aaaahg...!
+9
Pien
Star007
Viva
L!ND@
Flower_L
Flip Fluitketel
Novalee
Liadan
kwak
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
aaaahg...!
ondertussen heb ik geen bloed meer onder mijn nagels en geen muur meer zonder behang, ik word echt helemaal gek van D.!
Zo'n chagrijn is het vandaag, echt de hele dag is het NEE, NEE, NEE en huil, huil, huil!
Ze gaat zomaar midden op de weg zitten huilen omdat ze de auto sleutels niet mag vast houden en dan heeft ze ook nog niet geslapen vanmiddag want mevrouw wil niet.
Het is dus heel erg gezellig in huize Kwak en mijn man komt ook pas om half 11 thuis... pfff!
nog ruim 2 uur, dan kan ze naar bed.
echt hoe houden jullie van deze dagen vol? Ik kan wel weg gaan maar dat is net zo erg als thuis en gaat ze onderweg, in de winkel ect een drama maken.
Zo'n chagrijn is het vandaag, echt de hele dag is het NEE, NEE, NEE en huil, huil, huil!
Ze gaat zomaar midden op de weg zitten huilen omdat ze de auto sleutels niet mag vast houden en dan heeft ze ook nog niet geslapen vanmiddag want mevrouw wil niet.
Het is dus heel erg gezellig in huize Kwak en mijn man komt ook pas om half 11 thuis... pfff!
nog ruim 2 uur, dan kan ze naar bed.
echt hoe houden jullie van deze dagen vol? Ik kan wel weg gaan maar dat is net zo erg als thuis en gaat ze onderweg, in de winkel ect een drama maken.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: aaaahg...!
lekker onverantwoord, maar: dvd of filmpje laten kijken van iets dat ze leuk vindt. Heb je zelf ook even een rustmoment.
Gast- Gast
ze kijkt nu sesamstraat. (lang leve uitzending gemist op de tv)
beh, en mijn ogen doen zeer, ben moe en heb een zeer hoofd.
Ik ga maar pizza eten want de patat is op.
beh, en mijn ogen doen zeer, ben moe en heb een zeer hoofd.
Ik ga maar pizza eten want de patat is op.
kwak- Ratel
Gelukkig, ik ben niet de enige, hier is het al de hele dag dubbeldrama. Kinderen zijn allebei strontchagerijnig en ik word daar zelf ook niet vrolijker van.... Ik heb een kwartier geleden de Lion King opgezet voor de oudste. Helaas helpt dat niet voor de jongste....
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Gelukkig heb ik daar (nog?) geen ervaring mee maar ik zou hetzelfde doen als Rejoy. Sterkte!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Haha hier vandaag precies hetzelfde. Wilde ook niet haar middagslaapje doen en alles is MIJ en NEE! Maar net zoals Rejoy zegt lekker overantwoord.....maar hier zit ze naar het Zandkasteel te kijken op de telefoon en nu staat ze te dansen naast me op de bank. Raar kind heb ik soms
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
. Tv staat hier ook net half uur aan...hoelahoep.
Zo koken en hopen dat het snel 7u is.......
Ben kapot
Zo koken en hopen dat het snel 7u is.......
Ben kapot
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
"gelukkig" zit het vandaag in de lucht
kwak- Ratel
Nou, inderdaad! Het is hier ook raak vandaag, al heb ik tussendoor nog gewerkt. Maar zulke dagen zijn vreselijk, succes nog even....
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
W is ook pas half 11 thuis, alleen is R wel te genieten.
Maar door je topic staat bij mij nu de frituurpan aan ipv dat we burrito's eten :p
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hier ook een chagrijnig meisje. Niets is goed pff Zal wel door de prikjes van vandaag komen..
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ook hier drama in de tent... Mevrouw zit tussen 1 en 2 slaapjes in. 2 is teveel maar 1 is te weinig! vandaag heeft ze 1 slaapje gehad en dat werkt dus echt niet!! Ze zit nu lekker te eten!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Het zi t echt in de lucht ! Hier ook voor alles piepen en mieren. Net maar in bad gestopt. Kan ik even rust hebben tijdens het bad
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Hier nog een wakkere baby die alleen wilt spelen en niet slapen om deze tijd
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Ik ben blij dat het eindelijk weg gewaaid is hier. Sorry voor alle moeders die het nu krijgen
Gast- Gast
Hier ook:$
Ik hoop zooooo een fase! Oehhh...
Als ik echt kapot ben, ga ik vaak kopje thee drinken bij oma:)
Vaak helpt dat wel, en kan ik even op mijn gemakje tot 100tellen:)
Ik hoop zooooo een fase! Oehhh...
Als ik echt kapot ben, ga ik vaak kopje thee drinken bij oma:)
Vaak helpt dat wel, en kan ik even op mijn gemakje tot 100tellen:)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Hier ook zo'n fase! Gelukkig gisteren wel een vrij aardige dag gehad, totdat ze bij het avondeten handen vol spaghetti door de kamer gooide toen ze geen trek meer had Dat was meteen einde avondeten!
Ik hoop op weer een redelijke dag vandaag, want af en toe maakt ze het hier wel erg bont. Snel huilen en driftbuien, luistert nergens naar en uit haar frustratie door met spullen te gooien als ik haar niet gauw tegenhoud. Best vermoeiend zulke dagen!
Ik hoop op weer een redelijke dag vandaag, want af en toe maakt ze het hier wel erg bont. Snel huilen en driftbuien, luistert nergens naar en uit haar frustratie door met spullen te gooien als ik haar niet gauw tegenhoud. Best vermoeiend zulke dagen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Gast- Gast
hier begon D. vanmorgen alweer te nee-en en huilen, maar stiekem hoop ik maar dat dat kwam omdat we haar wakker hebben gemaakt.
Ze is nu bij de oppas, haal haar om 12 uur weer op en dan maar hopen dat madammeke nog even gaat slapen.
Ze is nu bij de oppas, haal haar om 12 uur weer op en dan maar hopen dat madammeke nog even gaat slapen.
kwak- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: