Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

+85
Océane
Tania
Mute_
Pien
Schism
Caroow
Flip Fluitketel
liesje
Vancity_girl
Monnie
Tiara
Aagje!
Mama_1987
Blue flower
strawberry
Bluestar
Nijntje
Mida4you
chipa
Funk
mauwmauw
_Mashimaro_
Bimbam
-Ieniemienie-
LWB
studiebol
Happydobby
Travelgurly
Nana
Coccinelle
Roza
TukTuk
Novalee
Liadan
Fiwen
Mamsie
Emmayes
M@niek
Flower_L
Filoria
Steep
koNijntje
smooch
vlinder-19
Bruintje Beer
LDJ
Parisienne
CCC
Muppetje
Puggle
Tazz
_Lana_
kwak
Alex
_Jet
Lejow
red rose
Laced
Slakje
Annie24
blondje1313
SarahKey
moepie
Aimee
Diese
PapillonRose
Viva
nillis
Susan
Printje
Linda
Star007
holaagirl
Didi
Paper Crown
JD
PiP
maiadebij
Floor
Highway
Parel
*Lookie*
Sanne
Limburg85
Papillio
89 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Parel do 13 sep 2012 - 19:20

Ohhhhhhh Viva! Ik ben me naarstig aan het beraden of z8 haar verjaardagsoutfit wordt haha zo leuk! Bij Jola hadden ze van bakkaboe antraciet leggings! wellicht ook van persival?

En 116 past ze dus goed? Dan is ze een flinke meid hoor!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Parel do 13 sep 2012 - 19:22

Lana, welk z8 Jurkje heb je het over?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 do 13 sep 2012 - 19:30

Parel, ik denk de Megan (die met het mintgroene bovenstukje met blauwe stippen), ik kreeg die namelijk gisteren ook binnen en was ook blij verrast dat hij in het echt nog leuker is als op de site.
Ik wil alleen meteen weer meer bestellen, die wintermuts vind ik eigenlijk ook wel erg leuk....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Parel do 13 sep 2012 - 19:46

blondje1313 schreef:Parel, ik denk de Megan (die met het mintgroene bovenstukje met blauwe stippen), ik kreeg die namelijk gisteren ook binnen en was ook blij verrast dat hij in het echt nog leuker is als op de site.
Ik wil alleen meteen weer meer bestellen, die wintermuts vind ik eigenlijk ook wel erg leuk....

Oh ja nu je het zegt!
Ik wil een donkerblauw setje qua muts, sjaal en wanten maar kan het niet vinden!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose do 13 sep 2012 - 20:04

Helaas... Ook ik kon me weer niet inhouden bij z8. Heb een jurkje, legging en shirtje besteld Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Parel do 13 sep 2012 - 20:40

PapillonRose schreef:Helaas... Ook ik kon me weer niet inhouden bij z8. Heb een jurkje, legging en shirtje besteld Embarassed

lol!

Ik heb gisteren een tas vol lief! kleding gekregen van een kindje van het kdv voor L. ik hoef dus voorlopig écht niet te shoppen, helaas...
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 do 13 sep 2012 - 20:41

Jaloers op de super leuke meisjeskleding van Z8!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kwak do 13 sep 2012 - 21:03

viva, dat onderste jurkje vind ik leuk zeg!!

haha, alle meiden forum kindjes hebben volgens mij allemaal z8 kleding behalve die van mij Wink.
mag binnenkort verjaardags-shoppen voor d'r dus ik zal kijken of er iets van z8 vanaf kan Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Viva do 13 sep 2012 - 21:14

Mamsie, je gaf een goede tip! Vanmorgen met een zwarte legging eronder gepast, en dat staat prima.
Helemaal niet 'erg" dat het niet de kleur van de stippen is want dat valt niet zo op!

Lana, welk jurkje bedoel je?
Ik wilde eerst het jurkje met "z8" op de voorkant, nieuwe collectie, maar toen zag ik dat de details paars waren.
Als ik iets een lelijke kleur vind, is het wel paars, dat werd hem dus niet...

Parel, ja het jurkje ziet er nog wel lang uit, maar is maar 1 of 2 cm langer dan de 104 (die grijze).
Alleen de legging had ik weer 98, want die was er ook niet in 104, maar die ziet er wel kort uit zo op de foto.
Ach, leuke laarsjes eronder straks en het is weer verbloemd :P
Ik ben gister inderdaad naar de, bij ons heet hij, brouwers mode geweest, maar niet de goede kleur kunnen vinden.
Maar nu nav de tip van mamsie een zwarte eronder geprobeerd, en dat is ook leuk!
Leuk zeg dat je zo'n hele tas kleding krijgt!
Ik heb nu ook mezelf toegezegd dat ik écht niets meer aan kleding (behalve ondergoed) voor d'r mag kopen.
Ja nog wel iets voor over het blauwe z8 jurkje, hoe doe jij dat als het kouder wordt? Of doe je hem dan niet meer aan?

Kwak, er zijn ook genoeg andere leuke kleertjes hoor, maar toen pas dat stippenjurkje van z8 door Diese gepost werd, en die ander door Parel, vond ik ze zo leuk dat ik ze moest en zou hebben. Ben echt verliefd op dat stippenjurkje!I love you I love you (al twijfelde ik of hij niet te ligt was voor haar ivm blond haar, maar we houden hem smile)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  _Lana_ do 13 sep 2012 - 21:21

Viva en Parel: Ik heb het over het jurkje 'Megan' inderdaad. Het jurkje wat mintgroen met blauwe stippen aan de bovenkant heeft en de onderkant is blauw.
Ik heb er trouwens een donkerblauwe lange mouwenromper bij, zodat ze 'z'n gewoon door kan dragen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Floor do 13 sep 2012 - 21:24

Ik heb gisteren een winterjas gekocht voor onze zoon. Kan hem alleen vinden op internet dus heb geen plaatjes voor jullie :nopompom:
Het is een net jasje met zo'n houtje touwtje sluiting, jasje is beige. Jammer dat ik geen plaatje heb.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel do 13 sep 2012 - 21:35

Viva schreef:Mamsie, je gaf een goede tip! Vanmorgen met een zwarte legging eronder gepast, en dat staat prima.
Helemaal niet 'erg" dat het niet de kleur van de stippen is want dat valt niet zo op!

Lana, welk jurkje bedoel je?
Ik wilde eerst het jurkje met "z8" op de voorkant, nieuwe collectie, maar toen zag ik dat de details paars waren.
Als ik iets een lelijke kleur vind, is het wel paars, dat werd hem dus niet...

Parel, ja het jurkje ziet er nog wel lang uit, maar is maar 1 of 2 cm langer dan de 104 (die grijze).
Alleen de legging had ik weer 98, want die was er ook niet in 104, maar die ziet er wel kort uit zo op de foto.
Ach, leuke laarsjes eronder straks en het is weer verbloemd Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 253468018
Ik ben gister inderdaad naar de, bij ons heet hij, brouwers mode geweest, maar niet de goede kleur kunnen vinden.
Maar nu nav de tip van mamsie een zwarte eronder geprobeerd, en dat is ook leuk!
Leuk zeg dat je zo'n hele tas kleding krijgt!
Ik heb nu ook mezelf toegezegd dat ik écht niets meer aan kleding (behalve ondergoed) voor d'r mag kopen.
Ja nog wel iets voor over het blauwe z8 jurkje, hoe doe jij dat als het kouder wordt? Of doe je hem dan niet meer aan?
Ik heb een donkerblauwe romper van de HEMA, zo`n stretch, die doe ik eronder, dan lijkt het net een jurkje met lange mouwen! Ik denk dat je ze voor L. wel hebt in longsleeve model, bij HEMA?

Het staat hier iig allemaal beeldig!

Kwak, er zijn ook genoeg andere leuke kleertjes hoor, maar toen pas dat stippenjurkje van z8 door Diese gepost werd, en die ander door Parel, vond ik ze zo leuk dat ik ze moest en zou hebben. Ben echt verliefd op dat stippenjurkje!I love you I love you (al twijfelde ik of hij niet te ligt was voor haar ivm blond haar, maar we houden hem Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 561177)
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Viva do 13 sep 2012 - 21:43

Ok, dank je! Moet ik toch eens heen en weer, voor R Wink
Zie ze inderdaad in de online shop, de donker blauw lijkt wel lichter dan hij "moet" zijn, maar ik zie aan de recenties dat andere kleuren ook wel eens lichter leken dan in werkelijk.
Zo maar eens met het jurkje heen en weer, thanks!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Parel do 13 sep 2012 - 23:01

Trouwens jij bent heel handig, wellicht zo'n donkerblauwe romper in de maat van R? En dan er een longsleeve van maken zeg maar?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  smooch do 13 sep 2012 - 23:07

Leuke kleertjes viva, ik heb het bovenste setje ook besteld. Gisteren is mijn bestelling binnen gekomen echt leuk kan niet wachten tot E. het aan kan.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  PapillonRose do 13 sep 2012 - 23:33

Dit heb ik trouwens besteld bij Z8, waarschijnlijk voor velen herkenbaar Laughing :

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 T-shirt%20Chantal-Mint-marine%20stippen-2670

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Jurkje%20Fay-Marine-2663

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Legging%20Wendy-Mint-marine-2682

:cheering:
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  SarahKey do 13 sep 2012 - 23:36

Jaaa de z8 kleding haha. Leuk hoor!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  studiebol do 13 sep 2012 - 23:38

Meiden hoe valt z8??

Ik vind het eigenlijk te duur om aan te schaffen vooral om dat ik het dan 2x wil hebben. Maar ik heb toch gekeken bij de jurkjes en ik vind ze geweldig en nu mag ik ze van mezelf kopen voor de verjaardag van de meiden! Tja ze moeten toch een leuk jurkje hebben Very Happy Maar valt het een beetje gewoon? Niet zo als de Zeeman bijv daar is maatje 80 nu al te klein..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  _Lana_ do 13 sep 2012 - 23:44

Studiebol, wat leuk!! :-))
Ik vind Z8 wel vrij klein vallen en zou dus eerder iets te groot dan precies pas kopen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 14 sep 2012 - 0:26

_Lana_ schreef:Studiebol, wat leuk!! :-))
Ik vind Z8 wel vrij klein vallen en zou dus eerder iets te groot dan precies pas kopen.

Mm oke, jurkje bestel ik dan wel in 80, ze zitten nu in 74 maar jurkjes heb ik meestal in 80 vind het mooier als het wel iets verder over de billen valt Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 561177 Maar de legging dan, haha ga natuurlijk wel voor het complete setje!Ze zitten nu dus met leggings en broekjes in 74...80 is wel meteen 6 cm langer.. dan hebben ze wel een stuk over..

Ik ging aan mijn vriend vragen wat hij er van vond.. hij vond het wel prijzig, maar ja toen zei ik dat hij het natuurlijk ook leuk vond als zijn meisjes een mooi jurkje aan hadden met hun verjaardag en toen was hij om, hihi het is een softie geworden
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  _Jet vr 14 sep 2012 - 0:28

Naast de bekende Z8 jas ook deze jas nog gekocht
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 L422572-306_kleur166_6

Mevrouw was weer eens uit haar schoenen gegroeid Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 1371890812 Gelukkig had mijn broer pas voor een voorraad schoenen gezorgd (in verschillende maten Wink), dus heb ik zelf heeft mijn moeder alvast laarzen gekocht voor haar Very Happy
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Images?q=tbn:ANd9GcTZlWar8uAOrVqG8WeUUK83zU7e6dbIS2eqnts8cjL1Pg9Del-B
Ik dacht eerst mwah, maar toen ze ze aan had I love you
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  _Lana_ vr 14 sep 2012 - 0:41

Haha Studie, meisjespapas worden ook softies!
De legging valt wel wat ruimer. In de lengte valt het wel mee, maar qua breedte is het wel wat ruim. Zitten ze al lang in 74? Als je maat 80 doet, kunnen ze het wel heel lang als setje aan. Het blijft gokken via internet hè. Oja en even een tip, terugsturen is best duur.
Ik ben heeeeeel benieuwd naar jouw meiden met de jurkjes aan :-)).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee vr 14 sep 2012 - 0:44

Jet, ik vind die laarsjes zooooo leuk!!! Als ik een meisje had gehad, had ik het wel geweten I love you
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  studiebol vr 14 sep 2012 - 0:49

Nee zitten net in 74, dus de legging bestel ik dan wel 74!

Jet leuke laarsjes1
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 14 sep 2012 - 1:10

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Carlijn%20stippen%20jurkje-Peach%20pink%20-%20antraciet-3351

Heb deze voor de meiden bestelt.. maar meteen gedaan want anders ga ik toch weer twijfelen omdat ik het best prijzig vind! Maar goed voor hun verjaardag wel leuk, ook een bijpassende legging er bij gedaan. Jurkje in maat 80 en legging in 74.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: