Annie24 is bevallen!
+39
Nana
duckie
M@niek
Bloem86
Rumble
pantuf
LeeuwLeeuw
pitbullgup
smooch
Jelin
Sjonno
MamaCa
Monnie
Parisienne
*Lookie*
chipa
sheila123
LMCurious
Meeko
Vancity_girl
Happy
Coccinelle
Ezzer
Happydobby
Teddyaapje
liesje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
moepie
_Mashimaro_
Liadan
LotteK
Smaragdje
ekiaam87
Limburg85
Diese
PapillonRose
Darius
Novalee
43 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Annie24 is bevallen!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk herstel je gauw van de bevalling en kun je lekker genieten met z'n drietjes! Veel geluk met de kleine!
Gast- Gast
Ach, wat lief!!!!
Allemaal héél erg bedankt voor de felicitaties! Ik zal proberen zo snel mogelijk mijn bevallingsverhaal te plaatsen. Helaas kan ik door de hechtingen en een paar mooie blauwe plekken nog niet echt lekker (en lang) zitten, dus zodra dat wel kan zal ik hem hier neerzetten :-)
Allemaal héél erg bedankt voor de felicitaties! Ik zal proberen zo snel mogelijk mijn bevallingsverhaal te plaatsen. Helaas kan ik door de hechtingen en een paar mooie blauwe plekken nog niet echt lekker (en lang) zitten, dus zodra dat wel kan zal ik hem hier neerzetten :-)
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie24 schreef:Ach, wat lief!!!!
Ik ben benieuwd naar je verhaal!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd!! Hoop dat je ondanks bovenstaande lekker van je kraamtijd en kleine mannetje kan genieten!Annie24 schreef:Ach, wat lief!!!!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Y. van Annie24 is 1 jaar!
» Ik ben bevallen
» Ook ik ben bevallen!!
» Hieperdepiep hoera voor Y. van Annie24!
» PiP is bevallen!
» Ik ben bevallen
» Ook ik ben bevallen!!
» Hieperdepiep hoera voor Y. van Annie24!
» PiP is bevallen!
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: