Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+84
Niene
Sweety
RioolSpook
claudiaveronique
Siem
Lien
MissD
Sylvana
Mystique
Star007
lobster
Silver
minoessepoes
schuddebuikje
Esperanza
M@niek
nijntje4
Monte
Ooh La La!
Pandora
Bay
Yare
Makamba
Ilske
_Lana_
Tazz
Bisq
Petteflet
LDJ
Burn
Mamsie
Nathalie
vlinder-19
Suus
Janelie
Caroow
SuperGrover
Penny Blossom
Ringling
Feline
Flippin' Bitch
Guus
Benthe
Lady4
Aziraphale
kippiee
koNijntje
Bliss
Gympie
Puggle
Sterre
Jeanette
Limburg85
Slakje
Plien84
Error
Antibes
Cheesegirl
Ibbeltje
Arwyn
Davinia
Mees
Leine
Toet
Lavendel
Atelier Madame
Blond
VeryCherry
Sugarfall
Reeza
Paper Crown
Poubelle
Elliot
Twellie
May
Kowalski
SoGood
Minx
Parel
Dennenappel
Raindrop
loura
Marin
Kaboutertje
88 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 6 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 1:35

Haha PC!

Ik ga een dagje shoppen dus een lekkere makkelijke outfit.

*

Laatst aangepast door Confusion op ma 17 sep 2012 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 6 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  May wo 12 sep 2012 - 1:37

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 6 002-2

Mijn outfit van vandaag.

PB ik vind je outfit erg leuk!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Davinia wo 12 sep 2012 - 1:48

Toet, wat ben jij een prachtige meid zeg! Je haar zit echt leuk ook zo op die knot! Jammer dat die trui van vorig jaar zo is, ik wil ook nog zoiets.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 2:07

Foetsie!

Eigenlijk wilde ik zwarte pumps er onder, maar ik moest vandaag veel vliegen en rennen, dus voor plat gekozen.
De trui is van H&M. Er zit gouddraad door en als je dichtbij komt, zie je heel veel kleuren I love you

Laatst aangepast door Youandi op di 18 sep 2012 - 5:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 2:13

Confusion, jonguh! Wat ben jij bruin! Wil je voortaan je foto's in een spoiler zetten? Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 6 2474380249

Carrie, erg leuk colbertje; chique, maar ook weer speels smile

PB, staat je mooi! Ik wil jouw laarzen!

May, mooi hoor. Dat watervalhalsje is leuk smile

PC, toooooooooooooooooeeee!! Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 6 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Davinia wo 12 sep 2012 - 2:20

Wat een leuke trui Very Happy
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 2:20

Haha! Ik zal er aan denken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 12 sep 2012 - 2:24

Confusion, wat zie je er weer heerlijk zomers uit Very Happy.

Leuk rokje Youandi! Ik heb met dat patroontje een jurkje.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet wo 12 sep 2012 - 2:25

Davinia schreef:Toet, wat ben jij een prachtige meid zeg! Je haar zit echt leuk ook zo op die knot! Jammer dat die trui van vorig jaar zo is, ik wil ook nog zoiets.

Wat lief van je! Volgens mij hebben ze zulke truien wel bij meerdere winkels, ik zag pas nog zoiets bij Zara hangen.

Ik vind de combi niet zo'n succes Youandi, die trui lijkt me mooier op een effen rokje of skinny.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 2:27

Toet schreef:
Davinia schreef:Toet, wat ben jij een prachtige meid zeg! Je haar zit echt leuk ook zo op die knot! Jammer dat die trui van vorig jaar zo is, ik wil ook nog zoiets.

Wat lief van je! Volgens mij hebben ze zulke truien wel bij meerdere winkels, ik zag pas nog zoiets bij Zara hangen.

Ik vind de combi niet zo'n succes Youandi, die trui lijkt me mooier op een effen rokje of skinny.

Ga ik morgen doen, denk ik smile Maar ik had het rokje nog liggen (1 dag gedragen) en wilde er iets warms boven dragen.

Maar wordt de combi dan trouwens niet te saai? Ik vind zo'n trui namelijk al gauw saai worden...

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 12 sep 2012 - 2:29

PB ziet er zoals gewoonlijk mooi uit! Die laarzen staan mooi bij jouw lengte. Mag ik wel zeggen dat ik je heel erg slank vind? Je hebt echt een prachtig mooi figuur en ik hoop dat je dat zelf ook vind! Ik bedoel het niet om te zeuren of je een lesje te leren, maar ik schrok laatst een beetje van een foto van jou.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet wo 12 sep 2012 - 2:31

Ik vind niet dat je dan een saaie outfit krijgt, maar ik ben ook fan van simpele outfits.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 2:34

Haha bedankt Toet. Ik weet welke foto je bedoelt hoor! En ik vind het lief dat je het zegt! Maak je geen zorgen, ik ben niet meer aan het afvallen oid en die foto kwam echt door de hoek en de belichting want zo dun ben ik ècht niet. Vraag maar aan Punk'd of Goochem haha! Ik zag het zelf later ook, en ik vind het er niet uit zien haha. Op mijn telefoon zag het er heel anders uit en in het echt ook Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 6 3079029344 . Maar thanks!

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 12 sep 2012 - 2:36

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Powerbabe moet gaan verklaren "waarom" ze zo slank is... Er wordt toch ook niets gezegd als sommige dames hier juist wat zijn aangekomen?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet wo 12 sep 2012 - 2:42

Chance schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Powerbabe moet gaan verklaren "waarom" ze zo slank is... Er wordt toch ook niets gezegd als sommige dames hier juist wat zijn aangekomen?

Ik vraag haar ook niet om een verklaring smile En nee ik zou het niet direct zeggen als me opvalt dat iemand wat is aangekomen, ook omdat ik denk dat daar iets minder risico's aan hangen. Ik zeg het gewoon met de beste bedoeling, dat kun je volgens mij ook wel opmaken uit mijn post. Ik vind haar figuur mooi en ik hoop dat ze dat zelf ook vind.

Laatst aangepast door Toet op wo 12 sep 2012 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 2:42

Oh Youandi ik heb je outfit helemaal over het hoofd gezien joh. Ik vind het heel leuk! Ik ben wel van de gekke combi's.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle wo 12 sep 2012 - 2:43

Youandi ik vind de trui erg leuk en het rokje ook maar samen vind ik het niet zo'n geslaagde combi!

Pb en Carrie, sexy ladies!
Confusion, leuke outfit!
Loura, ik vind je trui ook heel leuk!
Toet en Lavendel ik vind jullie stijl heel leuk!

Laatst aangepast door Pixie op wo 12 sep 2012 - 2:44; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Blond wo 12 sep 2012 - 2:44

Toet schreef:
Chance schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Powerbabe moet gaan verklaren "waarom" ze zo slank is... Er wordt toch ook niets gezegd als sommige dames hier juist wat zijn aangekomen?

Ik vraag haar ook niet om een verklaring Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 6 561177 En nee ik zou het niet direct zeggen als me opvalt dat iemand wat is aangekomen, ook omdat ik denk dat daar iets minder risico's aan hangen. Ik zeg het gewoon met de beste bedoeling, dat kun je volgens mij ook wel opmaken uit mijn post. Ik vind haar figuur mooi en ik hoop dat ze dat zelf ook vind.

Ik had er bij moet zetten dat dit niet specifiek tegen jou was Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 6 561177. Maar ik heb het de afgelopen dagen meer gelezen en ik snap het gewoon niet zo goed.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 2:49

Ik loop echt achter de feiten aan hahaha. Maar goed ik vind jouw post ook helemaal niet vervelend. Sommige andere eerdere reacties wel en wat dat betreft ben ik het ook met Chance eens. Maar goed weet je ik ga er van uit dat niemand het vervelend bedoelt. Of wel maar dat is dan jouw probleem :P.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 12 sep 2012 - 2:53

Oh sorry ik heb geen andere reacties gezien, maar ik snap wel wat voor soort reacties je bedoelt. Het is ook maar net wat je intentie is en hoe je het brengt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 2:56

Powerbabe schreef:Ik loop echt achter de feiten aan hahaha. Maar goed ik vind jouw post ook helemaal niet vervelend. Sommige andere eerdere reacties wel en wat dat betreft ben ik het ook met Chance eens. Maar goed weet je ik ga er van uit dat niemand het vervelend bedoelt. Of wel maar dat is dan jouw probleem Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 6 253468018.

Sorry PB. Ik ben er ook een paar keer over begonnen Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 6 1371890812 Bedoelde het ook niet verkeerd... Achteraf vind ik het heel stom van mezelf, want ik heb zelf erg vaak dergelijke opmerkingen gekregen en nu maak ik me er dus zelf schuldig aan. Bij deze mijn excuses!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 3:05

Haha geeft niet hoor youandi. Excuses aanvaard Wink. Zoals ik al zei, ik weet wel dat de meesten (en ik ging daar bij jou van uit) het niet slecht bedoelen, maar toch is het een beetje irritant. Al snap ik de gedachte ook wel weer. Ik denk ook wel eens zo zij is dun (geworden)? En ik heb hier natuurlijk gepost over mijn afvallen dus ik snap het echt wel, maar no worries!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 3:25

Powerbabe schreef:Haha geeft niet hoor youandi. Excuses aanvaard Wink. Zoals ik al zei, ik weet wel dat de meesten (en ik ging daar bij jou van uit) het niet slecht bedoelen, maar toch is het een beetje irritant. Al snap ik de gedachte ook wel weer. Ik denk ook wel eens zo zij is dun (geworden)? En ik heb hier natuurlijk gepost over mijn afvallen dus ik snap het echt wel, maar no worries!

Ik snap hoe vervelend het is, ook al bedoelt men het goed. Vorig jaar was ik erg afgevallen en kreeg ook constant de vraag of het wel goed ging, dat ik zo dun was, enz. Zo irritant! Terwijl ik mezelf toen mooier dan ooit vond, en echt lekker in mijn vel zat bij dat gewicht. En het ook geen ondergewicht ws, maar mooi in de marge van het BMI wat ik mag hebben. Helaas heb ik het er allemaal weer aangevreten Very Happy Dus let nu weer meer op mijn eten en ga weer vaker hardlopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 3:37

Ja, precies! Sommige mensen denken volgens mij echt dat ik een eetprobleem heb. Terwijl ik echt, echt, echt niet te dun ben, ik heb gewoon nog een vetlaag. En ik eet ook gewoon minstens 5x op een dag gezond.

Maar goed laten we de "discussie" staken.

Je bent nog steeds heel mooi slank hoor Carrie!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 3:50

Powerbabe schreef:Ja, precies! Sommige mensen denken volgens mij echt dat ik een eetprobleem heb. Terwijl ik echt, echt, echt niet te dun ben, ik heb gewoon nog een vetlaag. En ik eet ook gewoon minstens 5x op een dag gezond.

Maar goed laten we de "discussie" staken.

Je bent nog steeds heel mooi slank hoor Carrie!

Tnx! Ben ik ook hoor. Maar mijn kleding zit iets te strak en daar voel ik me niet zo prettig bij. Plus het zit ook gewoon niet lekker Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 6 1371890812 Maar komt goed smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: