Leuk msn / mail contact gezocht!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk msn / mail contact gezocht!
Hoi!
Ik ben opzoek naar leuk mail of msn contact. Ik heb zo goed als geen vriend(inn)en, en mis dit wel enorm.
Mijn naam is Wendy, ik ben 21 jaar en woon sinds een jaar in Amsterdam. Ik heb bijna vijf jaar een relatie, en woon dan ook samen met mijn vriend en onze hond.
Mijn interesses zijn film, lezen, schrijven, lekker eten, muziek, en gezelligheid. Ook hou ik enorm veel van een lekker wijntje of een espresso. Qua vriendschap zoek ik iemand met wat intelligentie en inhoud, iemand die over van alles en niets kan praten, en het liefst met een beetje gedeelde interesses. Leeftijd doet mij vrij weinig, al vind ik jonger dan 20 gewoon te jong.
Mocht er interesse zijn, stuur dan vooral een privé bericht, of laat je email adres of MSN achter.
Liefs, Wendy!
Ik ben opzoek naar leuk mail of msn contact. Ik heb zo goed als geen vriend(inn)en, en mis dit wel enorm.
Mijn naam is Wendy, ik ben 21 jaar en woon sinds een jaar in Amsterdam. Ik heb bijna vijf jaar een relatie, en woon dan ook samen met mijn vriend en onze hond.
Mijn interesses zijn film, lezen, schrijven, lekker eten, muziek, en gezelligheid. Ook hou ik enorm veel van een lekker wijntje of een espresso. Qua vriendschap zoek ik iemand met wat intelligentie en inhoud, iemand die over van alles en niets kan praten, en het liefst met een beetje gedeelde interesses. Leeftijd doet mij vrij weinig, al vind ik jonger dan 20 gewoon te jong.
Mocht er interesse zijn, stuur dan vooral een privé bericht, of laat je email adres of MSN achter.
Liefs, Wendy!
Wenology- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 24
Registratiedatum : 07-09-12
Re: Leuk msn / mail contact gezocht!
Als je actiever wordt op het forum kan je ook zomaar 'vriendinnen' vinden!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat zou inderdaad ook kunnen ja!
Ik moet toegeven dat ik wel een beetje terughoudend ben, iedereen kent hier elkaar natuurlijk al, dus lijkt het mij lastig om daar "in te komen". Maar dat komt vanzelf wel.
Ik moet toegeven dat ik wel een beetje terughoudend ben, iedereen kent hier elkaar natuurlijk al, dus lijkt het mij lastig om daar "in te komen". Maar dat komt vanzelf wel.
Wenology- Fluisteraar
Er zijn ook een paar nieuwe namen hier en volgens mij zelfs ook hele nieuwe forumsters. Gewoon gezellig mee praten!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wenology- Fluisteraar
Rush schreef:Als je actiever wordt op het forum kan je ook zomaar 'vriendinnen' vinden!
Dat klopt!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Mail of msn contact.
» E-mail/Chat vriendin gezocht
» Leuk meiden gezocht
» Leuk sprookjesboek gezocht
» Leuk stapmaatje/vriendin gezocht!
» E-mail/Chat vriendin gezocht
» Leuk meiden gezocht
» Leuk sprookjesboek gezocht
» Leuk stapmaatje/vriendin gezocht!