Meerijplankje
+7
Issa
kwak
Jazzlyn
Liadan
Flip Fluitketel
Tania
Flower_L
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Meerijplankje
Het lijkt mij wel handig straks met l en de baby. Liefst nog zo'n zitje erbij....maar poeh.....die dingen zijn prijzig. Ook op MP
Zijn ze het geld waard?
Zijn ze het geld waard?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Meerijplankje
Nee hier niet echt. We hebben dat ding amper gebruikt omdat we toch een duowagen hebben gekocht. Maar anders hadden we hem denk ik ook niet veel gebruikt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij willen een kidsit gaan kopen. Mijn zus heeft er ook 1 en bij haar is het een succes. Hopelijk bij ons ook. Ik vind J. nog te klein om hele einden te lopen en dit lijkt mij een uitkomst.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
lijkt mij vreselijk. Ik heb nog nooit iemand fatsoenlijk achter de kinderwagen zien lopen met zo''n plankje.
Gast- Gast
Ik had er 1 via marktplaats gekocht en heb 'm voor precies hetzelfde bedrag weer verkocht via marktplaats. Als ik 'm nieuw gekocht had, dan had ik het het geld niet waard gevonden, wij hebben 'm namelijk maar heel weinig gebruikt. Zoon ging vrijwel altijd in de draagdoek en dan kon dochter dus zelf lopen of in de kinderwagen.
Ik vond het ook niet echt handig omdat ik scheef achter de kinderwagen moest lopen om 'm te duwen en mijn dochter stapte er vaak tijdens het rijden opeens vanaf.
Ik vond het ook niet echt handig omdat ik scheef achter de kinderwagen moest lopen om 'm te duwen en mijn dochter stapte er vaak tijdens het rijden opeens vanaf.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik ben ook vrij lang dus moet niet half voorover moeten hangen om wagen te kunnen duwen...lastig.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb een kidsit. Erg handig
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
ik heb er 1 via MP gekocht maar nog niet gebruikt.
Ik denk dat in het begin de baby toch voornamelijk in de doek zou zitten als we naar buiten gaan, als we lang weg gaan naar bijv een dierentuin gaat de baby in de wandelwagen en komt het plankje er bij maar D. zal er niet veel op staan omdat ze het liefst zelf wil lopen.
gelukkig kun je ons plankje heel makkelijk afhalen of omhoog klappen.
Ik denk dat in het begin de baby toch voornamelijk in de doek zou zitten als we naar buiten gaan, als we lang weg gaan naar bijv een dierentuin gaat de baby in de wandelwagen en komt het plankje er bij maar D. zal er niet veel op staan omdat ze het liefst zelf wil lopen.
gelukkig kun je ons plankje heel makkelijk afhalen of omhoog klappen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik had een lascal plankje. Het was vooral met langere stukken handig dat D. erop kon staan i.p.v. dat ik hem moest tillen. Het liep alleen niet erg prettig, regelmatig stootte ik mijn voeten tegen de wieltjes aan(niet fijn met slippers).
Issa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11
Ik heb een lascal plankje gekocht via mp voor een tientje. Voor de kleine stukjes vond ik hem ideaal, ik heb ook een duowagen, die gebruikte ik voor de langere stukken. Nu loopt mijn oudste meestal, dus gebruik ik hem nog amper.
Gast- Gast
Ik had er een van mijn buurvrouw gekregen maar vond het echt een onding. J. rijdt veel op zijn loopfiets en gaat daarop echt als een speer, dus ik denk dat als ik echt een stuk moet lopen ik lekker die loopfiets voor hem mee neem (maar ja hij is dan ook wel een jaartje ouder...).
Gast- Gast
Wij hadden er ook 1 aangeschaft, maar mijn zoontje wilde daar echt niet op staan. Daarnaast was het heel irritant om zo achter de kinderwagen te lopen. Hier is hij dus snel retour gegaan.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik heb een kidsit en vindt het een ideaal ding. Vandaag weer lopend naar de stad geweest sinds lange tijd met de kidsit achter de wandelwagen. Het stuk ernaar toe heeft ze er op gezeten in de stad heeft ze gelopend en op de de terugweg zat ze er weer op.
Ik ondervind geen hinder van het stootte van mijn tenen of het gebukt lopen. En wij zijn beide ook lang.
Hang misschien van je kinderwagen af??
Ik ondervind geen hinder van het stootte van mijn tenen of het gebukt lopen. En wij zijn beide ook lang.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik heb er 1 gescoord voor 10tje! en Y. vind het nu al geweldig dus ik denk dat het wel een goede uitkomst is over een x aantal weken, lekker veel wandelen!
Gast- Gast
Ik heb een duowagen.
En ben er nog steeds blij mee, dat was het geld me echt dubbel en dwars waard.
Als ze moe is kan ze gewoon lekker zitten en evt slapen (niet dat dat gebeurd, maar voor het idee...).
H. luistert over het algemeen erg goed maar ik moet er niet aan denken dat het op haar heupen krijgt en er vandoor wil gaan.
Daar komt bij dat ik al snel last van mijn rug en nek heb en je nooit normaal recht achter de wagen kan lopen.
En ben er nog steeds blij mee, dat was het geld me echt dubbel en dwars waard.
Als ze moe is kan ze gewoon lekker zitten en evt slapen (niet dat dat gebeurd, maar voor het idee...).
H. luistert over het algemeen erg goed maar ik moet er niet aan denken dat het op haar heupen krijgt en er vandoor wil gaan.
Daar komt bij dat ik al snel last van mijn rug en nek heb en je nooit normaal recht achter de wagen kan lopen.
Gast- Gast
Bruintje Beer schreef:Ik heb een kidsit en vindt het een ideaal ding. Vandaag weer lopend naar de stad geweest sinds lange tijd met de kidsit achter de wandelwagen. Het stuk ernaar toe heeft ze er op gezeten in de stad heeft ze gelopend en op de de terugweg zat ze er weer op.
Gebukt is het probleem niet, je moet er altijd scheef achter lopen, en ook ik heb nog nooit mensen er normaal achter zien lopen, altijd wat aan de zijkant van de duwstang zeg maar.
Ik had er zelf ook 1 toen de 2e kwam, maar mijn oudste wilde er absoluut niet op staan, en ik vond het dus ook heel vervelend lopen.
Wij hebben daarom toen een tandemwagen gekocht.
Gast- Gast
Nou ja scheef loop ik ook niet als dat het juiste woord is!_MamaRosa_ schreef:Bruintje Beer schreef:Ik heb een kidsit en vindt het een ideaal ding. Vandaag weer lopend naar de stad geweest sinds lange tijd met de kidsit achter de wandelwagen. Het stuk ernaar toe heeft ze er op gezeten in de stad heeft ze gelopend en op de de terugweg zat ze er weer op.
Gebukt is het probleem niet, je moet er altijd scheef achter lopen, en ook ik heb nog nooit mensen er normaal achter zien lopen, altijd wat aan de zijkant van de duwstang zeg maar.
Ik had er zelf ook 1 toen de 2e kwam, maar mijn oudste wilde er absoluut niet op staan, en ik vond het dus ook heel vervelend lopen.
Wij hebben daarom toen een tandemwagen gekocht.
Ik loop er wel iest naast maar niet naast de duwstang.
Maargoed ik heb achter de Maxi cosi Mura er echt geen problemen mee!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik heb can de week voor het eerst de kidsit geprobeerd. Het is een handig ding alleen liep ik helemaal niet fijn achter de wagen waardoor deze begon te zwieberen. Uk liep dus ook naast de wagen.
Misschien moet ik eraan wennen.
Misschien moet ik eraan wennen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Precies dit ( behalve datwe hem bij de kinderwagen hebben gekregenLiadan schreef:Ik had er 1 via marktplaats gekocht en heb 'm voor precies hetzelfde bedrag weer verkocht via marktplaats. Als ik 'm nieuw gekocht had, dan had ik het het geld niet waard gevonden, wij hebben 'm namelijk maar heel weinig gebruikt. Zoon ging vrijwel altijd in de draagdoek en dan kon dochter dus zelf lopen of in de kinderwagen.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: