Herfstdecoratie
+5
Susan
Rose
Angela_1986
Kaboutertje
*Lookie*
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Herfstdecoratie
Hebben jullie ook herfstdecoratie in huis, of ga je dat nog doen? En zo ja, wat dan?
Ik vind het vaak wel gezellig om 'iets herfstigs' te doen maar vooral niet té. Ik heb nu nog niets, dus ben even op zoek naar inspiratie.
Ik vind het vaak wel gezellig om 'iets herfstigs' te doen maar vooral niet té. Ik heb nu nog niets, dus ben even op zoek naar inspiratie.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Herfstdecoratie
Ik lees mee
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Nee eigenlijk niet. Wel komen binnenkort weer wat kaarsen/ theelichthoudertjes op tafels
Gast- Gast
Ik hou nog heel eventjes zomer hoor, met m'n schelpen enzo Over 'n paar weken zal het hier binnen ook wel weer wat meer herfst worden. Al hebben de dienbladen met waxinelichtjes hier ook in de zomer gestaan.
Vorig jaar had ik een dienblad met 3 glazen waxinelichthouders en van die herfstbladeren-decoratie. Bij de Xenos hebben ze dat spul nu ook allemaal weer liggen. Heb nu ook lantaarntjes staan en i.p.v. kaarsen heb ik daar nu ook een paar schelpen in liggen, weet nog niet wat ik daar in de herfst in doen. Moet denk ik nog maar even langs Xenos enzo
Vorig jaar had ik een dienblad met 3 glazen waxinelichthouders en van die herfstbladeren-decoratie. Bij de Xenos hebben ze dat spul nu ook allemaal weer liggen. Heb nu ook lantaarntjes staan en i.p.v. kaarsen heb ik daar nu ook een paar schelpen in liggen, weet nog niet wat ik daar in de herfst in doen. Moet denk ik nog maar even langs Xenos enzo
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb nog altijd mijn zomerdecoratie staan, maar wil het van de week wel gaan veranderen.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Mijn moeder doet het meestal wel in het vakantiehuizen en daar vind ik het erg gezellig, ook omdat dat echt zo'n huisje in het bos is waar dat helemaal bij past. Thuis hebben we het niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb toevallig gisteren van m'n ouders een schaal gekregen gevuld met zand en daarop pompoentjes en dat soort herfstspul.
Gast- Gast
Rose schreef:Ik heb nog altijd mijn zomerdecoratie staan,maar wil het van de week wel gaan veranderen.
dat dus, alleen vind ik herfst niets aan, dus ik sla dat over tot winter...tot die tijd zomerdecoratie
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Susan schreef:Mijn moeder doet het meestal wel in het vakantiehuizen en daar vind ik het erg gezellig, ook omdat dat echt zo'n huisje in het bos is waar dat helemaal bij past. Thuis hebben we het niet.
Ik wil ook een mama met een vakantiehuis...
Ik doe niet aan seizoensdecoratie.
Gast- Gast
Ik heb geen seizoensdecoratie. Sowieso heb ik de meeste decoratie echt al jaren, veel heeft nog in mijn slaapkamers gestaan toen ik nog thuis woonde en mijn matroesjka's heb ik al sinds mijn 6e. Het enige wat ik soms doe, is decoratie van plaats verwisselen.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Leuk nu zijn hortensia's, als je die van de struiken afknipt en ze op een schaal legt (zonder water) drogen ze heel mooi in.
Ilona222- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 10
Registratiedatum : 10-04-12
Ik ga van de week even naar de xenos. Iemand nog leuke ideeen?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Bij de Xenos hebben ze best veel spullen, daar doe je vanzelf inspiratie op
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Allemaal bij de Xenos vandaan. Eigenlijk wil ik er nog wat kastanjes bij gaan zoeken.
Gast- Gast
Wow dat heb je heel erg leuk gedaan!
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: