Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een katten topic. Kat piest sinds vandaag op bed!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nog een katten topic. Kat piest sinds vandaag op bed! Empty Nog een katten topic. Kat piest sinds vandaag op bed!

Bericht  Caramba do 20 sep 2012 - 9:30

Onze kat piest sinds vandaag op bed! Nu hebben wij een open slaapkamer, zit dus geen deur in.
Gister ben ik met hem naar de da geweest, omdat hij steeds aan zijn oor zat te krabben, ook slingerde hij enorm met zijn kop. Constatering was: geïrriteerd oortje, nu moet ik een week lang zure oordruppels gebruiken, maar het lijkt net of hij het nu daarom op bed doet. Dit is zo niet fijn! Heb net voor de tweede keer het bed kunnen verschonen!
Misschien is het ook wel omdat wij een nieuw dekbed hebben? Alleen vanmorgen niet op dekbed nu dus wel. Ga me allemaal gekke dingen nu in mijn hoofd halen, maar dit is echt nieuw dat hij dit doet.

Toch da nog eens bellen? Of het een mogelijke bijwerking kan zijn?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een katten topic. Kat piest sinds vandaag op bed! Empty Re: Nog een katten topic. Kat piest sinds vandaag op bed!

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 10:44

Voor de zekerheid even urine na laten kijken op blaasontsteking. Anders kan het stress zijn doordat jij hij uit balans is.

Gast
Gast

Nog een katten topic. Kat piest sinds vandaag op bed! Empty Re: Nog een katten topic. Kat piest sinds vandaag op bed!

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 18:54

Mijn kat plaste dan niet in bed maar wel in het wild dus heb ik een luchtje bij Pet's place gehaald en daardoor plaste hij niet meer in het wild. Kun je sowieso niet een deur plaatsen voor de slaapkamer? Een kat in je bed is zo smerig.

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 21 sep 2012 - 0:05

Er komt binnenkort een hor ofzo. Hij kwam voorheen alleen boven, niet op bed. Sinds de oordruppels dus wel. Da gebeld, mogelijk ontwikkeld hij een blaasontsteking. Hem dus nu in de gaten houden en proberen zijn urine op te vangen, lukt dit niet gaat dit bij de da gebeuren. Boven is, vanaf nu, verboden terrein voor hem.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gympie vr 21 sep 2012 - 3:47

Maar heeft hij nu twee keer op dezelfde plek geplast (het bed)? Tenminste zo lees ik het, aangezien je het bed twee keer hebt moeten verschonen. In dat geval is een blaasontsteking mogelijk, maar wijst het meer op een gedragsprobleem. Bij een blaasontsteking zou er namelijk niet steeds op een dezelfde plek geplast worden. Misschien is hij boos of van slag van de druppels die hij krijgt?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: