Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

friendship bracelets

4 plaatsers

Ga naar beneden

friendship bracelets Empty friendship bracelets

Bericht  Bracha wo 5 sep 2012 - 2:07

Ik ben al een hele lange tijd meelezer, maar heb nu toch een account aangemaakt. Ik lees altijd erg graag mee bij beauty en mode, omdat ik daar zelf ook altijd erg mee bezig ben.

Ik zag in een ander topic dat Rush om advies vroeg voor wat zij voor haar gehaakte knuffels voor prijs kon vragen, en zelf zit ik eigenlijk met zo'n zelfde vraag. Ik ben begonnen met het maken van friendship bracelets voor mijzelf, maar steeds meer mensen vragen of ik ze ook voor hun kan maken.

Mijn vraag is dus: Wat zouden jullie bereid zijn te betalen voor zulke armbandjes? (Ik hoop dat het plaatsen van foto's gelijk goed gaat)
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/402/img8258ed.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/694/friendship82.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/40/1337074858936061asxnlfj.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/708/friendshipz.jpg/
friendship bracelets Beadbracelet121
friendship bracelets Friendshipz
friendship bracelets 1337074858936061asxnlfj
friendship bracelets Friendship82
friendship bracelets Img8258ed
(de foto's zijn niet van mijzelf omdat ik even geen camera bij de hand had voor mijn eigen armbandjes, maar om even een idee te geven om wat voor armbandjes het gaat!)

En zouden jullie het dan aanbieden per los armbandje, of zouden jullie het liever in een samengesteld bij elkaar passend setje willen kopen?

Bracha
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 05-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

friendship bracelets Empty Re: friendship bracelets

Bericht  Bracha wo 5 sep 2012 - 2:08

Oeps.. Ik zie al dat ik dus iets niet goed heb gedaan met plaatsen. Kan iemand me vertellen hoe ik de foto's goed kan plaatsen?

Bracha
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 05-09-12

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 3:23

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/40/1337074858936061asxnlfj.jpg/

In deze zou ik nog wel markt zien. De rest eigenlijk niet of nauwelijks.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 3:24

Die in de link van Megara gaat nog wel. De rest is geloof ik een beetje passé.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 3:55

Die bandjes zijn juist super hip op het moment.

Kijk eens op 4everwitheveryone.com, die site loopt heel goed, dan kun je kijken wat zij ongeveer vragen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 4:14

Powerbabe schreef:Die bandjes zijn juist super hip op het moment.

Kijk eens op 4everwitheveryone.com, die site loopt heel goed, dan kun je kijken wat zij ongeveer vragen.

Inderdaad! Ook op Fashionology.nl

Ik wilde er bijna 2 kopen voor jou en Gooch omdat ik jullie zo lief vind Embarassed haha maar daarna was ik bang dat jullie dat te beangstigend van mij zouden vinden laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 4:16

Punk'd schreef:

Ik wilde er bijna 2 kopen voor jou en Gooch omdat ik jullie zo lief vind Embarassed haha maar daarna was ik bang dat jullie dat te beangstigend van mij zouden vinden friendship bracelets 394967

Haha zo schattig Punk'd! Dat is toch juist lief. Ik zou het heel leuk vinden zoiets te krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 4:18

Carrie schreef:
Punk'd schreef:

Ik wilde er bijna 2 kopen voor jou en Gooch omdat ik jullie zo lief vind Embarassed haha maar daarna was ik bang dat jullie dat te beangstigend van mij zouden vinden friendship bracelets 394967

Haha zo schattig Punk'd! Dat is toch juist lief. Ik zou het heel leuk vinden zoiets te krijgen.

hihihi I love you

Het is gewoon zo dat ik in de buurt geen echte vriendschappen heb en dat maakt ook niet uit verder maar dat maakt goochem en powerbabe op het moment heel belangrijk voor mij. Dat ik gewoon 2 super leuke meiden via Internet heb leren kennen.

Maar zij hebben natuurlijk goede vrienden in de buurt en ik dacht dat die armbandjes dan wel eens overdreven konden zijn.. Embarassed

Maar goed.. dan blijft het dat ze voor mij gewoon heel speciaal zijn.. (en dan heb ik het niet over de armbandjes) Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Poubelle wo 5 sep 2012 - 5:06

Die armbandjes maak ik ook weleens, als ik niets te doen heb.
Vriendinnen vragen weleens of ik er wat wil maken, vind het zelf ook vrolijk staan. Maar ik vraag er verder geen geld voor.
Behalve voor de armbandjes met bedeltjes, die krengen zijn nog best duur.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 5:17

Die bandjes waar de indianen mee op de markt staan vind ik echt foeilelijk. Die met zo'n bedeltje er tussen of met die hele kleine kraaltjes vind ik dan wel weer schattig.

Gast
Gast

Bericht  Guus wo 5 sep 2012 - 5:20

Ik zou jubelend door de kamer lopen en hem voorlopig niet meer afdoen Yes :cheering:

Te lief ben jij!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 6:08

Punk'd schreef:
Carrie schreef:
Punk'd schreef:

hihihi I love you

Het is gewoon zo dat ik in de buurt geen echte vriendschappen heb en dat maakt ook niet uit verder maar dat maakt goochem en powerbabe op het moment heel belangrijk voor mij. Dat ik gewoon 2 super leuke meiden via Internet heb leren kennen.

Maar zij hebben natuurlijk goede vrienden in de buurt en ik dacht dat die armbandjes dan wel eens overdreven konden zijn.. Embarassed

Maar goed.. dan blijft het dat ze voor mij gewoon heel speciaal zijn.. (en dan heb ik het niet over de armbandjes) Very Happy

Nou dat is hartstikke mooi dat je hen dan hebt ontmoet via dit forum. Hetzelfde als Rood en Urban Naked. Zij wonen ook niet heel erg in de buurt van mij (Rotterdam, Utrecht, Amsterdam) maar dat maakt onze vriendschap niet minder. Ze zijn zelfs een van mijn beste vriendinnen Very Happy Leuk dat jij ook zo'n leuke vriendschap op hebt gebouwd!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 7:08

haha wat leuk en lief dit I love you

@ Goochem, dan weet ik genoeg over een paar weken. Ligt er een klein cadeautje op jullie kussen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 10:06

Ahh punkie ik zou dat ook echt super leuk en lief vinden!! Gekkie!

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn di 11 sep 2012 - 5:22

Megara schreef:https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/40/1337074858936061asxnlfj.jpg/

In deze zou ik nog wel markt zien. De rest eigenlijk niet of nauwelijks.
Deze vind ik echt heel leuk! Ik zie alleen dat ze op de bovengenoemde site per los armbandje €6,50 vragen. Dit vind ik zelf wel te duur voor een enkel los armbandje.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud