Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2

+112
Atelier Madame
Orchidee
Theezakje13
Puggle
Mrs. Jansen
Snoes
Mom-Of-3
Dolphinne
Aagje!
Silke
Laurientje
Pink!
Burgemeester Nicky
Muus
teletascha
Maudy
NoMercy
Roxy
CCC
sanne-84
Rose
Tania
Sanne
red rose
Pommes
Pien
Darius
Shopaholic
Parel
Viva
Laced
Limburg85
Schism
Charles
tweeling
Jits
Fiwen
meisje
love
Highway
Twellie
duckie
_Mashimaro_
Fearie
kwak
Flower_L
Floor
Wennes
PapillonRose
Liadan
MissD
hellowkitty
Aimee
Lejow
Funk
moepie
Roos
Dimphna
Annie24
SarahKey
Bluestar
Lith
Happydobby
Mida4you
Fiebje
strawberry
MamaDaan
chipa
Ellebel
TukTuk
Novalee
Flip Fluitketel
peach
Steep
Jade
_Lana_
koNijntje
Nijntje
Isa
liesje
Printje
Parisienne
Linda
M@niek
Tiara
PiP
Travelgurly
holaagirl
Luna
Lolly's
Coco
Papillio
mauwmauw
pippeloentje
Blue flower
smooch
Bruintje Beer
diddie
lente
Jezzie
MADDIE
piene1983
Cupcake
Shy
Supertalentje
Mute_
sabje
NoName88
Ella
studiebol
-Ieniemienie-
LDJ
116 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 25 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2

Bericht  Wennes di 8 jan 2013 - 4:11

EDC schreef:IK kreeg vandaag op de kruidvat kaart;

Lekker slapen: rust en geborgenheid met Difrax Fopspenen. Nu 2+2 GRATIS!

De vernieuwde fopspenen van Difrax zijn nog prettiger in gebruik voor Jouw kindje. Samen met de vrolijke kleuren kan je je baby troosten als deze huilerig is. Bovendien verklein je de kans op wiegendood wanneer je baby slaapt met een fopspeen. Tot de leeftijd van 5 maanden hebben baby's vaak een sterke zuigbehoefte. Met een speen help je je kind om door de neus te ademen. Nu 2+2 GRATIS!

Wat gek, deze heb ik helemaal niet gehad.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 25 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2

Bericht  Jade vr 11 jan 2013 - 1:10

De Zarqa babyproducten zijn bij de tuinen in de aanbieding 1+1 gratis!

http://www.detuinen.nl/baby.html?manufacturer=399&leftfilter= &leftfilter

ik heb de 3-1 babywash, haarlotion, baby oil en sensitive face en body creme besteld.

Heeft iemand ervaring met de billenspray? Of kan ik net zo goed sudocreme/bepanthen gebruiken?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  PapillonRose vr 11 jan 2013 - 1:18

Ik ben erg tevreden over die billenspray Jade! Alleen is hij best prijzig, bij oa Dirx heb je een huismerk voor de helft van de prijs met dubbele inhoud. Ik gebruikte de spray trouwens alleen bij hele erge luieruitslag, als het alleen een klein beetje rood was kon ik het prima af met sudo of bepanthen. Alleen als het erg heftig was de spray wel fijn, zodat ik de zere billen niet nog meer pijn hoefde te doen door ze aan te raken. Verder vind ik bepanthen eigenlijk het beste werken van alle middeltjes die ik geprobeerd heb.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Jade vr 11 jan 2013 - 1:29

PapillonRose schreef:Ik ben erg tevreden over die billenspray Jade! Alleen is hij best prijzig, bij oa Dirx heb je een huismerk voor de helft van de prijs met dubbele inhoud. Ik gebruikte de spray trouwens alleen bij hele erge luieruitslag, als het alleen een klein beetje rood was kon ik het prima af met sudo of bepanthen. Alleen als het erg heftig was de spray wel fijn, zodat ik de zere billen niet nog meer pijn hoefde te doen door ze aan te raken. Verder vind ik bepanthen eigenlijk het beste werken van alle middeltjes die ik geprobeerd heb.

bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik denk dat ik de Zarqa billenspray dan gewoon ga proberen icm bepanthen.

Ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk wat ik moet gaan gebruiken straks! Ik heb zelf last van eczeem, en mijn halfbroertje had het nog veeeel erger (door KMA) als kind zijnde. Dus ik wil gewoon geen risico lopen. Maar het blijft natuurlijk gewoon een kwestie van uitproberen, helaas.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Annie24 vr 11 jan 2013 - 7:49

Oooowwww de Zarqa is bijna op, dus ik ga weer even inslaan Very Happy Hier trouwens ook de billenspray alleen als het heel erg is en het me voor Y. pijnlijk lijkt als ik er aan kom, anders gewoon Bepanthen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Pien vr 11 jan 2013 - 8:11

Jade, ik heb zelf ook eczeem, het zit bij ons ook heel erg in de familie!! Wij zijn echt super te spreken over Zarqa!! Bij ons volgende kindje gaan we het direct gebruiken...

Eveneens gaan wij direct een pro biotica starten. Dit hersteld de darmflora, die heel nauw in verbinding staat met eczeem.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Fearie vr 11 jan 2013 - 9:04

Pien schreef:Jade, ik heb zelf ook eczeem, het zit bij ons ook heel erg in de familie!! Wij zijn echt super te spreken over Zarqa!! Bij ons volgende kindje gaan we het direct gebruiken...

Eveneens gaan wij direct een pro biotica starten. Dit hersteld de darmflora, die heel nauw in verbinding staat met eczeem.

Wat is probiotica?

D heeft ook eczeem maar ik kan het redelijk in de hand houden met neutral gebruik, vaseline en een lichte hormoonzalf.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Pien vr 11 jan 2013 - 9:10

Pro biotica hersteld het darmflora. Doordat e een anti biotica kuur gehad heeft zijn bij haar zowel als slechte bacteriën gedood, door die probiotica is dat hersteld en zagen wij haar huid opknappen. Wij hebben een half jaar vaseline en hormoonzalf moeten smeren omdat ze er zo onder zat, sinds de pro biotica hebben we geen enkele keer meer hoeven smeren met de hormoonzalf, alleen af en toe de vaseline na het douchen.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie vr 11 jan 2013 - 10:00

Waar haal je dat dan? Op recept of in de winkel?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Pien vr 11 jan 2013 - 10:04

In de winkel.... Wij gebruikte Orthiflor van Ortica en dan de junior versie. Kost rond de 30 euro en je doet er ongeveer 1 maand mee. Wij hebben het, een maand of 5 gebruikt denk ik. Waren tussendoor even gestopt maar toen toch weer door gegaan. Nu al vanaf sept niet meer gebruikt en ze heeft een prachtige mooie huid!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie vr 11 jan 2013 - 10:18

Pien schreef:In de winkel.... Wij gebruikte Orthiflor van Ortica en dan de junior versie. Kost rond de 30 euro en je doet er ongeveer 1 maand mee. Wij hebben het, een maand of 5 gebruikt denk ik. Waren tussendoor even gestopt maar toen toch weer door gegaan. Nu al vanaf sept niet meer gebruikt en ze heeft een prachtige mooie huid!!

Okee, nou ben ik wel erg benieuwd. Van de week maar ff naar kijken dan :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  chipa za 12 jan 2013 - 1:03

Fearie schreef:
Pien schreef:In de winkel.... Wij gebruikte Orthiflor van Ortica en dan de junior versie. Kost rond de 30 euro en je doet er ongeveer 1 maand mee. Wij hebben het, een maand of 5 gebruikt denk ik. Waren tussendoor even gestopt maar toen toch weer door gegaan. Nu al vanaf sept niet meer gebruikt en ze heeft een prachtige mooie huid!!

Okee, nou ben ik wel erg benieuwd. Van de week maar ff naar kijken dan :-)

Gebruiken wij ook. Kopen het dadrogistonline. 25 euro per stuk. Koop je er 3 dan betaal je geen verzendkosten.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  chipa za 12 jan 2013 - 1:05

Etos luiers, 3 pakken 15 euro.
Ik heb 99 luiers maat 5 dus slechts 15 cent per stuk.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  kwak za 12 jan 2013 - 4:50

hier waren bij de jumbo de huggies voor de helft.
Wel oude verpakkingen maar dat maakt me niet uit.
ging om maatje 4,5 & 6
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  duckie za 12 jan 2013 - 9:19

volgende week de kruidvatluiers weer in de aanbieding
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  duckie za 12 jan 2013 - 9:21

chipa schreef:Etos luiers, 3 pakken 15 euro.

hmm twijfel, dan zijn ze goedkoper dat de kruidvatluiers in de aanbieding maar heb oooit 1 pak etos geha in maatje 2 of 3 en die bevielen dus echt neit... ze zit nu in maatje 5 en ik blijf telkens op kruidvat uitkomen. zijn ze erg fijn?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  PiP za 12 jan 2013 - 9:23

Ik heb laatst 1+2 gehad, maar was blij dat ze op waren! Geen ervaring met grote maten.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Tania za 12 jan 2013 - 9:25

duckie schreef:
chipa schreef:Etos luiers, 3 pakken 15 euro.

hmm twijfel, dan zijn ze goedkoper dat de kruidvatluiers in de aanbieding maar heb oooit 1 pak etos geha in maatje 2 of 3 en die bevielen dus echt neit... ze zit nu in maatje 5 en ik blijf telkens op kruidvat uitkomen. zijn ze erg fijn?

Ik weet niet hoe lang dat geleden is? Bij J. heb ik in het begin ook wel is Etos luiers gehad en die vond ik echt vreselijk, die waren stug en werden hard als hij geplast had maar ze zijn nu veranderd. Ik gebruik ze in maat 4 voor M. en luierbroekjes maat 5 voor J. en die zijn allebei prima.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 9:25

Ik vind etos luiers best ok, maar vind kruidvat luiers wel fijner.

Gast
Gast

Bericht  duckie za 12 jan 2013 - 9:26

dat is echt wel heell lang geleden denk wel 1,5 jaar ofzo en zweer nu eht bij kruidvat dus vandaar dat ik ook twijfel om weer eens te swithcen maar ik denk dat ik maar gewoon bij de kv blijf dan..
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Tania za 12 jan 2013 - 9:28

duckie schreef:dat is echt wel heell lang geleden denk wel 1,5 jaar ofzo en zweer nu eht bij kruidvat dus vandaar dat ik ook twijfel om weer eens te swithcen maar ik denk dat ik maar gewoon bij de kv blijf dan..

Ik vind kruidvatluiers echt vreselijk en mijn kinderen kunnen er ook niet zo goed tegen. Dus misschien kun je beter bij Kruidvat blijven dan als je die prettig vindt Wink

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Coco za 12 jan 2013 - 9:34

Ik gebruikte eerst altijd kv maar daar lekten ze na de laatste vernieuwing snel meer door, toen ben ik overgestapt op de vernieuwde ah eigen merk 2 maand terug en die vind ik echt fijn. Maar heb nu ook etosluiers in huis door de aanbieding en die bevallen ook goed. Mijn zoontje lekt niet door tussen 18-7.30 en hij drinkt net voor het slapen een beker en ' s nachts ongeveer nog een halve liter!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Tania za 12 jan 2013 - 9:39

Coco schreef:Ik gebruikte eerst altijd kv maar daar lekten ze na de laatste vernieuwing snel meer door, toen ben ik overgestapt op de vernieuwde ah eigen merk 2 maand terug en die vind ik echt fijn. Maar heb nu ook etosluiers in huis door de aanbieding en die bevallen ook goed. Mijn zoontje lekt niet door tussen 18-7.30 en hij drinkt net voor het slapen een beker en ' s nachts ongeveer nog een halve liter!

Ja zijn ze 'snachts ook goed? Ik gebruik voor 'snachts nu nog pampers omdat we die nog hadden maar ik wil hierna eigenlijk ook overstappen op Etos voor 'snachts. Ik vind Pampers echt belachelijk duur geworden vergeleken met wat ze kostten toen J. net geboren was.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Coco za 12 jan 2013 - 23:03

Tania schreef:

Ja zijn ze 'snachts ook goed? Ik gebruik voor 'snachts nu nog pampers omdat we die nog hadden maar ik wil hierna eigenlijk ook overstappen op Etos voor 'snachts. Ik vind Pampers echt belachelijk duur geworden vergeleken met wat ze kostten toen J. net geboren was.

Ja, vind ik wel. Maar ik heb maar weinig pampers gebruikt omdat ze daar wel snel mee doorlekten en ik ze vond stinken, dus ik weet niet of het de pampers overtreft. Maar ik ben nog groter fan van de Ah, zijn wat zachter. En ik verwacht ze eigenlijk in de laatste hamsterweek weer in de 1+1, zoals de afgelopen twee keer. Toen bevielen ze alleen nog niet.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Pommes zo 13 jan 2013 - 0:43

Gisteren geshopt in de stad en bij de zeeman zit er bovenop de 50% korting nog eens 30% extra kassakorting. Ook bij de V&D diverse truitjes gekocht voor 3 euro per stuk.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: