Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Centraal topic met leuke deals en acties

2 plaatsers

Ga naar beneden

Centraal topic met leuke deals en acties Empty Centraal topic met leuke deals en acties

Bericht  *Rainbow ma 31 jan 2011 - 6:18

Nav het topic 'Hoe kunnen jullie al die reizen betalen' kwam ik op het idee om dit topic te openen waarin iedereen allerlei tips/acties neer kan zetten wbt leuke uitjes, vakanties, tickets enz... Ik houd zelf erg van vakanties/reizen en uitstapjes maar ben nooit zo heel goed op de hoogte van acties.
Misschien is het ook handig als we de datum erbij vermelden tot wanneer iets geldig is (voor zover je dat weet Wink )

Zou graag willen beginnen met een tip, maar die heb ik dus niet eens Embarassed
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Centraal topic met leuke deals en acties Empty Re: Centraal topic met leuke deals en acties

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 6:19

op vakantieveilingen.nl hebben ze ook regelmatig weekendjes weg enzo.
Ik zag daarnet in de kruidvat folder dat je bij aankoop van een bepaald product een hotelbon kreeg van 40 euro

Gast
Gast

Centraal topic met leuke deals en acties Empty Re: Centraal topic met leuke deals en acties

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 6:23

Niet echt een specifieke tip voor een reis, maar wel een handige tip:
Schrijf je in op zo veel mogelijk nieuwsbrieven via internet. Komt vaak wel in je spam folder, en negen van de tien keer open ik het niet, maar wie weet zit er iets interessants tussen en weet je het als eerste (of enige). Zo krijg ik veel nieuwsbrieven van Ryanair, KLM, boekingswebsites etc.

Gast
Gast

Bericht  Alias ma 31 jan 2011 - 12:09

actievandedag is een website om in de gaten te houden voor leuke deals Wink
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: