Buik(jes) topic
+85
Silver
Zenna
maiadebij
Muus
studiebol
Travelgurly
Snoes
Laced
Susan
Parel
Paper Crown
CCC
kwak
L!ND@
Ella
Jade
Caroow
slaatje
koNijntje
munk
Blue flower
NoName88
Aimee
Smaragdje
Printje
Stokstaartje
Flip Fluitketel
Muppetje
Puggle
Highway
Amber-
Flower_L
lente
sanne-84
Pompoen
Bimbam
Linda
Shisha
Viva
LDJ
Jezzie
Limburg85
Burn
Juutjepetuutje
vlinder-19
Steep
holaagirl
Winegum
Dora
Monnie
Annemoontje
Suus
Clapperdie
Mute_
*Troela*
Floor
Jelin
Marin
Raindrop
Lejow
Ayla
Rush
Bruintje Beer
iloverose
SleepingBeauty
Pandora
Ugly Betty
Happydobby
Arwyn
Jules
Annie24
_Lana_
Ibbeltje
Jasmine
smooch
Ezzer
Mom-Of-3
Sazzle
Muis
Pussycat
Katjing
tweeling
Lumen
Sanne
Dikkie Dik
89 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Buik(jes) topic
niet mn beste foto.. zal mn vriend eens vragen of hij er een wil maken.
9+4 weken zwanger
9+4 weken zwanger
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
UB mooi hoor. Volgens mij ben jij niet veel aangekomen als je het zo ziet. Maar wel gewoon een mooi bol buikje
Shisha het zijn dan wel je darmen maar toch leuk om te zien zo'n beginnend buikje toch!
Jade ik weet natuurlijk niet hoe je was, maar volgens mij zie je wel een begin
Mijn buikje met 10 weken gemaakt. Nu ben ik al wel iets steviger van mijzelf, maar hij is wel gegroeid als ik het vergelijk met het begin!
Shisha het zijn dan wel je darmen maar toch leuk om te zien zo'n beginnend buikje toch!
Jade ik weet natuurlijk niet hoe je was, maar volgens mij zie je wel een begin
Mijn buikje met 10 weken gemaakt. Nu ben ik al wel iets steviger van mijzelf, maar hij is wel gegroeid als ik het vergelijk met het begin!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
[quote="Pussycat"]UB mooi hoor. Volgens mij ben jij niet veel aangekomen als je het zo ziet. Maar wel gewoon een mooi bol buikje
Ik ben 20 kg aangekomen Ik voel me nog prima, maar ben wel ontzettend nieuwsgierig naar ons kindje.
Pussycat + Jade er begint een buikje te komen.
Sischa die darmen horen erbij, dat is het begin.
Hee Pompoen ben jij het, wat leuk, gefeliciteerd!
Ik ben 20 kg aangekomen Ik voel me nog prima, maar ben wel ontzettend nieuwsgierig naar ons kindje.
Pussycat + Jade er begint een buikje te komen.
Sischa die darmen horen erbij, dat is het begin.
Hee Pompoen ben jij het, wat leuk, gefeliciteerd!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
zo was ik:
Ziet er al goed uit pussycat!
Ziet er al goed uit pussycat!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
UB Echt waar? Dat zou je niet zeggen als je, je buik ziet, maar ja ik weet natuurlijk niet hoe je er eerst uit zag.
Mijn buik was naar mijn idee namelijk veeeeeel groter en was 15 kilo aangekomen de vorige keer. Dus vandaar dat ik dat dacht haha
Mijn buik was naar mijn idee namelijk veeeeeel groter en was 15 kilo aangekomen de vorige keer. Dus vandaar dat ik dat dacht haha
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik was ook 19 of 20 kg aangekomen, paste zwangerschapskleren nog in maat s, maar na de bevalling paste ik de gewone maat 38 nog maar net en dat is nog niet veranderd.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ugly Betty, mooi buikje heb je!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
UB, mooi hoor!!!
Shisha, Jade en Pussycat, het begint te komen!
Hier ook hoor. Vrijdag had ik nog een skinny aan. En na het weekend heb ik opeens een buik gekregen!
Shisha, Jade en Pussycat, het begint te komen!
Hier ook hoor. Vrijdag had ik nog een skinny aan. En na het weekend heb ik opeens een buik gekregen!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik ben tot nutoe 7 kilo aangekomen , is dat veel? normaal?
Vandaag foto gemaakt, let NIET op mjn hoofd aub.
*weg*
Vandaag foto gemaakt, let NIET op mjn hoofd aub.
*weg*
Laatst aangepast door Travelgurly op ma 15 okt 2012 - 1:57; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Mooi Travelgurly!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Mooi travelgurly! 7 kg is gemiddeld volgens mij. Ik was toen minder aangekomen, maar dat heb ik helaas daarna dubbel en dwars ingehaald.
Heb jij toevallig in HIA gewoond?
Linda- Ratel
Linda schreef:Mooi travelgurly! 7 kg is gemiddeld volgens mij. Ik was toen minder aangekomen, maar dat heb ik helaas daarna dubbel en dwars ingehaald.
@ Linda : ja daar heb ik gewoond t/m 11 jaar geloof ik en 5jaar geleden nog paar jaar weer even bij mijn pa. Vertel.......kennen wij elkaar??? En kan je je skinnt nog aan? of al zwangerschapsbroeken in huis?
Travelgurly- Prater
Mooi buikje Travelgurly! Echt een mooi rond buikje.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Travelgurly schreef:Linda schreef:Mooi travelgurly! 7 kg is gemiddeld volgens mij. Ik was toen minder aangekomen, maar dat heb ik helaas daarna dubbel en dwars ingehaald.
@ Linda : ja daar heb ik gewoond t/m 11 jaar geloof ik en 5jaar geleden nog paar jaar weer even bij mijn pa. Vertel.......kennen wij elkaar??? En kan je je skinnt nog aan? of al zwangerschapsbroeken in huis?
Dan hebben wij in de tijd dat je bij je vader woonde een tijdje gemaild/gemsnt, maar dat is inderdaad al weer erg lang geleden!
Me wat kan ik nog aan? Broeken? Ja, valt me echt mee. Had gedacht dat ik al lang positiekleding zou moeten dragen.
Linda- Ratel
Linda schreef:Travelgurly schreef:Linda schreef:Mooi travelgurly! 7 kg is gemiddeld volgens mij. Ik was toen minder aangekomen, maar dat heb ik helaas daarna dubbel en dwars ingehaald.
Dan hebben wij in de tijd dat je bij je vader woonde een tijdje gemaild/gemsnt, maar dat is inderdaad al weer erg lang geleden!
Me wat kan ik nog aan? Broeken? Ja, valt me echt mee. Had gedacht dat ik al lang positiekleding zou moeten dragen.
hahaha je skinny moet er staan ;-) ooow wat erg ik kan het me even niet herinneren:oops: .....of is Linda niet je echte naam? Wat leuk dat je ook weer zwanger bent!
Travelgurly- Prater
Oh hahaha nee m'n skinny pas ik niet meer. Nog wel veel andere broeken.
Het was ook maar heel even. Volgens mij zaten we in een mail clubje vanuit hier met andere mensen die daar in de buurt woonden. Maar dat was maar kort. Ik heb daar hooguit anderhalf jaar gewoond met een toenmalig vriendje wat daar is opgegroeid.
Het was ook maar heel even. Volgens mij zaten we in een mail clubje vanuit hier met andere mensen die daar in de buurt woonden. Maar dat was maar kort. Ik heb daar hooguit anderhalf jaar gewoond met een toenmalig vriendje wat daar is opgegroeid.
Linda- Ratel
Mijn nieuwste met 19+4
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Gaat hard slaatje!
Je moet alleen even je label uit je shirt knippen.
Linda- Ratel
Mooie buikjes hoor! Travelgurly, ik ben 28 weken zwanger en 4 kilo aangekomen. Je bent iets meer dan ik aangekomen maar gemiddeld komt een vrouw 12 kilo aan. Dit is dus het gemiddelde van vrouwen die 35+ aankomen en vrouwen die misschien maar 5 kilo aankomen. Heel gemiddel dus, die 7 kilo!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Zo super netjes PC 4 kilo. Komt er van jou ook nog een foto aan:lol: ???
Travelgurly- Prater
Travelgurly schreef:Zo super netjes PC 4 kilo. Komt er van jou ook nog een foto aan:lol: ???
Vergeet steeds foto's te maken van mijn buik haha.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Travelgurly, hier ook nog eens, maar je bent echt heel mooi zwanger!
Ik ben nu 32 weken en 5 kg aangekomen, minder dan gemiddeld. Maar wat PC zegt, gemiddeld komt een vrouw tussen de 10 à 15 kg bij, dus dan zit je nog prima met je gewicht.
Ik ben nu 32 weken en 5 kg aangekomen, minder dan gemiddeld. Maar wat PC zegt, gemiddeld komt een vrouw tussen de 10 à 15 kg bij, dus dan zit je nog prima met je gewicht.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
wow, slaatje jij gaat hard! haha, dat heb ik met 26 week!
wat zijn jullie weinig aangekomen, ik ben met 26 week en zit al op 10 kilo extra al heb ik die extra kilo's nog niet terug gevonden behalve bij mijn buik en borsten.
wat zijn jullie weinig aangekomen, ik ben met 26 week en zit al op 10 kilo extra al heb ik die extra kilo's nog niet terug gevonden behalve bij mijn buik en borsten.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hihi, ik zat er al op te wachten tot iemand iets van de labeltje zou zeggen :p
Ik ben trouwens ook pas een kilo aangekomen met 19 weken. Zal vast nog wel wat bijkomen.
Ik ben trouwens ook pas een kilo aangekomen met 19 weken. Zal vast nog wel wat bijkomen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: