Ervaring met Eijffinger behang?
+5
Jade
Coccinelle
Jerry
tweeling
Reeza
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring met Eijffinger behang?
Ik heb zulk mooi behang gezien van Eijffinger! Maar het is ook loeiduur, rond de €300 voor minder dan 3 meter breed. Is het wel goed behang? Dik? Makkelijk te plakken? Plaatjes zijn ook welkom als jullie al behang van Eijffinger hebben thuis..
Het behang wat ik gezien heb is dit:
Het behang wat ik gezien heb is dit:
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Re: Ervaring met Eijffinger behang?
Die pip lijn is daar ook van dacht ik? Die hebben wij voor onze babykamer gebruikt, ik vind het heel fijn behang...lekker stevig ook!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik wilde posten dat het enige dat ik van dat merk weet, is dat 't loeiduur is, maar dat weet je dus al
Voor dat geld mag je toch verwachten dat het topkwaliteit is en mocht het tegenvallen (dat 't gaat krimpen bijvoorbeeld) dan heb je alle recht om te gaan klagen
Voor dat geld mag je toch verwachten dat het topkwaliteit is en mocht het tegenvallen (dat 't gaat krimpen bijvoorbeeld) dan heb je alle recht om te gaan klagen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
tweeling schreef:Die pip lijn is daar ook van dacht ik? Die hebben wij voor onze babykamer gebruikt, ik vind het heel fijn behang...lekker stevig ook!
Pip is ook van eijffinger inderdaad. Wij hebben het ook op de kinderkamer, heel fijn en stevig behang wat je heel makkelijk mooi strak op de muur aanbrengt. Bij een verf/behangzaak hebben ze vaak boeken vol met eijffinger mocht je het eerst echt willen zien.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
wij hebben ook Eijffinger behang! Echt super kwaliteit, dik maar goed te plakken!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wij hebben het ook al 4 jaar in de woonkamer. Je moet wel echt goede lijm gebruiken voor zwaar behang.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Goed om te horen dat het dik behang is want de muur waar het op moet is niet 100% glad. Zit nu ook behang op hoor dus het kan gewoon, maar het moet geen dun behang zijn.
Ik ga morgen even langs de behangzaak voor het boek, leuk
Ik ga morgen even langs de behangzaak voor het boek, leuk
Reeza- Prater
Mamsie schreef:Wij hebben het ook al 4 jaar in de woonkamer. Je moet wel echt goede lijm gebruiken voor zwaar behang.
Wij hebben toen bij de behangzaak flesjes vloeibare lijm gekocht. Hier moest nog wel water bij, maar was net wat beter als de poederlijm uit die doosjes.
Onze muren waren net gestuuct en de lijm verdween snel in de muur, maar op een paar kleine stukjes na, zit het behang super op de muur!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Mijn vriendin heeft Eijffinger behang. Supermooi. Ook heel dik behang. Duur maar blijft wel lang mooi. Zal mooi staan bij je nieuwe meubeltjes
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Mijn vriendin heeft Eijffinger behang. Supermooi. Ook heel dik behang. Duur maar blijft wel lang mooi. Zal mooi staan bij je nieuwe meubeltjes
Zekers
Reeza- Prater
als je 't behang bij een verf/behangwinkel koopt, weten ze daar ook wel welke behanglijm je ervoor nodig hebt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het! Het is zo mooi Als het niet zo duur was had ik er ook een andere wand mee gedaan. Maar het geld was op na al het klussen. Kwaliteit is ook super goed.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Goed om te lezen, wij hebben ook Eijffinger behang gezien wat we wilden hebben..
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleur behang in combi met dit behang
» Behang
» Lampenkap met behang
» Behang gezocht!
» Waar kun je behang halen?
» Behang
» Lampenkap met behang