Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HTC vraag: applicaties binnenhalen via Android Market

Ga naar beneden

HTC vraag: applicaties binnenhalen via Android Market Empty HTC vraag: applicaties binnenhalen via Android Market

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:16

Ik heb gisteren een HTC Desire Z gekocht. Ik ben er helemaal blij mee (althans het wordt nu vervelend) maar kan geen apllicaties downloaden via de Android Market.

Ik kan wel gewoon in de Market komen, zoeken maar dan blijven de applicaties in de map 'mijn applicaties' staan in 'starten met downloaden' en uiteindelijk haakt hij af.

Ik gebruik op dit moment Wifi omdat mijn internet abbonement maandag pas ingaat.

Ik heb mijn telefoon al aangesloten op mijn laptop om de .Android.secure map leeg te gooien, ook dit heeft niet geholpen.

WIE of WIE heeft de oplossing voor mij?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

HTC vraag: applicaties binnenhalen via Android Market Empty Re: HTC vraag: applicaties binnenhalen via Android Market

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:49

Uhm..
Als je ze nog een keer probeert te downloaden misschien?

Gast
Gast

HTC vraag: applicaties binnenhalen via Android Market Empty Re: HTC vraag: applicaties binnenhalen via Android Market

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:55

Onder instellingen en dan accounts moet je misschien even je emailadres enzo even opnieuw instellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:24

bedankt voor de tips! smile

Ik heb hem nu eindelijk aan de praat! Ik heb het geheugenkaartje (SD) er even uitgehaald en weer opnieuw ingedaan. Gelukkig werkt het weer!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: