Prinsjesdag
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Prinsjesdag
Is er nog iemand die kijkt?
Ik kan er niet serieus naar kijken. Vind het ook een beetje geldverspilling om het op deze manier te doen met al die folklore.
Ik kan er niet serieus naar kijken. Vind het ook een beetje geldverspilling om het op deze manier te doen met al die folklore.
Gast- Gast
Re: Prinsjesdag
Ik had er niet eens aan gedacht, totdat ik het in de krant las vanochtend.
Offtopic, ik ben je verzoekje niet vergeten hoor, het was er alleen even bij ingeschoten.
Offtopic, ik ben je verzoekje niet vergeten hoor, het was er alleen even bij ingeschoten.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Nee, vind er niks an.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb het opstaan, vind het altijd wel even leuk.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik heb het aanstaan. Ik vind dat traditionele wel mooi en leuk. Ik ben altijd benieuwd wat voor mooie creaties ze aan hebben en op hun hoofd hebben Maar goed, voor de inhoud kijk ik altijd 's avonds naar het NOS voor de samenvatting...
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ja idd! Zoek de koningin
Krullebol- Prater
Nooit aangedacht, maar ik denk wel dat ze alles opleest..
Prachtige hoedjes weer trouwens...
Prachtige hoedjes weer trouwens...
Krullebol- Prater
Ik kijk het. Ik houd van tradities en de rol van de koningin is erg waardevol. Ze ziet er prachtig uit en doet haar werk nog steeds feilloos, als je bedenkt dat haar zoon al minstens een half jaar op sterven ligt. Ik heb groot respect voor haar.
Laatst aangepast door Rood op di 18 sep 2012 - 1:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik lees op twitter dat Dhr Samson zat te knikkebollen onder de troonrede.... Dat heb ik dan net gemist..
Krullebol- Prater
Krullebol schreef:Ik lees op twitter dat Dhr Samson zat te knikkebollen onder de troonrede.... Dat heb ik dan net gemist..
Dat filmpje stuur ik net naar mijn vriend door. https://www.youtube.com/watch?v=CqH_lIY6YoQ&feature=youtu.be
Gast- Gast
Megara schreef:Krullebol schreef:Ik lees op twitter dat Dhr Samson zat te knikkebollen onder de troonrede.... Dat heb ik dan net gemist..
Dat filmpje stuur ik net naar mijn vriend door. https://www.youtube.com/watch?v=CqH_lIY6YoQ&feature=youtu.be
Haha, hij kan echt amper zijn ogen open houden Ach, campagne voeren is ook hard werken geweest..
Krullebol- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: