Is er al een...
+3
Minx
Susan
Pussycat
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is er al een...
Is er al een zeiktopic?
Pff moet even mijn frustraties kwijt.
Je merkt gelijk dat het weer beter weer wordt. (geen sneeuw meer etc...
Want er komen gelijk weer dagelijks kinderen aan de deur
Net duurde het ze iets te lang voordat ik aan de voordeur kwam en dan proberen ze nota bene over mijn tuinhek heen te klimmen!
Geloof me ik ben het echt niet gauw zat want vorig jaar heb ik niks anders gedaan dan voetballen terug geven, maar ik heb meer te doen dan de hele dag achter die kinderen aan lopen.
Zo nog iemand iets te zeiken?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Is er al een...
Pussycat schreef:
Is er al een zeiktopic?
Pff moet even mijn frustraties kwijt.
Je merkt gelijk dat het weer beter weer wordt. (geen sneeuw meer etc...
Want er komen gelijk weer dagelijks kinderen aan de deurniet één maar wel meerdere keren per dagdat hun bal álweeeer in mijn achtertuin ligt....
Net duurde het ze iets te lang voordat ik aan de voordeur kwam en dan proberen ze nota bene over mijn tuinhek heen te klimmen!
Geloof me ik ben het echt niet gauw zat want vorig jaar heb ik niks anders gedaan dan voetballen terug geven, maar ik heb meer te doen dan de hele dag achter die kinderen aan lopen.
Zo nog iemand iets te zeiken?
Wij hebben hier ook wel eens kinderen in de achtertuin zien lopen die hun bal kwijt waren, echt zo brutaal.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
:face:Trisha schreef:Pussycat schreef:
Is er al een zeiktopic?
"Vind jij jezelf mooi?-topic"
Gast- Gast
Ik heb ook een rampdag. Eerst vanochtend de bus gemist. Had er voor gezorgd dat ik om 6,40 bij de bushalte zou staan de bus gaat om 6,45 en rijd om het kwartier. Bus gemist ik zag hem de hoek om gaan toen ik de straat uit kwam lopen dus rond 6,38. Die bus was zo'n 7 minuten te vroeg dus. Vervolgens maar naar huis gelopen en daar mijn tweede fiets gepakt omdat mijn eerste bij mijn vriend stond. Toen ik terug kwam op het station om weer naar huis te gaan was er een of andere grapjas geweest die er voor gezorgd heeft dat ik twee banden zonder lucht had. Dus maar gaan lopen. Ook het stuur stond scheef. Echt niet grappig :s
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
_Donnaa schreef:Schrikdraad op je tuinhek..
Hmm.. ik ga gelijk even googelen....
zou dat mogen?
Pussycat- Ratel
@ fairytale na een dag werken/school? is dat wel het laatste waar je zin in hebt vooral met deze kou
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:@ fairytale na een dag werken/school? is dat wel het laatste waar je zin in hebt vooral met deze kou
ja inderdaad en al helemaal omdat ik 's ochtends ook al moest fietsen omdat die ***bus veel te vroeg was.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Als het schrikdraad niet mag kan je altijd nog een vijver achter je tuinhek maken
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Haha, nou wij hebben dus een vijver naast het hek en wij hebben serieus een keer een jongetje in de vijver gehad.RYW schreef:Als het schrikdraad niet mag kan je altijd nog een vijver achter je tuinhek maken
Gast- Gast
Hahaha RYW Moet het wel een hele diepe vijver zijn
Maar goed daar heb ik niks aan, want ik moet er zelf ook uit kunnen helaas...
Maar goed daar heb ik niks aan, want ik moet er zelf ook uit kunnen helaas...
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:_Donnaa schreef:Schrikdraad op je tuinhek..
zou dat mogen?
Maarrrr, dan komen ze nog steeds aan de deur
Gast- Gast
Isabella schreef:Pussycat schreef:_Donnaa schreef:Schrikdraad op je tuinhek..
zou dat mogen?
Deurknop/Deurbel onder stroom
RYW- Ratel
Isabella schreef:Pussycat schreef:_Donnaa schreef:Schrikdraad op je tuinhek..
zou dat mogen?
Ja, maar als ik dan niet reageer klimmen ze tenminste niet meer over mijn hek
Pussycat- Ratel
[/quote]
Deurknop/Deurbel onder stroom [/quote]
Haha ook een goeie
Deurknop/Deurbel onder stroom [/quote]
Haha ook een goeie
Pussycat- Ratel
Of een schuifluik voor de deur, dat als jij op een knop drukt ze in zo'n diepe kuil vallen....
RYW- Ratel
Nou ik heb wel echt een zeikdag vandaag.
Het begon al toen ik naar de kapper ging. Is ie gesloten ivm verbouwing. Helaas dan ga ik wel een andere keer. Toen wilde ik mn auto door de wasstraat halen. Ook gesloten, de borstels zijn bevroren. Ook maar een andere keer dan. Toen liet ik ook nog een taart uit mn handen vallen toen ik een stukje wilde pakken. Gelukkig was ie bijna op, maar toch is het zonde. En dan heeft ook mn date me gedumpt. Vrij onverwachts. Ik was in de veronderstelling dat we het toch wel heel gezellig hadden. Voel me niet heel blij vandaag... Vanavond maar even fanatiek gaan sporten misschien helpt dat.
Het begon al toen ik naar de kapper ging. Is ie gesloten ivm verbouwing. Helaas dan ga ik wel een andere keer. Toen wilde ik mn auto door de wasstraat halen. Ook gesloten, de borstels zijn bevroren. Ook maar een andere keer dan. Toen liet ik ook nog een taart uit mn handen vallen toen ik een stukje wilde pakken. Gelukkig was ie bijna op, maar toch is het zonde. En dan heeft ook mn date me gedumpt. Vrij onverwachts. Ik was in de veronderstelling dat we het toch wel heel gezellig hadden. Voel me niet heel blij vandaag... Vanavond maar even fanatiek gaan sporten misschien helpt dat.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
aah aardbeitje het zat jou zeker niet mee vandaag
Pussycat- Ratel
Aaah, wat een rotdag Aardbeitje .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Mag ik ook ff zeiken dan?
Ik had vandaag 'n client die dacht dat ze de koningin in hoogst eigen persoon was... Argh! Ik kon d'r wel... Normaal gesproken kan ik daar wel mee dealen maar ik had m'n dag al niet dus dat was niet zo'n goede combiatie haha!
Voor iedereen die 'n baal-dag heeft:
Ik had vandaag 'n client die dacht dat ze de koningin in hoogst eigen persoon was... Argh! Ik kon d'r wel... Normaal gesproken kan ik daar wel mee dealen maar ik had m'n dag al niet dus dat was niet zo'n goede combiatie haha!
Voor iedereen die 'n baal-dag heeft:
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: