Badkamerrek met zuignappen?
+11
*Lookie*
love
Linnie1985
nijntje4
Ibbeltje
sanne-84
Kaat
Penny Blossom
Shisha
Paper Crown
Tiana
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Badkamerrek met zuignappen?
Ik heb een vraag: in mijn badkamer mag er niet geboord worden en ik vroeg me af of een badkamerrek met zuignappen goed zou blijven hangen in de douche?
Heb je zelf een soortgelijk rek, zo ja wat zijn je ervaringen hiermee? En waar heb je het gekocht?
Heb je zelf een soortgelijk rek, zo ja wat zijn je ervaringen hiermee? En waar heb je het gekocht?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Badkamerrek met zuignappen?
Nee, ben bang van niet Stylegirl. Zelfs zo'n handdoek zuignapje pleurt eraf, laat staan als je echt zware dingen erop hebt staan.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Je hebt ook wel rekjes met haken. Die kun je dan aan de douchedeur/douchegordijnstang of aan de kraan hangen. Misschien is dat een optie?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Zuignappen vallen er op een gegeven moment wel af, helaas. Dan zou ik inderdaad voor iets met een haak gaan.
Gast- Gast
Bij Ikea heb je rekjes met een haak. Die kun je aan de kraan hangen.
Gast- Gast
Ja, zo'n rekje met een haak had ik ook al over nagedacht, maar ik weet niet waar ze zoiets verkopen behalve bij de Ikea. Die zit hier namelijk niet echt om de hoek. Bedankt dat jullie meedenken!
Tiana- Ratel
Bij de blokker of xenos denk ik ook wel.
Shisha- Ratel
Je hebt ook van die rekken die je kunt klemmen tussen vloer/doucherand/badrand en plafon.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Die dingen met zuignappen blijven inderdaad niet hangen.. Ik kreeg zowat een hartverzakking toen die van ons naar beneden viel midden in de nacht
Gast- Gast
Germini schreef:Je hebt ook van die rekken die je kunt klemmen tussen vloer/doucherand/badrand en plafon.
Klopt, die zag ik van de week in de blokker folder. Dacht voor 25 euro.
Shisha- Ratel
Ik heb een mandje met zuignappen van de Hema. Toen ik hem had opgehangen, ging na een week een van de twee zuignappen los. Ik heb de zuignappen toen nat gemaakt en opnieuw opgehangen, en nu hangt hij al een maand zonder los te zijn gegaan.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Wij hebben er ook 1, ande wibra. Valt heel soms naar beneden, maar die keren zijn op 1 hand te tellen in 5 jaren. Nat maken helpt zeker. Alleen haal ik em er nooit af om schoon te maken, wat nu wel te zien is..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wij hebben er een van de action maar die dondert naar beneden vaak. Dus is nog niet helemaal wat ik zocht destijds. Ik kijk mee in je topic voor ideeen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Stylegirl schreef:Ja, zo'n rekje met een haak had ik ook al over nagedacht, maar ik weet niet waar ze zoiets verkopen behalve bij de Ikea. Die zit hier namelijk niet echt om de hoek. Bedankt dat jullie meedenken!
Kwantum heeft die ook
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Wij kregen de tip de zuignappen met haarlak in te spuiten. Hielp wel en bleef een aantal maanden hangen, maar toen hij uiteindelijk toch los ging, hebben we er 1 genomen waarbij je gaten moest boren.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Shisha schreef:Je hebt ook wel rekjes met haken. Die kun je dan aan de douchedeur/douchegordijnstang of aan de kraan hangen. Misschien is dat een optie?
Die zoek ik!! Waar koop je die
Ik zoek ze dan voor de douche deur of eventueel de douchestang
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Zuignappen was hier ook niet handig. Gelukkig hadden wij een zeepdingetje aan de muur( lang leve de woningstichting, heerlijk ouderwets) waar hij op bleef hangen. Inmiddels is hij weg.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Shisha schreef:Germini schreef:Je hebt ook van die rekken die je kunt klemmen tussen vloer/doucherand/badrand en plafon.
Klopt, die zag ik van de week in de blokker folder. Dacht voor 25 euro.
Wij hebben die gekocht voor 19,90 euro bij de Blokker. Wij wilden liever ook niet boren in de tegels en hopen dat dit wel gaat werken. Zuignappen was bij ons geen succes....
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Wij hebben er ook 1 met zuignappen en echt waardeloos. De volgende wordt echt een andere.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
De houder van mijn scheermesje dondert zo nu en dan van de wand, dus een rek met zuignappen zou ik zeer zeker niet aanraden. Ik ben zo gemakzuchtig als de pest, mijn shampooflessen e.d. staan gewoon op de grond. Moet al jaren een rekje kopen en zo duur zijn ze niet, maar ik mis het rekje niet en stel het daardoor steeds uit. Ooit...
Gast- Gast
Germini schreef:Je hebt ook van die rekken die je kunt klemmen tussen vloer/doucherand/badrand en plafon.
Ik ben benieuwd of dit wel werkt!
Oke, dat worden geen zuignappen dus!
Tiana- Ratel
Ik heb drie bakjes met zuignappen van het merk Authentics. Ze blijven heel goed hangen en er is pas één keer eentje gevallen, en ze hangen er al meer dan een jaar. Die van de Action zijn slecht, die vallen er na een paar uur af (of zelfs nog sneller). Ik ben heel tevreden over deze en ze zien er netjes uit:
Ik geloof dat ze een tientje per stuk zijn. Ze zijn het geld echt waard!
Ik weet alleen niet precies waar het in Nederland allemaal te koop is. Ik heb de mijne gekregen van mijn moeder, zij heeft e gekocht in een winkeltje in Leiden.
Ik geloof dat ze een tientje per stuk zijn. Ze zijn het geld echt waard!
Ik weet alleen niet precies waar het in Nederland allemaal te koop is. Ik heb de mijne gekregen van mijn moeder, zij heeft e gekocht in een winkeltje in Leiden.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik geloof dat ik wondertegels heb, hier hangen de action-zuignap-bakjes al meer dan een jaar..
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Ik heb uiteindelijk een rekje met een haak gekocht. Hij hangt nu aan de kraan. Bedankt voor het advies!
http://jysk.nl/badkamer/badkameraccessoires/badkamerplank-van-staal-met-haken
http://jysk.nl/badkamer/badkameraccessoires/badkamerplank-van-staal-met-haken
Tiana- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: