Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken Empty Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken

Bericht  Monte di 11 sep 2012 - 8:16

Een vrouw heeft 5 jaar lang elke dag(of bijna elke) een foto van haarzelf gemaakt en deze gepost. Vind het zo leuk om te zien hoe ze echt een volwassen mooie vrouw is geworden.
http://clickflashwhirr.me/

(je moet wel even op load more klikken voor alle foto's. Helemaal onderaan is uit 2006 en bovenaan uit sept 2012)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken Empty Re: Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 8:18

Zoiets heb ik pas ook gezien van een meisje van de geboorte tot een tiener geloof ik. Heb ik dat niet hier op het forum gezien? scratch

Maar het is idd erg leuk om te zien zoiets Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken Empty Re: Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 8:20

Ik heb net even gekeken. Ik vind het erg leuk om te zien. Je ziet haar inderdaad veranderen van meisje naar vrouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken Empty Re: Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 8:23

Zag laatst ook een van een man. Die zag je gewoon dik worden en minder aantrekkelijk..... Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken Empty Re: Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 8:27

Deze was het!!

Let trouwens op, wat er op de achtergrond gebeurd.. Gebeuren grappige dingen.. Wink

http://www.telegraaf.nl/video/video_opmerkelijk/12851824/__5_jaar_elke_dag_een_foto__.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken Empty Re: Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken

Bericht  SoCali di 11 sep 2012 - 8:29

Ik snap wel dat het leuk is om te zien hoe iemand dan veranderd maar om nou (bijna) elke dag een foto te maken.... 1x per maand zou toch genoeg zijn om die verandering bij te houden....
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken Empty Re: Hoe leuk: 5 jaar lang elke dag een foto maken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum