel over zijn. De lente mag wat mij betreft in februari wel beginnen.
Lekker op onze nieuwe bank, onder een dekentje met een kop thee tv kijken.
Of dadelijk vlak voor de feestdagen dik aangekleed het centrum in gaan voor wat laatste cadeautjes. Ik kijk daar echt naar uit.
Daarna mag het van mij trouwens ook wel weer heel snel over zijn. De lente mag wat mij betreft in februari wel beginnen.
Gast- Gast
Ik heb altijd wel een beetje moeite met de overgang van zomer naar herfst/winter. Heb er nu dus ook nog helemaal geen zin in, maar uren donker dan licht, moeite om uit bed te komen omdat het zo koud is, geen zin om door de kou te fietsen.. Heb wel echt zin in december, dat vind ik dan wel weer gezellig, sinterklaas, kerst en vooral mijn vriend die dan eindelijk weer thuis is.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ja heeeeerlijk! En ik heb ook ontzettend veel zin om te schaatsen .....dus ik hoop dat het flink koud wordt en dan weer thuis onder een dekentje plus kat met een kopje kaneelthee en chocoladepepernoten.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Rood schreef:Ik vind 't wel leuk, maar het duurt mij altijd te lang. De maanden januari/februari/maart ervaar ik echt als vervelend en deprimerend. De rest van het jaar vind ik heel leuk.
+1 En ik vind de kou verschrikkelijk. Maar november en december vind ik wel leuk met de feestdagen en de knusse avonden enzo.
Gast- Gast
Jaya schreef:Ik vind winteravonden bijna nog fijner dan zomeravonden
Ik ook. Al hoop ik deze winter wel een vent naast me te hebben die me warm houdt.
Gast- Gast
Maura schreef:Jaya schreef:Ik vind winteravonden bijna nog fijner dan zomeravonden
Ik ook. Al hoop ik deze winter wel een vent naast me te hebben die me warm houdt.
Dat zou niet verkeerd zijn inderdaad ;-)
Gast- Gast
Hier al weekje verwarming aan, dekentje is al in gebruik en de kaarsjes branden ook alweer een week. De fijne periode komt er weer aan
Herfst en winter vind ik altijd zo fijn. Beiden ook nog in herfst en winter jarig, mijn wens voor mijn verjaardag is altijd: witte kerst en wit oud en nieuw. Dan is de kerst en zeker mijn verjaardag, geslaagd!
Herfst en winter vind ik altijd zo fijn. Beiden ook nog in herfst en winter jarig, mijn wens voor mijn verjaardag is altijd: witte kerst en wit oud en nieuw. Dan is de kerst en zeker mijn verjaardag, geslaagd!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Vanaf vandaag is het herfstRood schreef:Met zo'n dag als vandaag moet je trouwens nog helemaal niet denken aan de winter. Het is lente!
Vanavond al lekker kaarsjes aan gedaan
Heb ook best zin in de warme avondjes met kaarsjes en dekens en lekker knuffelen
Laatst aangepast door Shygirl85 op za 22 sep 2012 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Nou, ik ben er nu al weer klaar mee! Lig op elektrieke deken met een extra deken over me heen en ik heb t verdikkeme nog steeds ijskoud!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Kruik erbij?Tris schreef:Nou, ik ben er nu al weer klaar mee! Lig op elektrieke deken met een extra deken over me heen en ik heb t verdikkeme nog steeds ijskoud!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: