Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+84
Niene
Sweety
RioolSpook
claudiaveronique
Siem
Lien
MissD
Sylvana
Mystique
Star007
lobster
Silver
minoessepoes
schuddebuikje
Esperanza
M@niek
nijntje4
Monte
Ooh La La!
Pandora
Bay
Yare
Makamba
Ilske
_Lana_
Tazz
Bisq
Petteflet
LDJ
Burn
Mamsie
Nathalie
vlinder-19
Suus
Janelie
Caroow
SuperGrover
Penny Blossom
Ringling
Feline
Flippin' Bitch
Guus
Benthe
Lady4
Aziraphale
kippiee
koNijntje
Bliss
Gympie
Puggle
Sterre
Jeanette
Limburg85
Slakje
Plien84
Error
Antibes
Cheesegirl
Ibbeltje
Arwyn
Davinia
Mees
Leine
Toet
Lavendel
Atelier Madame
Blond
VeryCherry
Sugarfall
Reeza
Paper Crown
Poubelle
Elliot
Twellie
May
Kowalski
SoGood
Minx
Parel
Dennenappel
Raindrop
loura
Marin
Kaboutertje
88 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Leuk allemaal!
Lady: Is dat een zwarte broek? Ik zou er nooit aan denken het zo te combineren, maar erg leuk!
Chipp: Leuk blousje!
Lady: Is dat een zwarte broek? Ik zou er nooit aan denken het zo te combineren, maar erg leuk!
Chipp: Leuk blousje!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, donkerblauw. Kan het niet?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Kan hartstikke goed hoor Lady, staat je goed. Het sjaaltje maakt je alleen wat fors van boven terwijl je dat volgens mij helemaal niet bent.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Jaa, photobucket app doet het weer!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Chipp, jouw blouse
Lady, mooie combi hoor
Sterre, leuk die top! Die wilde ik eigenlijk ook kopen laatst, maar vond hem toch wat te zomers. Dan krijg ik het weer koud enzo... Maar hij staat je leuk! Prachtig figuurtje heb je.
Charlie, mooie top. Je kunt niet aan je zien dat je net een tweeling hebt gekregen zeg!
Lady, mooie combi hoor
Sterre, leuk die top! Die wilde ik eigenlijk ook kopen laatst, maar vond hem toch wat te zomers. Dan krijg ik het weer koud enzo... Maar hij staat je leuk! Prachtig figuurtje heb je.
Charlie, mooie top. Je kunt niet aan je zien dat je net een tweeling hebt gekregen zeg!
Gast- Gast
Haha Confusion het zijn inderdaad 2 verschillende sokken Maar dank je!
@youandi, thanks ik had m al aan het eind van de zomer gekocht maar zag m nu in heel veel andere kleuren hangen. Zwart of bordeaux rood zijn herfstiger.
@youandi, thanks ik had m al aan het eind van de zomer gekocht maar zag m nu in heel veel andere kleuren hangen. Zwart of bordeaux rood zijn herfstiger.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre wat ben jij leuk en wat heb je gespierde benen, wauwie!
Gast- Gast
Chips en Sterre, jullie hebben beide een erg leuk shirtje aan!
Ik zit op dit moment in mijn huispak..trainingsbroek en Dublin hoodie.
Ik zit op dit moment in mijn huispak..trainingsbroek en Dublin hoodie.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik kan weer foto's uploaden!
Uiteindelijk is het dit geworden, maar dan met de zilveren sandaaltjes (was maar goed ook...het was een loop, sta feestje.)
En dit waren de andere opties. Dat stippenrokje wil ik komend weekend aan met een ander feestje, maar ik vind dit niet echt een leuke combi. Willen jullie me helpen met ideeën?
Uiteindelijk is het dit geworden, maar dan met de zilveren sandaaltjes (was maar goed ook...het was een loop, sta feestje.)
En dit waren de andere opties. Dat stippenrokje wil ik komend weekend aan met een ander feestje, maar ik vind dit niet echt een leuke combi. Willen jullie me helpen met ideeën?
Gast- Gast
Ik zou het stippenrokje aandoen met een panty, niet met een legging. Dan een mooie gekleurde top erop (ik zou niet deze kleur doen, ik vind het te donker. Zou kiezen voor helderrood of kobaltblauw, maar dit vind ik mooie kleuren), lange ketting en pumps eronder en je bent klaar!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Ik zou het stippenrokje aandoen met een panty, niet met een legging. Dan een mooie gekleurde top erop (ik zou niet deze kleur doen, ik vind het te donker. Zou kiezen voor helderrood of kobaltblauw, maar dit vind ik mooie kleuren), lange ketting en pumps eronder en je bent klaar!
Panty kan geregeld worden, zwart denk ik dan. Ik heb (nog) geen andere top die er op kan. Bedoel je dan een vestje of een trui? Ik heb oooook al geen kettingen (ja ik ben saai ;-) en probeer wel minder saai te worden) en pumps...heb alleen donkerblauwe of zwarte hele nette (soort bruidsschoen) dat wordt dus shoppen voor zaterdag ;-(
Ps bedankt voor je reactie! Vind je mijn pogingen met rokje/jurkjes an sich wel staan?
Gast- Gast
Ik bedoel echt een t-shirtje of t-shirt met lange mouwen.
Volgens mij zijn het eerste en laatste jurkje zomerjurkjes, en dat vind ik niet mooi met een legging.
De onderste outfit, het gekleurde jurkje met de koraalroze sleehakken zouden heel mooi staan, met blote benen, en het bovenste jurkje denk ik met de zilveren sandaaltjes, maar dan met blote benen.
En een zwarte panty onder de stippenjurk kan denk ik wel hoor, maar dan niet zo'n hele donkere. IK heb altijd 20 denier panty's, maar ik weel niks van panty's, die draag ik ook pas sinds dit jaar..!
Volgens mij zijn het eerste en laatste jurkje zomerjurkjes, en dat vind ik niet mooi met een legging.
De onderste outfit, het gekleurde jurkje met de koraalroze sleehakken zouden heel mooi staan, met blote benen, en het bovenste jurkje denk ik met de zilveren sandaaltjes, maar dan met blote benen.
En een zwarte panty onder de stippenjurk kan denk ik wel hoor, maar dan niet zo'n hele donkere. IK heb altijd 20 denier panty's, maar ik weel niks van panty's, die draag ik ook pas sinds dit jaar..!
Laatst aangepast door Pixie op za 15 sep 2012 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle- Ratel
Wat bedoel je dan met een shirt met top? Een bolero of zo?
Ik heb wel dunne panty's. Die andere twee zijn inderdaad zomerjurjpkjes. Via hier gekocht en ik wilde er eentje zo graag aan, dan maar met legging, haha. Ik ga nog wel op vakantie naar een warm land, dus dan gaan ze ook mee.
Ik heb wel dunne panty's. Die andere twee zijn inderdaad zomerjurjpkjes. Via hier gekocht en ik wilde er eentje zo graag aan, dan maar met legging, haha. Ik ga nog wel op vakantie naar een warm land, dus dan gaan ze ook mee.
Gast- Gast
Met shirtje bedoel ik gewoon dit, ik heb het nogal krom omschreven:
Poubelle- Ratel
Zeg dat dan gewoon zoals je het bedoelt ;-) haha zo snap ik het. Ik ben dus veel te ingewikkeld aan het denken... Lastige is dat ik best ben afgevallen en de shirts met lange mouw nu om mij heen zwabberen... Maat s worden de mouwen te kort en maat m is dus te groot. Vandaar dat ik een vestje erbij aan gedaan heb. Bij de Hema hebben ze nog wel andere kleuren hiervan geloof ik.
Gast- Gast
Dat is allemaal een goede reden om te gaan shoppen!
Bij H&M en Only hebben ze mooie basic tops vind ik.
Poubelle- Ratel
Pixie schreef:Dat is allemaal een goede reden om te gaan shoppen!
Ik moet heel nodig nieuwe hippe winterkleding shoppen...!!
Gast- Gast
Happy buyday, Spenderella!
Poubelle- Ratel
Bij mij?
Haha, ja ik kan pas echt shoppen als ik weer salaris heb...maar een gekleurd Hema vestje kan er nog wel vanaf ;-)
Haha, ja ik kan pas echt shoppen als ik weer salaris heb...maar een gekleurd Hema vestje kan er nog wel vanaf ;-)
Gast- Gast
Bruiloftoutfit!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic