Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

+90
Bluestar
hellowkitty
Arwyn
Filoria
moepie
MissD
Parisienne
Coccinelle
Slakje
May
iloverose
ThinkPink
Lady4
Poubelle
TukTuk
_Blush_
-Ieniemienie-
Aagje!
Mute_
Amber-
Sylvana
Tiara
Mamsie
Schism
Jezzie
Funk
Printje
_Jet
Caroow
Highway
Susan
Muis
Paper Crown
koNijntje
Jazzlyn
Ibbeltje
Snoes
Nana
Happydobby
Floor
studiebol
Tazz
Limburg85
mauwmauw
Linda
Twellie
strawberry
holaagirl
Didi
Bimbam
maiadebij
Jade
Tania
Papillio
Clapperdie
Ezzer
Flower_L
Annie24
Marin
Rush
Gympie
Monte
LDJ
Muppetje
mickey
PiP
vlinder-19
Sanne
blondje1313
Liadan
Aimee
Pien
kwak
PapillonRose
Star007
smooch
Laced
sabje
CCC
Fiwen
Annemie
Viva
_Lana_
Parel
Puggle
Emmayes
Diese
Lejow
SarahKey
*Lookie*
94 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 7 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 6:59

Viva schreef:Kan nu ook al hoor Anniej Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 7 3079029344

Met baby born zeker Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 7 3079029344

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 7 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Viva do 6 sep 2012 - 7:04

Ja wie weet, of haar volle kast totaal :P
Ach, nog een paar weekjes, waarschijnlijk nog zo'n 6 voor jou, en je kan het al showen! Ik moet misschien nog wel 10 weken wachten Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Annie24 do 6 sep 2012 - 7:31

Een donkerblauwe skinny met een shirtje van Noppies en zijn blazer I love you Lekker bekkie trektie hé Laughing

*weg*

Laatst aangepast door Annie24 op vr 7 sep 2012 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kwak do 6 sep 2012 - 7:32

Parel schreef:I love de halve trui kwak!
Leuk! Waar is die van? Laughing

Ik ga straks of morgen eens neuzen wat ik nog heb!
Een tweedehands merk kleding winkeltje hier in de stad Wink. Volgens mij is hij van olilly.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Flower_L do 6 sep 2012 - 7:34

Annie, die wielen zien eruit alsof y in een turboauto zit.

Leuk colbertje!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 7:37

Viva schreef:Ja wie weet, of haar volle kast totaal Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 7 253468018
Ach, nog een paar weekjes, waarschijnlijk nog zo'n 6 voor jou, en je kan het al showen! Ik moet misschien nog wel 10 weken wachten Wink

klopt

Laatst aangepast door Anniej_S op do 6 sep 2012 - 8:52; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Annie24 do 6 sep 2012 - 7:47

Flower_L schreef:Annie, die wielen zien eruit alsof y in een turboauto zit.

Leuk colbertje!

Hij ging ook als een speer met papa door de Albert Heijn, want papa houdt niet zo van boodschappen doen laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Lookie* do 6 sep 2012 - 7:49

Charlie: Aaaah! Wat een poppies!! Zo schattig met zn tweeen!

Annie: Heel leuk dat jasje! Leuke foto van Y.

Chococupcake: Dat 2e setje, mooi!!

Rejoy: Wat zijn je meiden superleuk gekleed!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ezzer do 6 sep 2012 - 7:50

Het daalt in en heb aardig voorweeen, dus morgen weer ctg hoe of wat. :shock: als het doorzet wil ik geen weeenremmers of mijn gyn zou zeggen het moet..maar anders niet.

Sorry maar ik geloof dat ik deze opmerking niet begrijp? Je bent bijna 32 weken zwanger, mogelijk zet de bevalling door en je wilt dan geen weeënremmers?

Wat is je idee hier achter als ik vragen mag?
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Clapperdie do 6 sep 2012 - 7:51

Ezzer schreef:

Het daalt in en heb aardig voorweeen, dus morgen weer ctg hoe of wat. :shock: als het doorzet wil ik geen weeenremmers of mijn gyn zou zeggen het moet..maar anders niet.

Sorry maar ik geloof dat ik deze opmerking niet begrijp? Je bent bijna 32 weken zwanger, mogelijk zet de bevalling door en je wilt dan geen weeënremmers?

Idd dat vroeg ik mij ook af.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 7:52

Van de weeenremmers? Ik ben het gewoon zat vanwege de cholestase, mijn lichaam is gewoon soort van "op". Ik weet niet echt hoe ik het moet verwoorden, ik kan gewoon merken dat het echt nu al steeds zwaarder word.

En heb ook medicatie al lange tijd waardoor het zou kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 6 sep 2012 - 7:54

Ja maar 31 weken is nog zo vroeg om een kindje geboren te laten worden toch? Zou je het er echt niet voor over hebben om in ieder geval tot 36/37 weken door te gaan met remmers mocht het nodig zijn? (geen idee verder hoor?)
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Puggle do 6 sep 2012 - 7:55

Clapperdie schreef:
Ezzer schreef:

Idd dat vroeg ik mij ook af.

Ik dacht hetzelfde eigelijk..
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Ezzer do 6 sep 2012 - 7:56

Anniej_S schreef:Van de weeenremmers? Ik ben het gewoon zat vanwege de cholestase, mijn lichaam is gewoon soort van "op". Ik weet niet echt hoe ik het moet verwoorden, ik kan gewoon merken dat het echt nu al steeds zwaarder word.

En heb ook medicatie al lange tijd waardoor het zou kunnen.

Begrijp dat het zwaar is. Maar een te vroeg geboren kindje krijgen is ook heel zwaar.. En dat kan nog een langere nasleep hebben dan nog een paar weken zwanger zijn.. Hoop dat je je dat realiseert.

Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 7:57

Natuurlijk is het te vroeg, maar het is ook een teken dat het dus toch niet goed gaat van binnen. Aangezien het met mijn lever door de cholestase en al ook niet goed gaat. Wil niet zeggen dat het natuurlijk zo is dat het nu al gebeurd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 7:58

Weet je welke risico's een vroeggeboorte me zich meebrengt? Ik ken iemand die 8 weken te vroeg is bevallen en die wordt nu volledig geleefd, geen enkel moment meer voor zichzelf. Meerdere malen per dag op een neer naar het ZH, artsengesprekken, dingen regelen, melk afkolven, iedereen die wil weten hoe het gaat... Om over de zorgen omtrent het kindje, of hij sterk genoeg is en of hij het überhaupt haalt, maar niet te spreken. Als je 'op' bent kun je maar beter nog voor die paar weken extra kiezen want twee maanden te vroeg bevalen geeft je heus geen rust, ofzo. Integendeel.

Ik kan van dat soort uitspraken woest worden. Misschien moet je maar even met Eucalypta of Lejow praten, kijken of je een vroeggeboorte dan nog zo romantiseert. Het kan je kind z'n leven kosten, maargoed, als dat is wat je liever hebt... Ga je gang.

Laatst aangepast door Maple op do 6 sep 2012 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 7:59

In mijn geval met mijn lever is het ook niet goed, al die knapt ben ik er ook niet meer. Ik weet heus wel wat het voor complicaties met zich mee brengt etc heeft de gyn uitvoerig met me besproken.

Ik wil mezelf ook gewoon niet gek maken enz, en misschien doe ik dat nu zelf ook wel, maar ik merk gewoon aan mijn lichaam zelf dat het niet goed gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 8:01

Anniej_S schreef:In mijn geval met mijn lever is het ook niet goed, al die knapt ben ik er ook niet meer. Ik weet heus wel wat het voor complicaties met zich mee brengt etc heeft de gyn uitvoerig met me besproken.

Ik wil mezelf ook gewoon niet gek maken enz, en misschien doe ik dat nu zelf ook wel, maar ik merk gewoon aan mijn lichaam zelf dat het niet goed gaat.
Maar is dat niet aan een arts om dat te beoordelen?

Gast
Gast

Bericht  Puggle do 6 sep 2012 - 8:02

Idd, het komt nu een beetje over als ik ben het beu dus laat maar komen die baby.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Ezzer do 6 sep 2012 - 8:03

Ik kan niet oordelen over jouw situatie, omdat ik er het fijne niet van weet. Hoop alleen dat je niet te makkelijk denkt over een vroeggeboorte. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook wel eens gedacht 'ik zou het niet erg vinden als hij al zou komen'. Mijn zoon is 6 weken te vroeg geboren en echt, zoiets zou ik nooit meer durven denken!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 8:04

Ja dat is ook aan mijn gyn en artsen om te oordelen. Ik oordeel nu ook even iets te vroeg, was niet mijn bedoeling.

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* do 6 sep 2012 - 8:07

Anniej_S schreef:In mijn geval met mijn lever is het ook niet goed, al die knapt ben ik er ook niet meer. Ik weet heus wel wat het voor complicaties met zich mee brengt etc heeft de gyn uitvoerig met me besproken.

Ook even offtopic:Ik ken jouw aandoening niet maar ik zou alleen voor vroeggeboorte gaan als het écht noodzakelijk is, een vroeggeboorte is niet niks.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Viva do 6 sep 2012 - 9:16

Even Anniej bijvallen, ik snap haar opmerking wel deels.
Ze is het zat, zit met haar lichaam.
Ik heb ook last van mijn buik en banden, vaak roep ik ook "ik ben het zat, ik zou het niet erg vinden als het wat vroeger komt".
daarmee bedoel ík absoluut niet dat ik hoop dat het nu zou komen, maar bijvoorbeeld met 39 weken. (ipv 41 weken als bij onze dochter)
Vooral niet als je je indenkt dat je dan heel de tijd op en neer moet naar het ziekenhuis waar jullie hummeltje ligt vanwege vroeggeboorte, omdat het nog niet sterk genoeg is.

Ik kan me wel indenken dat als je lichaam continu jeukt en je lever niet meer naar behoren werkt, je er wel een keer zo'n opmerking uitkwakt die helemaal niet zo "slecht" bedoelt is, denk ik, als hij nu overkomt.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 9:18

Dank je wel Viva, dat zit er idd achter..! Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 7 699888

Gast
Gast

Bericht  CCC do 6 sep 2012 - 9:34

Puggle: L. ziet er weer schattig en leuk uit! Blijf erbij, ze heeft een leuk koppie... I love you echt al met persoonlijke kenmerken. N gaat steeds meer op mij lijken, hoorde het al van zoveel mensen maar ga het nu ook echt zelf zien...

Pip: aaaah wat een lief mannetje en leuke kleding ook! Vind jou kledingstijl voor de kids altijd superleuk!

Charlie: wat een lieve poppetjes!

Anniej: nog even volhouden... begrijp je helemaal dat het zwaar is en vooral met je gezondheid nu. Er zitten ook risico's aan verbonden toch met wat jij nu hebt (zwangerschapscholestase heet het toch?)?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: