Meeting Utrecht/Amsterdam
+7
Marin
SuperGrover
Pompoen
Esperanza
Blond
Poubelle
Lavendel
11 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Meeting Utrecht/Amsterdam
Zaterdag 6/10: Pixie, PB, Punk'd, Lavendel
Vrijdag 12/10: Toet (ovb), Pixie (ovb), PB (ovb), Punk'd (ovb), Lavendel
Zaterdag 13/10: Pixie, PB (ovb), Punk'd (ovb), Chance, Lavendel
Zaterdag 20/10: Toet, Pixie, PB, Punk'd, Chance (ovb), Lavendel
Heb de dagen dat (bijna) niemand kon er even tussenuitgehaald. Wanneer moet je nu afstuderen Punkie?
Vrijdag 12/10: Toet (ovb), Pixie (ovb), PB (ovb), Punk'd (ovb), Lavendel
Zaterdag 13/10: Pixie, PB (ovb), Punk'd (ovb), Chance, Lavendel
Heb de dagen dat (bijna) niemand kon er even tussenuitgehaald. Wanneer moet je nu afstuderen Punkie?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Zaterdag 6/10: Pixie, PB, Punk'd, Lavendel, Supergrover
Vrijdag 12/10: Toet (ovb), Pixie (ovb), PB (ovb), Punk'd (ovb), Lavendel, Supergrover
Zaterdag 13/10: Pixie, PB (ovb), Punk'd (ovb), Chance, Lavendel, Supergrover
Vrijdag 12/10: Toet (ovb), Pixie (ovb), PB (ovb), Punk'd (ovb), Lavendel, Supergrover
Zaterdag 13/10: Pixie, PB (ovb), Punk'd (ovb), Chance, Lavendel, Supergrover
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Zaterdag 6/10: Pixie, PB, Punk'd, Lavendel, Supergrover,Esperanza
Vrijdag 12/10: Toet (ovb), Pixie (ovb), PB (ovb), Punk'd (ovb), Lavendel, Supergrover, Esperanza
Zaterdag 13/10: Pixie, PB (ovb), Punk'd (ovb), Chance, Lavendel, Supergrover, Esperanza
Vrijdag 12/10: Toet (ovb), Pixie (ovb), PB (ovb), Punk'd (ovb), Lavendel, Supergrover, Esperanza
Zaterdag 13/10: Pixie, PB (ovb), Punk'd (ovb), Chance, Lavendel, Supergrover, Esperanza
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik ga voor zaterdag de 20e!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Ik ga voor zaterdag de 20e!
Fine by me!
Lavendel- Ratel
Voor mij ook
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
wil me er verder niet mee bemoeien hoor, want ik weet nog niet of ik mee ga. Maar op de 13e staan toch gewoon meer mensen?. En als je de mensen die onder voorbehoud staan er af haalt zijn het er evenveel.
@Jip83, dat is een stomme vraag. Iedereen is altijd welkom dus als je mee wilt/durft moet je je gewoon aanmelden.
@Jip83, dat is een stomme vraag. Iedereen is altijd welkom dus als je mee wilt/durft moet je je gewoon aanmelden.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:wil me er verder niet mee bemoeien hoor, want ik weet nog niet of ik mee ga. Maar op de 13e staan toch gewoon meer mensen?. En als je de mensen die onder voorbehoud staan er af haalt zijn het er evenveel.
Maar ik ben 1 van de mensen die onder voorbehoud staan op de 13e, dus vandaar dat ik voor de 20e ga
Poubelle- Ratel
Zaterdag 6/10: Pixie, PB, Punk'd, Lavendel, Supergrover,Esperanza
Zaterdag 20/10: Toet, Pixie, PB, Punk'd, Chance (ovb), Lavendel, Loura
Nu staat het gelijk :p
Zaterdag 20/10: Toet, Pixie, PB, Punk'd, Chance (ovb), Lavendel, Loura
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pixie schreef:тыквашка schreef:wil me er verder niet mee bemoeien hoor, want ik weet nog niet of ik mee ga. Maar op de 13e staan toch gewoon meer mensen?. En als je de mensen die onder voorbehoud staan er af haalt zijn het er evenveel.
Maar ik ben 1 van de mensen die onder voorbehoud staan op de 13e, dus vandaar dat ik voor de 20e ga
Ja maar jij bent niet eens de gene die dit topic geopend heeft! Bovendien sta jij helemaal niet onder voorbehoud de 13e...misschien wel in je agenda hoor, maar hier niet...
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Pixie schreef:тыквашка schreef:wil me er verder niet mee bemoeien hoor, want ik weet nog niet of ik mee ga. Maar op de 13e staan toch gewoon meer mensen?. En als je de mensen die onder voorbehoud staan er af haalt zijn het er evenveel.
Ja maar jij bent niet eens de gene die dit topic geopend heeft! Bovendien sta jij helemaal niet onder voorbehoud de 13e...misschien wel in je agenda hoor, maar hier niet...
Gatver wat klinkt er een naar toontje door in jouw post.
Dus omdat ik het topic niet geopend heb mag ik niet meer zeggen waar ik voor ga? Flauw hoor.
Ik vond het topic stilgevallen dus ik dacht laat ik een datum voorstellen. Wist niet dat er regels aan verbonden waren.
En als je naar mijn post kijkt met de data sta ik daar wel ovb de 13e.
Poubelle- Ratel
Je hebt gelijk, ik heb alleen naar de laatste post met data gekeken in de vooronderstelling dat het wel goed overgenomen was. En naar toontje dat maak je er zelf van. Ik geef gewoon even aan dat ik het raar vind dat iemand min of meer de datum bepaald in een topic die die én niet zelf geopend heeft én bovendien niet de datum is die de meeste namen erbij heeft staan. En daarbij snapte ik het ook niet omdat ik dus niet had gezien dat jouw naam daarbij onder voorbehoud stond. Ik dacht dus dat jij min of meer de datum probeerde vast te leggen en begreep niet waarom je dan de 20e nam, ik dacht dat er misschien iets achter zat met welke personen je wel of niet wilde meeten ofzo. Snapez vous. Ik vond dus eigenlijk jouw post een beetje naar overkomen.
Ik persoonlijk zou me ook wel meer op de achtergrond hebben gehouden als ik het topic niet had geopend en meer iets gezegd hebben in de trant van: "Oh ik hoop dat het de 20e word!" Of "Als ik mag kiezen word het de 20e".
Maar blijkbaar waren 't vooral misverstanden hier want ik vatte je post dus waarschijnlijk heel anders op dan jij bedoelde én andersom.
Ik persoonlijk zou me ook wel meer op de achtergrond hebben gehouden als ik het topic niet had geopend en meer iets gezegd hebben in de trant van: "Oh ik hoop dat het de 20e word!" Of "Als ik mag kiezen word het de 20e".
Maar blijkbaar waren 't vooral misverstanden hier want ik vatte je post dus waarschijnlijk heel anders op dan jij bedoelde én andersom.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dan hebben we elkaar idd verkeerd begrepen, dat blijft het nadeel van geschreven tekst .
Ik bedoelde het echt niet verkeerd .
Poubelle- Ratel
Pixie schreef:Dan hebben we elkaar idd verkeerd begrepen, dat blijft het nadeel van geschreven tekst .
Nee zie, na jouw reactie begon ik ineens te twijfelen en besefte ik dat het ook anders geïnterpreteerd kon worden. Dat is inderdaad het nadeel van geschreven tekst. Want ik op mijn beurt bedoelde ook totaal niks naars, haha vond het alleen zo raaaarrrr .
Pompoen- Lady Post-a-lot
loura schreef:Zaterdag 6/10: Pixie, PB, Punk'd, Lavendel, Supergrover,Esperanza
Zaterdag 20/10: Toet, Pixie, PB, Punk'd, Chance (ovb), Loura
Ohnoo ik krijg net een uitnodiging voor, een verjaardag die zaterdag.. Crap.. Dus bij deze nog even aanpassing.. Hoop dat een andere dag dan misschien nog lukt? Lijkt me leuk om met jullie op stap te gaan! Zaterdag de 13e dan?
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:loura schreef:Zaterdag 6/10: Pixie, PB, Punk'd, Lavendel, Supergrover,Esperanza
Vrijdag 12/10: Toet (ovb), Pixie (ovb), PB (ovb), Punk'd (ovb), Lavendel, Supergrover, Esperanza, Loura
Ohnoo ik krijg net een uitnodiging voor, een verjaardag die zaterdag.. Crap.. Dus bij deze nog even aanpassing.. Hoop dat een andere dag dan misschien nog lukt? Lijkt me leuk om met jullie op stap te gaan! Zaterdag de 13e dan?
Jammer!! Ik kan trouwens ook nog vrijdag de 12de..
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb alle data afspraken sinds vandaag ook de 20e...
Veel plezier!
Veel plezier!
Gast- Gast
loura schreef:Lavendel schreef:loura schreef:Zaterdag 6/10: Pixie, PB, Punk'd, Lavendel, Supergrover,Esperanza
Vrijdag 12/10: Toet (ovb), Pixie (ovb), PB (ovb), Punk'd (ovb), Lavendel, Supergrover, Esperanza, Loura
Zaterdag 13/10: Pixie, PB (ovb), Punk'd (ovb), Lavendel, Supergrover, Esperanza
Jammer!! Ik kan trouwens ook nog vrijdag de 12de..
Voor mij wordt het de 13e helaas niet, kreeg net een uitnodiging voor een afstudeer/verjaardag van een goede vriendin.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
En vrijdag de 12e dan?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
12e kan ik!
Lavendel- Ratel
Ik kan de 12e ook nog steeds!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik ben een groot voorstander van de 12e!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mini meeting Amsterdam
» Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!
» Meeting omgeving Utrecht?
» (Borrel?) Meeting Utrecht
» Spontane meeting in Amsterdam!
» Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!