De ActiFry!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: De ActiFry!
daar ben ik ook wel benieuwd naar,dus hou dit topic in de gaten!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb hem voor mijn ouders gekocht, omdat de promotie via mijn vorige werk ging en ik hem leuk kon inkopen. Het is heel fijn in gebruik! Alles komt er goed qua smaak uit (bv. frietjes) & het is echt minder vet.
Gast- Gast
Ik heb ook één en net wat Isabella zegt, het smaakt perfect! Ik maak vooral frietjes, aardappels en bak er soms een kipkorn in, maar je kan er nog veel meer mee maken. Tip: koop de goedkoopste frietjes, die smaken het lekkerst.
Ik vind hem zeker het geld waard trouwens, want in plaats van naar de snackbar kun je hierin friet en snacks bakken voor veel minder geld. Als je regelmatig frietjes bakt, heb je het geld er op den duur wel uit.
Ik vind hem zeker het geld waard trouwens, want in plaats van naar de snackbar kun je hierin friet en snacks bakken voor veel minder geld. Als je regelmatig frietjes bakt, heb je het geld er op den duur wel uit.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor de antwoorden tot nu toe!Isabella schreef:Wij hebben er ook wel eens bv. vis in gedaan en ook dat is echt heerlijk!
Isabella, vis dus? Welke soorten? Ook zalm enzo?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Kun je er ook snacks (kroket?) in bakken?
Een kroket kan eigenlijk niet, maar ik heb het weleens gedaan. De kroket gaat alleen een beetje kapot (door de draaischijf) maar is nog prima te eten
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn moeder heeft hem en is er zeer over te spreken.
Aardappeltjes, patat, shoarma, gehakt etc. Echt alles smaakt goed en is echt minder vet.
Ook handig als je geen oven hebt en niet alsmaar wilt frituren.
Aardappeltjes, patat, shoarma, gehakt etc. Echt alles smaakt goed en is echt minder vet.
Ook handig als je geen oven hebt en niet alsmaar wilt frituren.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
als je er vlees in doet word het dan wel knapperig en bruin? of blijft het slap en zonder kleur
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Purple schreef:Bedankt voor de antwoorden tot nu toe!Isabella schreef:Wij hebben er ook wel eens bv. vis in gedaan en ook dat is echt heerlijk!
Isabella, vis dus? Welke soorten? Ook zalm enzo?
Dit was vis van fish and chips, en het was iets kapot gegaan, maar het smaakte perfect, maar denk dat je niet alles er goed in kan maken, zalm moet wel lukken!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: