Thuisafgehaald . Nl
+10
Ibbeltje
Pompoen
Inge
SoGood
kajaka88
roosje87
Rush
litllejoy
Coccinelle
Antibes
14 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Thuisafgehaald . Nl
Hier hebben we eerder ook eens een topic over gehad toch? Ik vind het wel een heel erg leuk concept, maar tot nu toe heb ik er zelf nog niets op aangeboden of 'gekocht'. Ik kijk zo nu en dan wel eens op de site naar het huidige aanbod.
Gast- Gast
Megara schreef:Hier hebben we eerder ook eens een topic over gehad toch? Ik vind het wel een heel erg leuk concept, maar tot nu toe heb ik er zelf nog niets op aangeboden of 'gekocht'. Ik kijk zo nu en dan wel eens op de site naar het huidige aanbod.
Oh shit...in het kader van ik open zoveel mogelijk topics... eh maar ik kom dus normaal nooit hier, dat zie je wel weer .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker blijven openen hoor! Om nou bij ieder nieuw te openen topic eerst de zoekfunctie door te ploegen is ook weer zo wat.
Wat hebben jullie tot nu toe zoal gegeten via de site?
Wat hebben jullie tot nu toe zoal gegeten via de site?
Gast- Gast
We hebben een keer Marokaanse gekruide worstjes met aardappel-knolselderijpurree en geroosterde pompoen gegeten. Een keer gevulde portobelloburgers met cherrytomatensalade en pilav met bloemkool.
Die eerst was echt superlekker en die vrouw bied bijna dagelijks dingen aan, voor morgen zelfs wildzwijn ragout met kastanjechampignons, gegrilde groenten en rijst. Heb me net daarvoor opgegeven want we gaan morgen klussen, dan is niet zelf hoeven koken wel erg fijn!
De portobelloburgers waren een beetje saai, maar dat kwam denk ik ook omdat het notenbroodje wat er bij hoorde mislukt was dus we hadden gewone bolletjes. De salade was ontzettend lekker.
De pilav was lekker, maar had veel lekkerder kunnen zijn in onze ogen als er iets meer kruiden in had gezeten, was een beetje flauw zeg maar. Daar konden we met zout en peper nog wel iets aan doen, maar dat was het nog niet helemaal. Maar goed dat is gewoon het verschil in smaak, we hebben er wel erg lekker van gegeten.
Die eerst was echt superlekker en die vrouw bied bijna dagelijks dingen aan, voor morgen zelfs wildzwijn ragout met kastanjechampignons, gegrilde groenten en rijst. Heb me net daarvoor opgegeven want we gaan morgen klussen, dan is niet zelf hoeven koken wel erg fijn!
De portobelloburgers waren een beetje saai, maar dat kwam denk ik ook omdat het notenbroodje wat er bij hoorde mislukt was dus we hadden gewone bolletjes. De salade was ontzettend lekker.
De pilav was lekker, maar had veel lekkerder kunnen zijn in onze ogen als er iets meer kruiden in had gezeten, was een beetje flauw zeg maar. Daar konden we met zout en peper nog wel iets aan doen, maar dat was het nog niet helemaal. Maar goed dat is gewoon het verschil in smaak, we hebben er wel erg lekker van gegeten.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dat klinkt echt heerlijk! Ben erg benieuwd hoe het gerecht van morgen jullie gaat bevallen.
Het leuke van de website vind ik wel dat je zo ook echt toekomt aan gerechten uit buitenlandse keukens en dan ook in de bereiding zoals het in die cultuur is, niet dat het recept helemaal aangepast is naar de smaak van de westerse wereld.
Het leuke van de website vind ik wel dat je zo ook echt toekomt aan gerechten uit buitenlandse keukens en dan ook in de bereiding zoals het in die cultuur is, niet dat het recept helemaal aangepast is naar de smaak van de westerse wereld.
Gast- Gast
Megara schreef:Dat klinkt echt heerlijk! Ben erg benieuwd hoe het gerecht van morgen jullie gaat bevallen.
Ja er zit bijvoorbeeld een vrouw die Peruaanse is en allemaal Peruaanse gerechten maakt, alleen tot nu toe spreken ze me niet zo aan, hahaha. Maar dat vind ik inderdaad ook erg leuk.
Die maaltijd van morgen moet nog wel goedgekeurd worden, hoop dat we op tijd waren!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Megara schreef:Hier hebben we eerder ook eens een topic over gehad toch? Ik vind het wel een heel erg leuk concept, maar tot nu toe heb ik er zelf nog niets op aangeboden of 'gekocht'. Ik kijk zo nu en dan wel eens op de site naar het huidige aanbod.
Oh shit...in het kader van ik open zoveel mogelijk topics... eh maar ik kom dus normaal nooit hier, dat zie je wel weer .
Maar dit topic is al ouder, dus kan zijn dat je toen dit topic al gezien had Megara.
Het is overigens een leuk concept. Zelf doen we er niet aan mee overigens.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dit topic is zo te zien onlangs samengevoegd door een burgemeester. Pompoen had gisteren een nieuw topic geopend met een zelfde onderwerp.
Gast- Gast
Megara schreef:Dit topic is zo te zien onlangs samengevoegd door een burgemeester. Pompoen had gisteren een nieuw topic geopend met een zelfde onderwerp.
Ja ik had dus een exact gelijk topic geopend, deze is dus bij het oude topic gevoegd ;-).
Mijn afhaalverzoek is goedgekeurd! Vanavond eten we wildzwijn ragout met kastanjechampignons, gegrilde groente en rijst!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Klinkt goed!Pompoen schreef:Megara schreef:Dit topic is zo te zien onlangs samengevoegd door een burgemeester. Pompoen had gisteren een nieuw topic geopend met een zelfde onderwerp.
Ja ik had dus een exact gelijk topic geopend, deze is dus bij het oude topic gevoegd ;-).
Mijn afhaalverzoek is goedgekeurd! Vanavond eten we wildzwijn ragout met kastanjechampignons, gegrilde groente en rijst!
Gast- Gast
Ja ik ben ook erg benieuwd, de vorige keer was het eten van deze vrouw Ă©rg lekker en ze heeft echt zĂł'n mooie keuken, ik heb er wel vertrouwen in dat het smullen word vanavond!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Megara schreef:Dit topic is zo te zien onlangs samengevoegd door een burgemeester. Pompoen had gisteren een nieuw topic geopend met een zelfde onderwerp.
aaah zo oke, dat had ik gemist
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nou hier de recentie, het was echt ontzettend lekker! Alleen was het voor ons wel te weinig dus we hebben nog een beetje honger. We merken sowieso dat dat wel bij meer koks is, de porties zijn vaak voor ons wat aan de kleine kant, klopt ook wel, wij zijn best grote eters. Ik denk dat we voortaan maar 3 porties moeten bestellen ofzo, hoewel het soms ook gewoon precies genoeg is.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wij hebben ons net aangemeld voor deze website. Niet eens n.a.v. de up van dit topic, maar gewoon omdat we het ineens bedachten dat dit leuk was om een keer te doen n.a.v. een reclame geloof ik. Had er al eens vaker over gehoord iig.
Willen wel eens zowel koken als afhalen. Ben erg benieuwd!
Leuk om de positieve reacties al te lezen! Hoop dat er iets lekkers bij ons in de buurt zit. Maar we hebben erg veel Aziaten enzo hier in de buurt wonen, dus vast wel iets naar mijn smaak
Willen wel eens zowel koken als afhalen. Ben erg benieuwd!
Leuk om de positieve reacties al te lezen! Hoop dat er iets lekkers bij ons in de buurt zit. Maar we hebben erg veel Aziaten enzo hier in de buurt wonen, dus vast wel iets naar mijn smaak
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nog even een vraagje voor als je zelf gaat koken, wat ik niet echt terug kon vinden op de website: Als je zelf iets kookt, moet je het dan koud en goed afgekoeld aanbieden? Of moet je het warm houden voor de mensen die het komen afhalen? Dat kan je nooit echt goed timen lijkt me. Maar dingen zoals friet opnieuw verwarmen lijkt me ook weer niet handig en lekker. Iets als lasagne dan weer wel. Ben benieuwd hoe dat werkt, zeker omdat niet iedereen het tegelijk zal halen.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb mezelf ook opgegeven. Ben benieuwd of veel vraag naar is.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk!
Wij hebben net bedacht dat we in elk geval de befaamde merengues gaan aanbieden. We 'klagen' namelijk altijd dat we dan veel te veel snoepen omdat je dat in grote hoeveelheden maakt, maar dan kunnen we gewoon een klein beetje zelf houden en de rest via die website aanbieden! En zelfde geldt voor koekjes enzo. Leuk!
Wij hebben net bedacht dat we in elk geval de befaamde merengues gaan aanbieden. We 'klagen' namelijk altijd dat we dan veel te veel snoepen omdat je dat in grote hoeveelheden maakt, maar dan kunnen we gewoon een klein beetje zelf houden en de rest via die website aanbieden! En zelfde geldt voor koekjes enzo. Leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn vriend kan goed koken en hij vind het leuk, dus binnenkort gaat hij wat aanbieden. Ben heel benieuwd! Ook afhalen gaan we zeker doen!
Gast- Gast
Marin schreef:Nog even een vraagje voor als je zelf gaat koken, wat ik niet echt terug kon vinden op de website: Als je zelf iets kookt, moet je het dan koud en goed afgekoeld aanbieden? Of moet je het warm houden voor de mensen die het komen afhalen? Dat kan je nooit echt goed timen lijkt me. Maar dingen zoals friet opnieuw verwarmen lijkt me ook weer niet handig en lekker. Iets als lasagne dan weer wel. Ben benieuwd hoe dat werkt, zeker omdat niet iedereen het tegelijk zal halen.
Meestal word het van te voren gekookt en word er een tijd aangegeven waartussen je het kunt ophalen, tussen 18.00-18.30 u bijvoorbeeld of 18.00-19.00 of zelfs tussen 17.00 en 19.00u. De meeste mensen proberen het wel warm te houden, maar onderweg naar huis koelt het ook wel af. Meestal zijn onze maaltijden dus warm tot lauw, als ik het niet warm genoeg vind dan warm ik het even op in de magnetron. Maar dat gaat inderdaad niet met friet o.i.d., ik zou daar inderdaad bij wat je maakt wel rekening mee houden. Wij nemen ook altijd zelf bakjes mee. We hebben zelfs een warmhoudketeltje voor eten met dubbele wand een groot vak en twee halve vakken.
Pompoen- Lady Post-a-lot
En vrouw bij ons uit de straat doet het ook! Leuk. Binnenkort maar eens een babbeltje maken
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
_Leaf_ schreef:Wij doen morgen mee
Halen of maken? En in t geval van t laatste: wat ga je maken? Ben erg benieuwd naar je ervaring!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: