Ponyvraagje
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ponyvraagje
Ik heb mijn pony nu al jarenlang rechts. Weet iemand of ik hem ook naar links kan knippen? Of gaat hij dan niet goed vallen en de hele tijd terug 'naar rechts willen'? Heb nl. een pigmentvlek op mijn slaap die makkelijk te camoufleren is als ik mijn pony naar de andere kant zou dragen. Heb dit al 2x eens aan een kapster gevraagd en de ene zei dat het niet ging omdat je haar in een bepaalde richting groeit en de andere zei dat het wel ging.
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Ponyvraagje
Ik had ook altijd naar een kant de pony/scheiding, maar de kapster heeft hem nu de andere kant op geknipt, valt prima, gewoon even na het douchen in model brengen dat helpt mee.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ponyvraagje
Bij mij kan het niet niet maar ik heb rechts ook een kleine weerborstel (haar wat de andere kant op groeit).
Je moet gewoon aan je kapper vragen of je geen weerborstels of kruinen hebt aan die andere kant. Anders zou het volgens mij gewoon moeten kunnen.
Je moet gewoon aan je kapper vragen of je geen weerborstels of kruinen hebt aan die andere kant. Anders zou het volgens mij gewoon moeten kunnen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: