Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2

+112
Atelier Madame
Orchidee
Theezakje13
Puggle
Mrs. Jansen
Snoes
Mom-Of-3
Dolphinne
Aagje!
Silke
Laurientje
Pink!
Burgemeester Nicky
Muus
teletascha
Maudy
NoMercy
Roxy
CCC
sanne-84
Rose
Tania
Sanne
red rose
Pommes
Pien
Darius
Shopaholic
Parel
Viva
Laced
Limburg85
Schism
Charles
tweeling
Jits
Fiwen
meisje
love
Highway
Twellie
duckie
_Mashimaro_
Fearie
kwak
Flower_L
Floor
Wennes
PapillonRose
Liadan
MissD
hellowkitty
Aimee
Lejow
Funk
moepie
Roos
Dimphna
Annie24
SarahKey
Bluestar
Lith
Happydobby
Mida4you
Fiebje
strawberry
MamaDaan
chipa
Ellebel
TukTuk
Novalee
Flip Fluitketel
peach
Steep
Jade
_Lana_
koNijntje
Nijntje
Isa
liesje
Printje
Parisienne
Linda
M@niek
Tiara
PiP
Travelgurly
holaagirl
Luna
Lolly's
Coco
Papillio
mauwmauw
pippeloentje
Blue flower
smooch
Bruintje Beer
diddie
lente
Jezzie
MADDIE
piene1983
Cupcake
Shy
Supertalentje
Mute_
sabje
NoName88
Ella
studiebol
-Ieniemienie-
LDJ
116 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 35 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2

Bericht  Ella do 21 maa 2013 - 6:30

Lief kleding bij de V&D voor leuke prijsjes, 10 euro p stuk
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 35 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2

Bericht  Viva do 21 maa 2013 - 6:48

chococupcake schreef:
Viva schreef:Kwak, ja tot en met zaterdag!

Jits schreef:
Pommes schreef:als ik eerlijk ben lijkt het mij niet dat je dingen weg kan laten hangen. Heb ik nog nergens meegemaakt tijdens diverse acties.

Viva werkt er dus die zal het wel beter weten.
Ik werk er inderdaad, en bij álle terstals kan je vanaf vrijdag wat reserveren. Gewoon kijken wat je leuk vindt, bij de kassa zeggen dat je het graag achter wil laten hangen voor dinsdagavond en je krijgt een nummertje mee die je dinsdagavond weer mee moet nemen. Je spullen gaan in een plastic tas waar ook dat nummertje op zit et voila.
Echt alle filialen.

Overigens, Pommes, wordt het inderdaad alleen gedaan tijdens deze VKK avonden, dat er iets achter wordt gelegd. Niet voor een folder (meestal, ligt aan de winkel/het personeel)
Voel me altijd zo bezwaard, maar op de site staan wel hele leuke dingen. Dus misschien ga ik het maar eens doen Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 35 561177
Ik snap je wel dat je je bezwaard zou voelen, maar dit bestaat al heel lang, deze vaste klanten koopavond. Ik werk er nu voor het 4e jaar en al die jaren is het al zo, en mag je van te voren reserveren. Voor diegene die er werken is het de normaalste zaak van de wereld dat dat kan vanaf vrijdag. Al zou je morgen iets kopen vragen ze hoogstwaarschijnlijk ook of je het achter wilt hangen voor dinsdagavond of nu wilt betalen. Daarbij denk ik dat er vanavond of morgen ook een nieuwsbrief verstuurd zal worden. Dus, gewoon doen, niets geks aan Wink

liadan, 18.30 tot 21h!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  CCC do 21 maa 2013 - 7:25

Viva schreef:
chococupcake schreef:
Viva schreef:Kwak, ja tot en met zaterdag!

Jits schreef:
Pommes schreef:als ik eerlijk ben lijkt het mij niet dat je dingen weg kan laten hangen. Heb ik nog nergens meegemaakt tijdens diverse acties.

Viva werkt er dus die zal het wel beter weten.
Ik werk er inderdaad, en bij álle terstals kan je vanaf vrijdag wat reserveren. Gewoon kijken wat je leuk vindt, bij de kassa zeggen dat je het graag achter wil laten hangen voor dinsdagavond en je krijgt een nummertje mee die je dinsdagavond weer mee moet nemen. Je spullen gaan in een plastic tas waar ook dat nummertje op zit et voila.
Echt alle filialen.

Overigens, Pommes, wordt het inderdaad alleen gedaan tijdens deze VKK avonden, dat er iets achter wordt gelegd. Niet voor een folder (meestal, ligt aan de winkel/het personeel)
Voel me altijd zo bezwaard, maar op de site staan wel hele leuke dingen. Dus misschien ga ik het maar eens doen Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 35 561177
Ik snap je wel dat je je bezwaard zou voelen, maar dit bestaat al heel lang, deze vaste klanten koopavond. Ik werk er nu voor het 4e jaar en al die jaren is het al zo, en mag je van te voren reserveren. Voor diegene die er werken is het de normaalste zaak van de wereld dat dat kan vanaf vrijdag. Al zou je morgen iets kopen vragen ze hoogstwaarschijnlijk ook of je het achter wilt hangen voor dinsdagavond of nu wilt betalen. Daarbij denk ik dat er vanavond of morgen ook een nieuwsbrief verstuurd zal worden. Dus, gewoon doen, niets geks aan Wink

liadan, 18.30 tot 21h!
Omdat jij het zegt Very Happy Al hangt er hier in A vaak weinig. Maa rga even kijken Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 35 561177

Laatst aangepast door chococupcake op do 21 maa 2013 - 7:30; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Viva do 21 maa 2013 - 7:29

Wink Shop ze!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L do 21 maa 2013 - 8:29

de mama mazzeldagen vanaf dinsdag bij Prenatal

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Liadan do 21 maa 2013 - 23:17

Ik ben net bij Terstal geweest en heb wat leuke kleren voor de kinderen weg laten hangen. Voor Y. het zomerjasje in het rood, heel leuk jasje is dat.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Viva vr 22 maa 2013 - 7:54

Dat jasje heb ik in het roze achter voor RL :p
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  peach za 23 maa 2013 - 8:26

Bij toys xl 20% korting op duplo
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Laurientje za 23 maa 2013 - 8:29

Bij de website van lief lifestyle krijg je bij besteding van 50 euro of meer een cadeaubon van 20 euro tot morgen is deze actie geldig!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Tiara za 23 maa 2013 - 9:18

Bij de action schelp zandbak 4 euro, 2 op elkaar dus maar 8 euro.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Annie24 za 23 maa 2013 - 9:27

Is een zandbak ook nog leuk voor kindjes van 3,5 of spelen ze er dan minder in? smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Printje za 23 maa 2013 - 9:28

Annie24 schreef:Is een zandbak ook nog leuk voor kindjes van 3,5 of spelen ze er dan minder in? smile

Jawel, heel leuk zelfs
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Liadan za 23 maa 2013 - 9:30

Is nog steeds heel leuk inderdaad, mijn dochter speelt thuis graag in de zandbak en nu op school speelt ze ook vaak in de zandbak.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Annie24 za 23 maa 2013 - 9:31

Printje schreef:
Annie24 schreef:Is een zandbak ook nog leuk voor kindjes van 3,5 of spelen ze er dan minder in? smile

Jawel, heel leuk zelfs

Dan ga ik maandag in mijn pauze even naar de Action Laughing

In dit huis kunnen we geen zandbak kwijt; op het dakterras is het te heet als het écht warm is en dan loopt meneertje met het zand door het hele huis, zowel boven als beneden laughcry ) maar volgend jaar in ons nieuwe huis kunnen we hem best kwijt in de tuin. Dan mag hij deze zomer bij mijn ouders in de tuin staan Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Printje za 23 maa 2013 - 9:33

R doet er heel veel mee, wij hebben een soort kasteelachtig ding van little tikes, maar de deksel was helaas nog zo dicht als we dachten, met al die sneeuw etc is het een grote modderplas geworden.....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Silke za 23 maa 2013 - 9:36

Printje schreef:R doet er heel veel mee, wij hebben een soort kasteelachtig ding van little tikes, maar de deksel was helaas nog zo dicht als we dachten, met al die sneeuw etc is het een grote modderplas geworden.....

Wij hebben die ook (zo'n donkergrijze?), maar bij ons is alles droog gebleven. Zat de deksel er wel goed op?
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Printje za 23 maa 2013 - 9:37

Silke schreef:
Printje schreef:R doet er heel veel mee, wij hebben een soort kasteelachtig ding van little tikes, maar de deksel was helaas nog zo dicht als we dachten, met al die sneeuw etc is het een grote modderplas geworden.....

Wij hebben die ook (zo'n donkergrijze?), maar bij ons is alles droog gebleven. Zat de deksel er wel goed op?

Ja donkergrijs idd, ik dacht dat de deksel er goed op zat en wij dachten dat de sneeuw er gewoon doorheen gelopen is ofzo, het is nu echt meer water als zand hahaa. Hopelijk komt er snel zon dat het kan verdampen en dan gooien we er nog een zak of wat nieuw bij.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 20:13

Bij mijn ouders bij de Hema was heel veel knutselspul spotgoedkoop.
Die plastic knutseltonnen voor een euro, vouwblaadjes voor 0.50, potloden en stiften voor 0.50 en 0.75 en nog meer. Weet alleen niet of dat overal zo is want ik had het hier nog niet gezien.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey za 23 maa 2013 - 21:43

Annie24 schreef:
Printje schreef:
Annie24 schreef:Is een zandbak ook nog leuk voor kindjes van 3,5 of spelen ze er dan minder in? Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 35 561177

Jawel, heel leuk zelfs

In dit huis kunnen we geen zandbak kwijt; op het dakterras is het te heet als het écht warm is en dan loopt meneertje met het zand door het hele huis, zowel boven als beneden Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 35 394967 ) maar volgend jaar in ons nieuwe huis kunnen we hem best kwijt in de tuin. Dan mag hij deze zomer bij mijn ouders in de tuin staan Laughing
Of je doet er water in, vinden ze ook prachtig.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Annie24 zo 24 maa 2013 - 1:29

SarahKey schreef:
Annie24 schreef:
Printje schreef:
Annie24 schreef:Is een zandbak ook nog leuk voor kindjes van 3,5 of spelen ze er dan minder in? Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 35 561177

Jawel, heel leuk zelfs

In dit huis kunnen we geen zandbak kwijt; op het dakterras is het te heet als het écht warm is en dan loopt meneertje met het zand door het hele huis, zowel boven als beneden Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 35 394967 ) maar volgend jaar in ons nieuwe huis kunnen we hem best kwijt in de tuin. Dan mag hij deze zomer bij mijn ouders in de tuin staan Laughing
Of je doet er water in, vinden ze ook prachtig.

Het zwembad (met buitenbad) zit aan de overkant, dus met mooi weer lopen we daarheen :cheering:

Hij heeft trouwens wel zo'n zand/watertafel staan, maar dat vond hij vorig jaar nog niks.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Floor ma 25 maa 2013 - 1:06

Heeft er iemand nog een kortingscode van H&M, ik wil graag wat broekjes voor onze zoon bestellen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Parel ma 25 maa 2013 - 1:24

1304 is 5 euro korting
0439 geen verzendkosten
0241 kan je ook nog proberen
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Floor ma 25 maa 2013 - 1:33

bedankt ik ga ze uitproberen! Very Happy
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Parel ma 25 maa 2013 - 1:33

alstu! de site ligt er alleen wel uit tot 14.15 zie ik net!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Floor ma 25 maa 2013 - 1:38

ja zag ik inderdaad ook, ik heb m'n mandje al vol gegooid dus ik wacht af... Laughing
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: