Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+84
Niene
Sweety
RioolSpook
claudiaveronique
Siem
Lien
MissD
Sylvana
Mystique
Star007
lobster
Silver
minoessepoes
schuddebuikje
Esperanza
M@niek
nijntje4
Monte
Ooh La La!
Pandora
Bay
Yare
Makamba
Ilske
_Lana_
Tazz
Bisq
Petteflet
LDJ
Burn
Mamsie
Nathalie
vlinder-19
Suus
Janelie
Caroow
SuperGrover
Penny Blossom
Ringling
Feline
Flippin' Bitch
Guus
Benthe
Lady4
Aziraphale
kippiee
koNijntje
Bliss
Gympie
Puggle
Sterre
Jeanette
Limburg85
Slakje
Plien84
Error
Antibes
Cheesegirl
Ibbeltje
Arwyn
Davinia
Mees
Leine
Toet
Lavendel
Atelier Madame
Blond
VeryCherry
Sugarfall
Reeza
Paper Crown
Poubelle
Elliot
Twellie
May
Kowalski
SoGood
Minx
Parel
Dennenappel
Raindrop
loura
Marin
Kaboutertje
88 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Flippin' Bitch ma 17 sep 2012 - 20:49

Thnx voor de complimenten.

Ik vind het best wel lastig wat ik aan moet op het werk. Grootste deel van de collega's loopt in jeans, t-shirt, joggingvest, sneakers/vans/allstars. Ik heb juist heel veel jurkjes en rokjes in mijn kast hangen, maar die kan ik eigenlijk niet aan op het werk. Ik heb zakken nodig voor mijn sleutelbos & om een telefoon aan te hangen en soms word je ook vies, bijvoorbeeld tijdens het koken. Zo'n blazer is eigenlijk al heel netjes. Draag ik een jurk en hakken, dan vraagt men of ik misschien nog ergens heen moet erna. Very Happy

Tips zijn dus welkom! Ik wil mijn jurkjes en rokjes aan, maar waar laat ik die sleutels en telefoon? (kan ik niet ergens neerleggen) Mijn moeder kwam al met die optie van zo'n klein schoudertasje. Daar krijg ik alleen een beetje het 'ik ben bij je op bezoek, maar laat m'n jas aan'-idee van.

Laatst aangepast door Flippin' Bitch op di 18 sep 2012 - 0:58; in totaal 2 keer bewerkt
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Flippin' Bitch ma 17 sep 2012 - 20:50

@ Minneke, wat een leuke outfit. Ziet eruit alsof het heel lekker zit, maar toch ook netjes en stoer.

@ Carrie: kun je geen foto van de stof maken? Klinkt als een leuke print!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Ringling ma 17 sep 2012 - 20:52

Jeanette schreef:
Davinia schreef:Jeanette, ik vind jouw blouse/truitje echt geweldig! Waar is ie van? smile
]

Hij is van de C&A haha! Wink

Hoezo de "haha" erbij?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Jeanette ma 17 sep 2012 - 22:05

Flippin' Bitch; Ik herken het helemaal! Ik werk ook als woonbegeleider en wist in het begin nou ook niet echt wat wel en wat niet goed ging qua kleding. Ik draag wel altijd een broek als ik werk, want dan kan ik inderdaad mijn sleutels en de telefoon in kwijt. We hebben wel zo'n klein leuk hip tasje op het werk hangen, maar ik vind dat voor geen meter werken. Ik draag eigenlijk alles, maar wel wat kan en wat comfortabel zit. Ik werk nooit op hakken, maar op leuke lage laarsjes en heb laatst een leuk paar sneakers voor mijn werk gekocht. Verder zorg ik er voor dat ik geen inkijk dingen draag (god, wat een benaming haha). Maar voor de rest draag ik zowat alles eigenlijk. Ik draag juist veel blazertjes en broeken met een coating er overheen draag ik ook gewoon.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette ma 17 sep 2012 - 22:07

Ringling schreef:
Jeanette schreef:
Davinia schreef:Jeanette, ik vind jouw blouse/truitje echt geweldig! Waar is ie van? smile
]

Hoezo de "haha" erbij?

Omdat ik daar werkelijk nooit niks kan vinden en nu dit leuke blousje had gevonden voor een leuk prikkie Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ringling ma 17 sep 2012 - 22:09

Jeanette schreef:
Ringling schreef:
Jeanette schreef:
]

Hoezo de "haha" erbij?

Omdat ik daar werkelijk nooit niks kan vinden en nu dit leuke blousje had gevonden voor een leuk prikkie Wink

Ok vandaar. Dacht dat je je ervoor schaamde ofzo. Ik kom er ook nooit zo vaak maar laatst was ik er en zag ik toch best wel hele leuke dingen (ok, slechts een heel klein percentage van de totale collectie).
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Penny Blossom ma 17 sep 2012 - 22:16

@Flippin' Bitch: Op het werk hebben wij een klusgordel hangen. Is een riem met een flap eraan met allemaal vakjes. Mocht ik een keer geen zakken hebben doe ik die om. Ik vind dat wel fijn. Ook wil ik weleens mijn telefoon aan mijn laars hangen als ik een jurkje aan heb op boven aan bij mijn nek, geklemd aan mijn shirt.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 22:35

Wat super leuk carrie!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 23:29

Inderdaad carrie.. Ik wil zo ontzettend graag een mooie flare denim.. Had een geweldige van Diesel gezien.. (maar jammer genoeg ook een geweldig hoge prijs Cry )

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover ma 17 sep 2012 - 23:33

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 2012-09-18121721-1

Laatst aangepast door SuperGrover op ma 17 sep 2012 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SuperGrover ma 17 sep 2012 - 23:34

Oh help, hoe krijg ik dat kleiner? laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 23:39

Hij is zo goed toch?

Is dat echt een jurkje of je pyjama?

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover ma 17 sep 2012 - 23:52

Powerbabe schreef:Hij is zo goed toch?

laughcry Dat is een jurkje haha.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 23:53

Haha, oke, sorry dan vind ik hem niet zo leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 23:53

SuperGrover schreef:
Powerbabe schreef:Hij is zo goed toch?

laughcry Dat is een jurkje haha.
Wow wat cool Very Happy waar heb je die gekocht?
Dat je dat zomaar aandoet, credits voor jou hoor! Echt een schattig jurkje smile

Gast
Gast

Bericht  Twellie ma 17 sep 2012 - 23:57

Ik vind het ook een leuk jurkje Supergrover, het doet heel Japans aan smile. Al zou ik het zelf niet aantrekken, maar dat komt omdat ik me te oud voel voor dat soort uitspattingen Rolling Eyes .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Twellie ma 17 sep 2012 - 23:59

Sunprincess, ook leuk! Waar is je broek van?

Zitten de dreads in je eigen haar?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  SuperGrover di 18 sep 2012 - 0:00

Haha Powerbabe, geeft niet hoor. Ik kan me goed voorstellen dat mensen dit niks vinden. Ik heb bijvoorbeeld weer niets met blazers en je zult me ook niet gauw in een blouse ofzo zien smile

Zelda: Bij de London, een beetje een alternatieve winkel.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  SuperGrover di 18 sep 2012 - 0:01

Twellie schreef:Ik vind het ook een leuk jurkje Supergrover, het doet heel Japans aan smile. Al zou ik het zelf niet aantrekken, maar dat komt omdat ik me te oud voel voor dat soort uitspattingen Rolling Eyes .
Nee joh, je bent nooit te oud voor licht bizarre jurkjes angel Oké, misschien als je eenmaal oma bent. Maar zo oud ben jij toch helemaal niet?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 0:01

Ik zou zelf zoiets nooit aantrekken, omdat ik me te oud daarvoor voel en omdat het mijn figuur geen goed doet laughcry maar jou staat het erg leuk.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 18 sep 2012 - 0:02

Minneke, dat vind ik echt een leuke outfit smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Elliot di 18 sep 2012 - 0:02

Carrie, heel schattig bloesje! Staat je super!

SuperGrover, ik vind je jurkje wel leuk maar zou hem alleen in en om het huis aantrekken denk ik.

Mijn outfit voelt zich genegeerdNieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 827601
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  SuperGrover di 18 sep 2012 - 0:06

Caroline, ik vind je outfit wel leuk, maar ik had zelf niet gekozen voor dat witte vestje smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow di 18 sep 2012 - 0:08

Ik heb pyjamadag angel

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 16 Foto-CKDKBAXM
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 0:08

Wauw Caroow, al een hele buik, mooi hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: