Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip: ns

5 plaatsers

Ga naar beneden

Tip: ns Empty Tip: ns

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 2:50

Ik weet dat er constant acties zijn om goedkoop aan treinkaartjes te komen via Blokker, AH etc, maar elke keer als ik dan met de trein moet ben ik te laat en zijn die kaartjes uitverkocht. Nu kan je ook via spoordeelwinkel.nl kaartjes kopen, bijv dagje Haarlem voor 18 euro en dan heb je ook entree tot een één of ander museum. Maar wat je krijgt is gewoon een dagkaart, zonder bestemming erop, dus eigenlijk hetzelfde principe als met die dagkaarten van de AH etc. Volgens mij is het via spoordeelwinkel ook het hele jaar door..Misschien een idee voor de meiden hier die net als ik altijd te laat zijn met die NS acties!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: ns Empty Re: Tip: ns

Bericht  Monte zo 2 sep 2012 - 3:00

Ik vind 18 euro nog best wel veel geld, dan moet je een heel stuk reizen wil je grote korting hebben. Ik haal mijn kortingskaartjes altijd van marktplaats. Een paar maanden geleden had ik een kaartje voor 13,50(van kruidvat) overgekocht.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rapa nui zo 2 sep 2012 - 3:03

Ik keek net ook op Spoordeelwinkel en ga zo die aanbieding kopen van een dagkaart voor 2 personen inclusief koffie of thee met gebak bij de V&D voor 32 euro. Is tot in november te gebruiken dus lekker een keer een dagje weg.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  rapa nui zo 2 sep 2012 - 3:06

Monte schreef:Ik vind 18 euro nog best wel veel geld, dan moet je een heel stuk reizen wil je grote korting hebben. Ik haal mijn kortingskaartjes altijd van marktplaats. Een paar maanden geleden had ik een kaartje voor 13,50(van kruidvat) overgekocht.

In die aanbieding van 18 euro voor Haarlem zat dan nog wel weer een koffie/thee met appeltaart. OP zich vind ik dat wel een leuke aanbieding alleen lijken me die kleine restaurantjes van die aanbiedingen voor een speciale stad zo vol te zitten als er meerderen op zaterdag gebruik maken van zo'n aanbieding en dan mis je al weer je voordeel.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 3:10

Klopt dat ze ook veel staan op marktplaats maar ik ben dan toch een beetje bang dat je geld overmaakt en ze vervolgens het kaartje niet opsturen. Bovendien willen die mensen er ook nog wat aan verdienen vaak..
Ik vind het niet duur hoor, een dagkaart voor 18 euro. Anders ben je al gauw rond de 40 euro kwijt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 3:12

Ik had gisteren mail van de spoordeelwinkel dat je voor 32 euro een arrangement kon kopen dat je met z'n tweeën onbeperkt kan reizen door NL, met een kopje koffie en gebak bij een la Place-restaurant.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 3:19

Oh, ik was in de veronderstelling dat ik de eerste was die reageerde, maar wat ik zei was dus al gezegd :P Maar ik vind 18 euro wel veel, maar ik heb dan ook een kortingskaart en een lange reis kost me daarmee ook maar hooguit 20 euro als ik in de voordeeluren reis.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je zo 2 sep 2012 - 7:29

Yasmin schreef:Maar wat je krijgt is gewoon een dagkaart, zonder bestemming erop,

Krijg je een dagkaart? Ik dacht dat je gewoon een kaartje naar Haarlem kreeg. Wat een handige tip.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  luenca ma 3 sep 2012 - 0:09

Maple schreef:Oh, ik was in de veronderstelling dat ik de eerste was die reageerde, maar wat ik zei was dus al gezegd :P Maar ik vind 18 euro wel veel, maar ik heb dan ook een kortingskaart en een lange reis kost me daarmee ook maar hooguit 20 euro als ik in de voordeeluren reis.

ja vind ik ook, 13,50 is mijn max en dan ga ik ook een hele dag reizen en niet naar rotterdam ofzo. met een kortingspas haal je al zoveel korting binnen, als ik bv naar maura ga, dat is 3 uur reizen dan ben ik heen en terug 28 euro kwijt. das nog goedkoper dan 2 dagkaarten vaak. gezien ik niet op 1 dag 7 uur ga reizen maar er een weekendje weg van maak dat dan weer wel
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Frappuccino wo 5 sep 2012 - 1:01

Yasmin schreef:Ik weet dat er constant acties zijn om goedkoop aan treinkaartjes te komen via Blokker, AH etc, maar elke keer als ik dan met de trein moet ben ik te laat en zijn die kaartjes uitverkocht. Nu kan je ook via spoordeelwinkel.nl kaartjes kopen, bijv dagje Haarlem voor 18 euro en dan heb je ook entree tot een één of ander museum. Maar wat je krijgt is gewoon een dagkaart, zonder bestemming erop, dus eigenlijk hetzelfde principe als met die dagkaarten van de AH etc. Volgens mij is het via spoordeelwinkel ook het hele jaar door..Misschien een idee voor de meiden hier die net als ik altijd te laat zijn met die NS acties!

Je hebt hier zelf ervaring mee en weet dus zeker dat je gewoon een dagkaart krijgt? Want dan is het zeker een handige tip smile
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 10:47

Yes, ik heb toen die dagkaart naar Haarlem gekocht, ik verwachtte dus dat ik dan een kaartje zou krijgen waar Haarlem op stond. Heb nog gebeld met de klantenservice van NS toen, omdat ik ergens heen moest wat uit de route was maar was allemaal geen probleem. Ik heb pasgeleden een ticket gekocht bij de AH, wat je dus moet uitprinten, die van die Spoordeelwinkel ziet er precies hetzelfde uit. Mn moeder is tijd terug naar Den Haag geweest, was ook één of andere actie dat er dan een museum bijzat oid maar ook gewoon een dagkaart

Gast
Gast

Bericht  Frappuccino wo 5 sep 2012 - 20:25

Oke, goed om te weten! smile

Als je zoiets koopt bij de spoordeelwinkel, krijg je dan meteen een mail zodat je het kaartje direct uit kan printen? Of gaat er een paar dagen over heen voordat je het krijgt?
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 5:41

Je krijgt het meteen!

Gast