Wie o wie...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie o wie...
Wie o wie mag ik straks smsen als ik bevallen ben? Hoewel ik hier niet heel bekend en actief ben wil ik jullie wel graag op de hoogte stellen . Ik heb wel een groot aantal moeders op Facebook dus bekend wordt het sowieso wel, maar het lijkt me zo leuk als iemand het officieel komt melden hier .
Liefs vlinder-19
Liefs vlinder-19
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Wie o wie...
Ik wil dat best doen hoor
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik wou het zelf hier vertellen Hopenlijk kun je het ook zelf komen vertellen. En anders brieft er vast wel iemand het grote leuke nieuws over van facebook naar hier.
Je mag mij wel sms'en hoor
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
SarahKey schreef:Ik wou het zelf hier vertellen Hopenlijk kun je het ook zelf komen vertellen. En anders brieft er vast wel iemand het grote leuke nieuws over van facebook naar hier.
Als het bij mij nu net zo gaat als de vorige keer is de baby ruim een week voor ik in staat ben het hier te plaatsen haha.
vlinder-19- Prater
Dan denk ik dat ik jou een berichtje stuur anniej, ik weet wie jij bent op FB , van de rest zo niet... volgens mij heb ik de andere moeders niet op fb? Maareh...hoe groot is de kans dat wij zn beetje tegelijk bevallen?
vlinder-19- Prater
Ik ben nu 33w geweest, tussen de 4 en 5 weken zal ik ook bevallen zijn. ;-) dus die kans is er wel aanwezig denk ik, mocht je over tijd lopen
Gast- Gast
Je hebt mij ook op Facebook. Ik wil het ook wel doen, hoef niet meer te bevallen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ow die kans is bij mij niet aanwezig, dus gaat helemaal goed komen! Stuur jij mij je nummer via FB? Dan stuur ik je een sms of wa en heb je mijn nummer ook.... ( ik weet sinds ik een nieuw nummer heb mn nummer niet meer uit mn hoofd ....en die heb ik dus al meer als een jaar)
Bedankt muppet! Als jij mij ook je nummer stuurt komt het sowieso goed, mochten anniej en ik om de een of andere reden wel tegelijk liggen te puffen
Bedankt muppet! Als jij mij ook je nummer stuurt komt het sowieso goed, mochten anniej en ik om de een of andere reden wel tegelijk liggen te puffen
vlinder-19- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: