Buik(jes) topic
+85
Silver
Zenna
maiadebij
Muus
studiebol
Travelgurly
Snoes
Laced
Susan
Parel
Paper Crown
CCC
kwak
L!ND@
Ella
Jade
Caroow
slaatje
koNijntje
munk
Blue flower
NoName88
Aimee
Smaragdje
Printje
Stokstaartje
Flip Fluitketel
Muppetje
Puggle
Highway
Amber-
Flower_L
lente
sanne-84
Pompoen
Bimbam
Linda
Shisha
Viva
LDJ
Jezzie
Limburg85
Burn
Juutjepetuutje
vlinder-19
Steep
holaagirl
Winegum
Dora
Monnie
Annemoontje
Suus
Clapperdie
Mute_
*Troela*
Floor
Jelin
Marin
Raindrop
Lejow
Ayla
Rush
Bruintje Beer
iloverose
SleepingBeauty
Pandora
Ugly Betty
Happydobby
Arwyn
Jules
Annie24
_Lana_
Ibbeltje
Jasmine
smooch
Ezzer
Mom-Of-3
Sazzle
Muis
Pussycat
Katjing
tweeling
Lumen
Sanne
Dikkie Dik
89 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Buik(jes) topic
Nu doet tie het denk ik wel.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie buikjes!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ja, nu wel inderdaad! Heel mooi Linda, je draagt alles naar voor he?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Ja, nu wel inderdaad! Heel mooi Linda, je draagt alles naar voor he?
Op foto's lijkt dat inderdaad zo. Met kleding aan voel ik me eigenlijk heel rond. Mensen zeggen ook steeds dat ik al een flinke buik heb.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Eigenlijk een outfitfoto maar mijn buik laat zich ook wel zien haha!
33weken en 2 dagen!
Linda - ik vind t een mooi buikje! Als je wat slanker gebouwd bent zie je t nou eenmaal sneller.
33weken en 2 dagen!
Linda - ik vind t een mooi buikje! Als je wat slanker gebouwd bent zie je t nou eenmaal sneller.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik wil jouw vest, PC! (Al pas ik hem nu nog niet, ook al ben jij hoogzwanger haha)
Mooie buikjes pc en Linda!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Mooi hoor Linda & PC!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Prachtige buiken Linda en PC.
PC, hoe gaat het nu inmiddels met je, heb je nog last van benauwdheid, of is de baby daadwerkelijk ingedaald en gaat het nu wat beter?
PC, hoe gaat het nu inmiddels met je, heb je nog last van benauwdheid, of is de baby daadwerkelijk ingedaald en gaat het nu wat beter?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Parel schreef:Ik wil jouw vest, PC! (Al pas ik hem nu nog niet, ook al ben jij hoogzwanger haha)
LOL. Het is geen zwangerschapsvest!
Paper Crown, érg mooi hoor! Je bent heel mooi zwanger! Nog altijd veel last van het feit dat de baby zo hoog zit? Bij mij is ie ook nog steeds niet ingedaald.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Paper Crown, érg mooi hoor! Je bent heel mooi zwanger! Nog altijd veel last van het feit dat de baby zo hoog zit? Bij mij is ie ook nog steeds niet ingedaald.
Ah, lief, dank voor het compliment. Gek genoeg na heel veel pijn in mijn buik en rug afgelopen maandag lijkt 't met de benauwdheid minder en lijkt mijn buik ook lager. Ik hoop dat je kindje gauw daalt, is echt niets als ze zo hoog trappen.
Paper Crown schreef:Parel schreef:Ik wil jouw vest, PC! (Al pas ik hem nu nog niet, ook al ben jij hoogzwanger haha)
Haha nee dat snap ik!
Is alleen een beetje jammer dat ook al zou ik je kledingkastinhoud van je krijgen dat ik er alleen maar naar kan kijken haha
Parel- Ratel
Parel schreef:Paper Crown schreef:Parel schreef:Ik wil jouw vest, PC! (Al pas ik hem nu nog niet, ook al ben jij hoogzwanger haha)
Haha nee dat snap ik!
Is alleen een beetje jammer dat ook al zou ik je kledingkastinhoud van je krijgen dat ik er alleen maar naar kan kijken haha
Hoezo kijken?
Ja, het zou inderdaad wel fijner zijn als de baby iets zou willlen zakken, maar dat komt vast snel. Drukt de baby bij jou nu niet meer op je blaas dan, nu hij wat lager zit? Of valt dat wel mee?Paper Crown schreef:Snoes schreef:Paper Crown, érg mooi hoor! Je bent heel mooi zwanger! Nog altijd veel last van het feit dat de baby zo hoog zit? Bij mij is ie ook nog steeds niet ingedaald.
Ah, lief, dank voor het compliment. Gek genoeg na heel veel pijn in mijn buik en rug afgelopen maandag lijkt 't met de benauwdheid minder en lijkt mijn buik ook lager. Ik hoop dat je kindje gauw daalt, is echt niets als ze zo hoog trappen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ja, het zou inderdaad wel fijner zijn als de baby iets zou willlen zakken, maar dat komt vast snel. Drukt de baby bij jou nu niet meer op je blaas dan, nu hij wat lager zit? Of valt dat wel mee?Paper Crown schreef:Snoes schreef:Paper Crown, érg mooi hoor! Je bent heel mooi zwanger! Nog altijd veel last van het feit dat de baby zo hoog zit? Bij mij is ie ook nog steeds niet ingedaald.
Ja zeker, maar mijn baby vindt mijn blaas sowieso geweldig want hij trappelt er best vaak op. En dan loop ik naar de wc voor 2 druppels.
Paper Crown schreef:Parel schreef:Paper Crown schreef:Parel schreef:Ik wil jouw vest, PC! (Al pas ik hem nu nog niet, ook al ben jij hoogzwanger haha)
Haha nee dat snap ik!
Hoezo kijken?
Ik denk omdat ze denkt dat ze er niet in past.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hahaha, herkenbaar hoor. Ik heb het vooral 's nachts, dat het lijkt alsof ik heel erg dringend naar het toilet moet en er dan maar een flutstraaltje uitkomt
Snoes- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Paper Crown schreef:Parel schreef:Paper Crown schreef:Parel schreef:Ik wil jouw vest, PC! (Al pas ik hem nu nog niet, ook al ben jij hoogzwanger haha)
Haha nee dat snap ik!
Hoezo kijken?
O!! Nu snap ik het pas. Vandaar dat ik ook zei het is geen zwangerschapsvest omdat ik dacht dat ze bedoelde omdat ik zwanger ben en zij lekker slank. Duh..
Mooie buiken weer!
Net snel gemaakt
Net snel gemaakt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
PC & Flower: Wat een prachtige buiken!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Flower, mooi!!
Snoes- Lady Post-a-lot
Paper Crown schreef:Susan schreef:Paper Crown schreef:Parel schreef:Paper Crown schreef:Parel schreef:Ik wil jouw vest, PC! (Al pas ik hem nu nog niet, ook al ben jij hoogzwanger haha)
Haha nee dat snap ik!
Hoezo kijken?
O!! Nu snap ik het pas. Vandaar dat ik ook zei het is geen zwangerschapsvest omdat ik dacht dat ze bedoelde omdat ik zwanger ben en zij lekker slank. Duh..
Haha, laat dat ´denkt´ maar weg!
Maar erg lief van jullie dat jullie me slanker denken dan ik ben, doet een mens goed!
Parel- Ratel
Ik heb ook weer een foto gemaakt. Het is een rare foto, lijkt net of ik een giga lijf met mini beentjes heb.
15 weken:
15 weken:
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Flower: Wat een mooie buik!
Jade: Jij hebt ook al een mooi bolletje voor 15 weken.
Ik zal straks ook weer eens een foto maken hoewel ik niet veel gegroeid ben volgens mij. Nog steeds heel iets een bolling.
Jade: Jij hebt ook al een mooi bolletje voor 15 weken.
Ik zal straks ook weer eens een foto maken hoewel ik niet veel gegroeid ben volgens mij. Nog steeds heel iets een bolling.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Vind altijd leuk om te zien dat die beginnende bolletjes echte buiken worden! Ik kon in begib niet wachten!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: