Kakhiel/andere humor
+28
Rumble
Bazinga
Chocoholic
mzcharlotte
Melis_je
Sterre
Lejow
Roza
Linnie1985
ExpressoB
Sushi
Carra
Discordia
Filoria
Kowalski
Pompoen
loura
Bliss
Vogeltje
_Cyn_
Paper Crown
Blond
Poubelle
Toet
Antibes
Rush
Jerry
Sugarfall
32 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Kakhiel/andere humor
I LOVE Kakhiel! Ik heb een keer op twitter gevraagd of hij met me wil trouwen, en dat we dan samen de eendjes kunnen voeren. Toen zei Urban Naked 'Ja ik ook, dan kunnen we een trio doen!' en hij reageerde met 'mij best'
Ik heb hem ook op FB, hilarisch. Op 22 september is er een soort tentoonstelling van zijn grappen in de Bunker in Amsterdam. En als je lacht moet je opflikkeren Daar ga ik heen met Urban Naked.
Ga je ook mee Rood?
Ik heb hem ook op FB, hilarisch. Op 22 september is er een soort tentoonstelling van zijn grappen in de Bunker in Amsterdam. En als je lacht moet je opflikkeren Daar ga ik heen met Urban Naked.
Ga je ook mee Rood?
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik heb hem net op twitter opgezocht, maar om eerlijk te zijn irriteer ik me aan zijn spelling
De humor van de hier geplaatste afbeeldingen is trouwens wel aardig mijn ding
Is dat een grapje van jou?
Gast- Gast
Carrie schreef:I LOVE Kakhiel! Ik heb een keer op twitter gevraagd of hij met me wil trouwen, en dat we dan samen de eendjes kunnen voeren. Toen zei Urban Naked 'Ja ik ook, dan kunnen we een trio doen!' en hij reageerde met 'mij best'
Hahahaha!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Even wat quotes van Twitter:
"Ik ga me straks toch een partij vreten naar binnen hengsten daar word je als rationeel nadenkend individu gewoon schijtziek van"
"De meeste ongelukken in huis gebeuren doordat het gezicht van Andries Knevel soms ineens heel erg close-up je tv uitknalt."
"Komt Badr Hari bij de dokter, zegt de dok-BAF!! BAM! BAM!! BAF!! POK!! BAF! BAM!!... Komt de dokter bij de dokter.."
"Klassieke muziek,koffie en de postzegelverzameling van je opa naar de klote helpen door er met je bloedneus boven te gaan hangen.Echt zondag"
"komt een sigarenmaker bij de manicure zegt de manicure hey je handen zijn helemaal bruin zegt de sigarenmaker dat is hoe ik rol"
"komt een kapitein na een zeereis van 5 maanden thuis bij z'n gezin zegt de kapitein HALLO IK BEN ER WEER zegt zijn gezin oja dat was vandaag"
"Ik ga me straks toch een partij vreten naar binnen hengsten daar word je als rationeel nadenkend individu gewoon schijtziek van"
"De meeste ongelukken in huis gebeuren doordat het gezicht van Andries Knevel soms ineens heel erg close-up je tv uitknalt."
"Komt Badr Hari bij de dokter, zegt de dok-BAF!! BAM! BAM!! BAF!! POK!! BAF! BAM!!... Komt de dokter bij de dokter.."
"Klassieke muziek,koffie en de postzegelverzameling van je opa naar de klote helpen door er met je bloedneus boven te gaan hangen.Echt zondag"
"komt een sigarenmaker bij de manicure zegt de manicure hey je handen zijn helemaal bruin zegt de sigarenmaker dat is hoe ik rol"
"komt een kapitein na een zeereis van 5 maanden thuis bij z'n gezin zegt de kapitein HALLO IK BEN ER WEER zegt zijn gezin oja dat was vandaag"
Gast- Gast
Whahaha té grappig dit Ik vind zijn taalgebruik ook niet helemaal top, maar vooruit, hij komt ermee weg.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Geweldig dit! Echt totaal mijn humor
Die op die boomstam heb ik geloof ik al honderden keren gezien, maar nog steeds krijg ik daar de slappe lach van!
Die op die boomstam heb ik geloof ik al honderden keren gezien, maar nog steeds krijg ik daar de slappe lach van!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Die tweets vind ik echt totaal niet grappig.
Plaatjes wel.
Plaatjes wel.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Luce schreef:
Hahaha die
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Heel iets anders, maar vandaag moest ik enorm lachen op mijn werk. Gesprek tussen een medewerker van onze telefonische klantenservice en een klant.
Medewerker: 'bel ik u gelegen over uw saldorestitutie mevrouw?'
Klant: 'eigenlijk ben ik aan het werk, maar als je snel bent...'
Medewerker: 'u ontvangt het saldo binnen drie weken'
Klant: 'mooi. Zeg maar dag tegen die meneer, kindjes!'
Complete schoolklas: 'daahaaaaaaag!'
Medewerker: 'bel ik u gelegen over uw saldorestitutie mevrouw?'
Klant: 'eigenlijk ben ik aan het werk, maar als je snel bent...'
Medewerker: 'u ontvangt het saldo binnen drie weken'
Klant: 'mooi. Zeg maar dag tegen die meneer, kindjes!'
Complete schoolklas: 'daahaaaaaaag!'
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik heb niks met dit soort humor. Misschien denk ik te veel door ofzo maar ik vind de opmerkingen gewoon niet realistisch en nergens opslaan.
Gast- Gast
https://www.facebook.com/LIKEITflikkerop = vergelijkbaar met Kakhiel en wat interactiever.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Confusion schreef:Ik heb niks met dit soort humor. Misschien denk ik te veel door ofzo maar ik vind de opmerkingen gewoon niet realistisch en nergens opslaan.
Dat is ook de bedoeling.
Gast- Gast
Discordia schreef:https://www.facebook.com/LIKEITflikkerop = vergelijkbaar met Kakhiel en wat interactiever.
Dit vind ik dan weer een beetje jammer
Gast- Gast
Luce schreef:Discordia schreef:https://www.facebook.com/LIKEITflikkerop = vergelijkbaar met Kakhiel en wat interactiever.
Dit vind ik dan weer een beetje jammer
Deze plaatjes vind ik ook niet leuk. Die van Kakhiel wel, al vind ik de teksten weer niet grappig.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik vind Kakhiel zo grappig!
Die over het stoppen met roken uit de openingspost
Die over het stoppen met roken uit de openingspost
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Paper Crown schreef:Haha om sommige moet ik echt hardop lachen!
Hhahahaa ja ik heb ook om enkele echt hardop in mijn eentje gelachen! hilarisch.... ga hem volgen op twitter
Ik heb het over de foto's / plaatjes die worden geplaatst. Zijn twitter zal ik nog eens bekijken als er wat voorbij komt.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Carrie schreef:I LOVE Kakhiel! Ik heb een keer op twitter gevraagd of hij met me wil trouwen, en dat we dan samen de eendjes kunnen voeren. Toen zei Urban Naked 'Ja ik ook, dan kunnen we een trio doen!' en hij reageerde met 'mij best'
Ga je ook mee Rood?
Hahaha! Die tentoonstelling lijkt me cool
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
"Kom lekker Kakhiel-plaatjes kijken en genieten van een hapje en een drankje. Er is ook muziek, maar die is niet om op te dansen. Als je wilt dansen ga je maar naar de disco. Doei."
Haha! Ik ga iemand zoeken om mee te gaan
Haha! Ik ga iemand zoeken om mee te gaan
Toet- Lady Post-a-lot
Carrie schreef:Youandi schreef:Ik heb hem net op twitter opgezocht, maar om eerlijk te zijn irriteer ik me aan zijn spelling
De humor van de hier geplaatste afbeeldingen is trouwens wel aardig mijn ding
Is dat een grapje van jou?
Nope, serieus. In sommige zinnen staan geen punten en komma's en dat vind ik irritant lezen. Maar da's alleen op twitter, niet in de afbeeldingen met tekst. Verder vind ik 'em cool
Of klopt 'irriteer ik me' niet? Het moet zeker 'erger ik me' zijn
Laatst aangepast door Youandi op za 8 sep 2012 - 1:37; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik denk dat ze doelt op je taalfout..
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Ik denk dat ze doelt op je taalfout..
Kwam ik net achter ja
Gast- Gast
Die van Discordia is soms wel héél hard.
Deze vind ik dan nog wel grappig:
Deze vind ik dan nog wel grappig:
Gast- Gast
Ik vind de toon ook niet leuk. Zo negatief, pessimistisch, generaliserend. Ik ben erg van de zwarte humor, maar dan een doordenkertje of met een kwinkslag. Om de een of andere reden vind ik Kakhiel meer gezeik dan grappen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: