Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+84
Niene
Sweety
RioolSpook
claudiaveronique
Siem
Lien
MissD
Sylvana
Mystique
Star007
lobster
Silver
minoessepoes
schuddebuikje
Esperanza
M@niek
nijntje4
Monte
Ooh La La!
Pandora
Bay
Yare
Makamba
Ilske
_Lana_
Tazz
Bisq
Petteflet
LDJ
Burn
Mamsie
Nathalie
vlinder-19
Suus
Janelie
Caroow
SuperGrover
Penny Blossom
Ringling
Feline
Flippin' Bitch
Guus
Benthe
Lady4
Aziraphale
kippiee
koNijntje
Bliss
Gympie
Puggle
Sterre
Jeanette
Limburg85
Slakje
Plien84
Error
Antibes
Cheesegirl
Ibbeltje
Arwyn
Davinia
Mees
Leine
Toet
Lavendel
Atelier Madame
Blond
VeryCherry
Sugarfall
Reeza
Paper Crown
Poubelle
Elliot
Twellie
May
Kowalski
SoGood
Minx
Parel
Dennenappel
Raindrop
loura
Marin
Kaboutertje
88 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 23:00

Niet dat ik nu echt begrijp waarom iedereen ineens commentaar moet geven op wat ik schrijf. Ik heb voortdurend positief gereageerd in dit topic, als ik reageerde, en ik zeg niet dat het gen leuk jurkje is of Marin het niet zou moeten dragen, ik zeg puur dat ik haar mooier makende kleding heb zien dragen.....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 23:08

Niemand zegt toch ook dat jij altijd negatief reageert? Ik ben het er gewoon niet mee eens en ik vind het een leuk jurkje dus dat wilde ik even zeggen.

En ik vind het de laatste tijd ook zo jammer dat het in dit topic steeds meer lijkt te gaan over iemands figuur dan over de kleding, al ging het nu natuurlijk om het figuur van Marin icm het jurkje. Dus dat heeft verder niet zoveel met jou te maken.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 9 sep 2012 - 23:08

PinkCoelho schreef:Niet dat ik nu echt begrijp waarom iedereen ineens commentaar moet geven op wat ik schrijf. Ik heb voortdurend positief gereageerd in dit topic, als ik reageerde, en ik zeg niet dat het gen leuk jurkje is of Marin het niet zou moeten dragen, ik zeg puur dat ik haar mooier makende kleding heb zien dragen.....

Maar waarom zeg je het dan? Het komt een beetje over als opzettelijk willen kwetsen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 23:10

Ik denk dat Marin weet dat ik haar niet opzettelijk wil kwetsen en ik zeg trouwens ook niet dat ze zelf stevig is, toch? Ik zeg dat ik dit niet haar leuks zittende jurkje vind.

Ik heb nooit eerder iets over iemands figuur gezegd, en nu ook niet trouwens, ik vind het gewoon geen mooi model jurkje. Dat zou ik ook niet vinden als het om een lantaarnpaal zat.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 9 sep 2012 - 23:14

PinkCoelho schreef:Ik denk dat Marin weet dat ik haar niet opzettelijk wil kwetsen en ik zeg trouwens ook niet dat ze zelf stevig is, toch? Ik zeg dat ik dit niet haar leuks zittende jurkje vind.

Ik heb nooit eerder iets over iemands figuur gezegd, en nu ook niet trouwens, ik vind het gewoon geen mooi model jurkje. Dat zou ik ook niet vinden als het om een lantaarnpaal zat.

Soms zie ik ook dingen in dit topic dat ik denk.. seriously wtf? Maar weet je, het is best kwetsend om te horen dat iets wat je draagt je niet op je best laat uitzien.. ookal heb je het niet over iemands figuur/gewicht etc. Ik zou dan iets zeggen van, ik vind het jurkje niet leuk. Maar goed iedereen is anders hoor. Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 253468018
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 23:15

Ik snap niet zo goed dat je jezelf nu zo wilt verdedigen. Jij vindt dat, anderen vinden wat anders. Prima toch? Het gebeurt hier toch veel vaker dat de een zegt oh leuke outfit en de ander dat wat minder vindt? Kwestie van smaakverschil ook. Niks mis mee lijkt me. Het is niet zo dat omdat jij een mening hebt gegeven anderen dan opeens niks meer mogen zeggen.

Maar ik snap zoals PC al zegt sowieso sommige dingen die in dit topic gezegd worden niet zo goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 23:15

Daarin heb je wel een punt.
Ik vind eigenlijk wat Zelda ook schreef, die dat jurkje ook heeft, ik vind het model van het jurkje gewoon niet zo mooi.

Maar Marin zelf vind ik dus wel een erg mooie vrouw, even voor de duidelijkheid.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 23:21

Mijnnnnnn God wat een gezever.

Gast
Gast

Bericht  Reeza zo 9 sep 2012 - 23:33

*weer weg*

Uiteraard binnen niet met jasje maar ik ga nu boodschappen doen..

Laatst aangepast door Reeza op ma 10 sep 2012 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Sugarfall zo 9 sep 2012 - 23:33

Ik vind het model van het jurkje juist echt heel leuk en vind hem Marin ook goed staan, ik wil hem zelf eigenlijk ook wel hebben Very Happy

Leuk rokje Caroline!

Mooi Confusion Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 561177
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 23:35

Oeh Reeza, waar is je spijkerbroek van? Very Happy Me like!

Gast
Gast

Bericht  Reeza zo 9 sep 2012 - 23:42

Reva schreef:Oeh Reeza, waar is je spijkerbroek van? Very Happy Me like!

EDC! Maar heb hem al een tijdje, vrees dat hij nu niet meer te koop is..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 23:44

Reeza schreef:
Reva schreef:Oeh Reeza, waar is je spijkerbroek van? Very Happy Me like!

EDC! Maar heb hem al een tijdje, vrees dat hij nu niet meer te koop is..

Oh. Nou mocht ie je te groot worden -gezien je ticker-, dan hoor ik het wel Laughing

Gast
Gast

Bericht  Elliot zo 9 sep 2012 - 23:47

PinkCoelho schreef:Niet dat ik nu echt begrijp waarom iedereen ineens commentaar moet geven op wat ik schrijf. Ik heb voortdurend positief gereageerd in dit topic, als ik reageerde, en ik zeg niet dat het gen leuk jurkje is of Marin het niet zou moeten dragen, ik zeg puur dat ik haar mooier makende kleding heb zien dragen.....

Ik reageerde niet specifiek op jou hoor, ik reageerde in het algemeen. Ik begrijp in het algemeen niet dat sommige mensen hier voortdurend commentaar moeten hebben op de pasvorm van bepaalde kledingstukken.

Jammer dat jij je persoonlijk aangesproken voelt, het was niet specifiek naar jou bedoelt.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  loura ma 10 sep 2012 - 0:03

Caroline. schreef:Ik snap ook wat je bedoelt hoor PC, maar ik zie het bij Marins jurkje niet zo, ik heb niet het idee dat ze er hier veel steviger uitziet.

Persoonlijk vind ik het ook een beetje overbodig om tegen iemand te zeggen dat een bepaald kledingstuk een beetje minder flatterend valt. Kijk, als iets nou echt lelijk zit en de persoon die het draagt bij wijze van spreke niet normaal over straat zou kunnen vind ik het iets anders, maar bij Marin zie ik het echt niet en vind ik het overbodig om het te zeggen. Maar goed, dit is een topic waarbij je 'vraagt' om commentaar op je kleding, dus ik kan in die zin ook wel begrijpen dat je dergelijk commentaar krijgt.

Dat idee heb ik dus ook... Waarom zou je zeggen dat je iets lelijk vind? Is toch gewoon een persoonlijke mening? Niet iedereen kan alles mooi vinden en ik vind het dus ook overbodig om je negatief te uiten over iemands anders kledingstijl. Tenzij.. Er om word gevraagd, ja dan kan je meningen verwachten.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  VeryCherry ma 10 sep 2012 - 0:12

Ik heb mijn nieuwe trui/jurkje aan, eigenlijk een beetje te warm, maar ik vind hem zooo leuk I love you
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 0:53

Ik zou het eigenlijk wel prettig vinden als er gezegd wordt dat iets niet zo mooi staat. Je wilt er toch leuk uitzien en ik zou het wel willen weten als het niet echt flatteus is. Wel graag in opbouwende kritiek :-D.

En bedankt voor de complimenten van mijn jurk. Ben er ook erg blij mee! Al moet'ie in Nl vast weer een jaar in de kast. Nog maar even veel dragen hier.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 1:23

Charlie schreef:Ik vind het een leuk jurkje Marin, en ook niet dat het stevig maakt.

+1 bij dit jurkje juist niet! Staat je leuk hoor smile Wat een gezeik.

Edit: ik ben ook een van de meiden die wel eens commentaar heeft gegeven over dat iets iemands figuur totaal niet flatteert en bepaalde 'negatieve' punten juist naar voren brengt. Maar ik snap niet dat dat over het gele jurkje wordt gezegd.

Laatst aangepast door Carrie op ma 10 sep 2012 - 1:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 1:24

Ik vind het een prachtige kleur bij je bruine huid!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 1:31

Pippa schreef:Ik vind het een prachtige kleur bij je bruine huid!

+1! En heerlijk, zo'n fladderjurkje. Ik begin de zomer nu al te missen.. Cry

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 10 sep 2012 - 1:49

Confusion: Sexy chick! Hoelang ben je nog op Aruba?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 1:52

Haha thanks! Sexy, dat hoor ik niet vaak Very Happy . Ik zit hier nog ongeveer 2 weken.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 10 sep 2012 - 1:54

Ik ben jaloers! Vaak aandoen die jurk en dan mooie mannen versieren Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 1:58

Ik zal het proberen :-D

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 5:41

Mooie jurk Confusion, echt prachtig!
Reeza, leuk jasje!
Marin, ik vind het een leuk jurkje. Het is niet flitsend, wauw, fantastisch, maar gewoon leuk! Lekker luchtig voor vakantie, precies waar hij voor bedoeld is.

Wanneer je meedoet in dit topic en regelmatig wat plaatst, is het logisch dat er verschillende reacties op komen. Ik gebruik die reacties om een volgende keer een betere combinatie of model te zoeken. Het kan ook zijn dat ik het er niet mee eens ben, dan doe ik wat ik zelf had bedacht. Natuurlijk is een negatieve, of opbouwende Wink, reactie minder leuk dan een compliment. De variatie geeft dit topic juist waarde. Als het altijd alleen maar 'mooi', 'leuk', 'staat je goed' is, zijn die reacties op een gegeven moment ook nog maar weinig waard.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: