Buik(jes) topic
+85
Silver
Zenna
maiadebij
Muus
studiebol
Travelgurly
Snoes
Laced
Susan
Parel
Paper Crown
CCC
kwak
L!ND@
Ella
Jade
Caroow
slaatje
koNijntje
munk
Blue flower
NoName88
Aimee
Smaragdje
Printje
Stokstaartje
Flip Fluitketel
Muppetje
Puggle
Highway
Amber-
Flower_L
lente
sanne-84
Pompoen
Bimbam
Linda
Shisha
Viva
LDJ
Jezzie
Limburg85
Burn
Juutjepetuutje
vlinder-19
Steep
holaagirl
Winegum
Dora
Monnie
Annemoontje
Suus
Clapperdie
Mute_
*Troela*
Floor
Jelin
Marin
Raindrop
Lejow
Ayla
Rush
Bruintje Beer
iloverose
SleepingBeauty
Pandora
Ugly Betty
Happydobby
Arwyn
Jules
Annie24
_Lana_
Ibbeltje
Jasmine
smooch
Ezzer
Mom-Of-3
Sazzle
Muis
Pussycat
Katjing
tweeling
Lumen
Sanne
Dikkie Dik
89 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Buik(jes) topic
Nee ook niet, had zelfs het gevoel dat hij vanaf week 34 helemaal niet meer groeide. En nu vind ik m'n buik weer bescheiden, had dat niet verwacht dit keer.Snoes schreef:Limburg, inderdaad een bescheiden buikje. Groeide hij bij de vorige zwangerschap op het laatste wel flink?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ja niet verwacht! Hoe is het met jouw buik?Smaragdje schreef:@ limburg, 't blijft weer een mooi bescheiden buikje hé!
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Ja niet verwacht! Hoe is het met jouw buik?Smaragdje schreef:@ limburg, 't blijft weer een mooi bescheiden buikje hé!
Vind je het jammer? Hier zie je het een klein beetje, maar nog niet overtuigend hoor. Lijk misschien iets aangekomen als k strakke kleding aan heb.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Oh Snoes wauw!! Mooi!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Linda: wauw wat een lieve foto!!
Snoes: ooh jij hebt ook al zo'n mooie buik
Limburg: mooi bescheiden buikje zeg!!
Snoes: ooh jij hebt ook al zo'n mooie buik
Limburg: mooi bescheiden buikje zeg!!
Gast- Gast
Snoes, wauw, die heeft even een groeispurt doorgemaakt!
Linda, wat een lieve foto! Ook al een lekkere grote buik!
En limburg, die van jou is juist weer bescheiden!
Ik maak binnenkort weer een buikfoto, of in ieder geval, ik heb mijn man de opdracht gegeven binnenkort wat leuke foto's te gaan maken van mijn buik. Heb momenteel alleen een bh+ondergoed foto van 30 weken.
Linda, wat een lieve foto! Ook al een lekkere grote buik!
En limburg, die van jou is juist weer bescheiden!
Ik maak binnenkort weer een buikfoto, of in ieder geval, ik heb mijn man de opdracht gegeven binnenkort wat leuke foto's te gaan maken van mijn buik. Heb momenteel alleen een bh+ondergoed foto van 30 weken.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Mooie buiken weer dames
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ben benieuwd Viva.
Limburg: jij hebt echt een bescheiden buikje zeg! Draag je al wel positiebroeken, of kun je je eigen broeken nog aan?
Limburg: jij hebt echt een bescheiden buikje zeg! Draag je al wel positiebroeken, of kun je je eigen broeken nog aan?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Ben benieuwd Viva.
Eigen kleding nog steeds, vandaag toevallig een positiebroek aan maar zelfs op zijn strakst zit hij nog voor geen meter, te groot.
Limburg85- Ratel
Bijzonder hoor, dat krijg ik echt niet meer voor elkaar. Heb mijn positiebroeken al van zolder moeten halen. Krijg geen knoop meer dicht.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Bijzonder hoor, dat krijg ik echt niet meer voor elkaar. Heb mijn positiebroeken al van zolder moeten halen. Krijg geen knoop meer dicht.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik tot het einde geen zwangerschapskleding aan gehad, gewoon mijn eigen kleding, zou het wel makkelijk vinden als ik dat deze zwangerschap weer heb.
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Jasmine schreef:Bijzonder hoor, dat krijg ik echt niet meer voor elkaar. Heb mijn positiebroeken al van zolder moete
n halen. Krijg geen knoop meer dicht.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik tot het einde geen zwangerschapskleding aan gehad, gewoon mijn eigen kleding, zou het wel makkelijk vinden als ik dat deze zwangerschap weer heb.
Vind je dat dan niet jammer? Had jij die ene keer trouwens op mijn pm gereageerd, kreeg namelijk 2x dezelfde
Smaragdje- Ratel
@Limburg Scheelt wel in de kosten, hoef je geen andere kleding aan te passen Ik zou zo een weekje met je willen ruilen!
@Snoes Ja een beste buik al, jij ook zeg! Zit het jou ook al zo in de weg?
@Linda Gewoon plaatsen die buik, kan jou het wat schelen joh! Groeit vanzelf wel groter
@Linda Gewoon plaatsen die buik, kan jou het wat schelen joh! Groeit vanzelf wel groter
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Smaragdje schreef:Limburg85 schreef:Jasmine schreef:Bijzonder hoor, dat krijg ik echt niet meer voor elkaar. Heb mijn positiebroeken al van zolder moete
Vind je dat dan niet jammer? Had jij die ene keer trouwens op mijn pm gereageerd, kreeg namelijk 2x dezelfde
Na de zwangerschap vond ik het wel jammer dat ik geen grotere buik had maar achteraf eigenlijk toch niet erg en nu hoef ik ook geen grote buik krijgen, vind dit prima, heb er nu soms al last van haha.
Ik dacht al dat hij dubbel was gegaan, heb sinds een week een IPhone en nog niet helemaal er aan gewend ;-).
Limburg85- Ratel
L!ND@ schreef:@Limburg Scheelt wel in de kosten, hoef je geen andere kleding aan te passen Ik zou zo een weekje met je willen ruilen!
Dat is zeker wel handig al wil ik nu ook gewoon nieuw kleren maar wel gemakkelijk dat ik het daarna nog gewoon kan dragen.
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:Limburg85 schreef:Jasmine schreef:Bijzonder hoor, dat krijg ik echt niet meer voor elkaar. Heb mijn positiebroeken al van zolder moete
Na de zwangerschap vond ik het wel jammer dat ik geen grotere buik had maar achteraf eigenlijk toch niet erg en nu hoef ik ook geen grote buik krijgen, vind dit prima, heb er nu soms al last van haha.
Ik dacht al dat hij dubbel was gegaan, heb sinds een week een IPhone en nog niet helemaal er aan gewend ;-).
Ah, vandaar Zit die nu al in de weg? Achja, alles wat er meer zit dan normaal kan in de weg zitten. Wees dan inderdaad maar blij dat hij zo is. En gewoon nieuwe kleding kopen hoor!
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:Limburg85 schreef:Jasmine schreef:Bijzonder hoor, dat krijg ik echt niet meer voor elkaar. Heb mijn positiebroeken al van zolder moete
Ah, vandaar Zit die nu al in de weg? Achja, alles wat er meer zit dan normaal kan in de weg zitten. Wees dan inderdaad maar blij dat hij zo is. En gewoon nieuwe kleding kopen hoor!
Nou ja meer dat het direct onder m'n borst begint, hij zat heel hoog gevoeld of meer alle ruimte benutte hij maar sinds gisteren heb ik het gevoel dat m'n buik gezakt is.
Limburg85- Ratel
Ja, soms zit hij behoorlijk in de weg. De baby zit ook echt heel hoog en dat merk ik wel.L!ND@ schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Van vandaag, ruim 30 weken.
Ik vond hem wel leuk gelukt
Ik vond hem wel leuk gelukt
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11