Het ik-wil-ik-wil-ik-wil!
+3
Toekan
Twellie
claudiaveronique
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het ik-wil-ik-wil-ik-wil!
Potverdrie... Ik heb twee merken 'ontdekt' waar ik de kleding echt mooi van vind. Dat is van DEPT en LTB.. Dus ik ging even lopen kwijlen bij DEPT en ik kom me daar toch een mooie jas tegen. Het is dat ik al een dure jas heb gekocht, begin van dit jaar en ik nu geen werk meer heb, maar anders...
Wat wil jij graag hebben?
Wat wil jij graag hebben?
Gast- Gast
Re: Het ik-wil-ik-wil-ik-wil!
Het gaat niet zozeer om een winter herfstcollectie hoor. Gewoon algemeen.
Gast- Gast
Ik wil lang haar..... Maar het wordt maar niet lang en de mensen om me heen zeggen steeds "Nee neem geen extensions, daar heb je alleen maar last van bladiebla".
Dus... ik heb nog steeds geen extensions .
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Ik wil lang haar..... Maar het wordt maar niet lang en de mensen om me heen zeggen steeds "Nee neem geen extensions, daar heb je alleen maar last van bladiebla".
Ik heb ze ook, al bijna 2 jaar en nog elke dag blij mee. Gewoon doen!!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Bedoel je met die andere jas die blauwe van de Scapino, Fruity? Die vind ik namelijk echt veel mooier dan deze, dus wat mij betreft heb je een goede koop gedaan.
Ik heb mijn herfst- en wintergarderobe grotendeels al bij elkaar, dus er is niks dat ik nu wil. Of misschien nog lage Shabbies, maar dat is niet echt binnen budget.
Ik heb mijn herfst- en wintergarderobe grotendeels al bij elkaar, dus er is niks dat ik nu wil. Of misschien nog lage Shabbies, maar dat is niet echt binnen budget.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
claudiaveronique schreef:Shoesdontlie schreef:Ik wil lang haar..... Maar het wordt maar niet lang en de mensen om me heen zeggen steeds "Nee neem geen extensions, daar heb je alleen maar last van bladiebla".
Wat voor extensions heb je?
Gast- Gast
Nee, mijn zomerjas van Mart Visser. Dat vond ik best veel geld voor een jas. Om dat nou twee keer in een jaar te doen..Tuinstoel schreef:Bedoel je met die andere jas die blauwe van de Scapino, Fruity? Die vind ik namelijk echt veel mooier dan deze, dus wat mij betreft heb je een goede koop gedaan.
Gast- Gast
ik wil dat m'n broeken weer passen en ltb vind ik ook een goed/fijn merk. Die broeken zijn erg fijn en betaalbaar.
Gast- Gast
Zusje schreef:Wow, die is zeker mooi! Issie erg duur? En ook in het zwart?
Heb even gezocht, vind hem zelf ook errug mooi! Op de site van DEPT zie ik hem juist alleen maar in het zwart (of ik kijk erover heen)
Ik weet niet of je de prijs wilt weten though... Ik vind m ineens iets minder mooi, hahaha!
http://www.dept.nl/Dept/Dept-jas-Soft-caban-zwart.html?PathCatalog=DPT_Jassen
Toekan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 78
Registratiedatum : 13-06-12
Toekan schreef:Zusje schreef:Wow, die is zeker mooi! Issie erg duur? En ook in het zwart?
Heb even gezocht, vind hem zelf ook errug mooi! Op de site van DEPT zie ik hem juist alleen maar in het zwart (of ik kijk erover heen)
Ik weet niet of je de prijs wilt weten though... Ik vind m ineens iets minder mooi, hahaha!
http://www.dept.nl/Dept/Dept-jas-Soft-caban-zwart.html?PathCatalog=DPT_Jassen
Niet eens in mijn maat
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:claudiaveronique schreef:Shoesdontlie schreef:Ik wil lang haar..... Maar het wordt maar niet lang en de mensen om me heen zeggen steeds "Nee neem geen extensions, daar heb je alleen maar last van bladiebla".
Ik heb socap extensions! Ik laat ze elke 4 maanden vervangen. Zit nu wel met verbazing naar het haar van lieke van lexmond de kijken op rtl 5, zo lelijk die extensions. Je ziet precies waar haar eigen haar ophoudt maar dat zie je bij mij echt niet!
claudiaveronique- Prater
claudiaveronique schreef:Shoesdontlie schreef:claudiaveronique schreef:Shoesdontlie schreef:Ik wil lang haar..... Maar het wordt maar niet lang en de mensen om me heen zeggen steeds "Nee neem geen extensions, daar heb je alleen maar last van bladiebla".
Ik heb socap extensions! Ik laat ze elke 4 maanden vervangen. Zit nu wel met verbazing naar het haar van lieke van lexmond de kijken op rtl 5, zo lelijk die extensions. Je ziet precies waar haar eigen haar ophoudt maar dat zie je bij mij echt niet!
Wat ben je daar elke 4 maanden voor kwijt dan?
Gast- Gast
Zusje schreef:claudiaveronique schreef:Shoesdontlie schreef:claudiaveronique schreef:Shoesdontlie schreef:Ik wil lang haar..... Maar het wordt maar niet lang en de mensen om me heen zeggen steeds "Nee neem geen extensions, daar heb je alleen maar last van bladiebla".
Wat ben je daar elke 4 maanden voor kwijt dan?
Ik heb een 'abonnement' dit kost mij 65 euro per maand
claudiaveronique- Prater
http://www.e5mode.be/libelle-mosterdgele-jurk-met-riem/produkt-nl-belgie.htm?or=9593792096
I like! maar goed, beetje buiten mijn budget en twijfelkleur.
En de jas uit de openingspost vind ik ook mooi!
I like! maar goed, beetje buiten mijn budget en twijfelkleur.
En de jas uit de openingspost vind ik ook mooi!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik vind het model van de jas mooi Fruity! Al hou ik zelf niet van die kleur. Dit zijn wel jassen die je meerdere jaren kan dragen omdat ze vrij tijdloos zijn dus wat dat betreft vind ik de prijs nog wel oke..
Ik wacht al ruim 2 weken op een leer jasje die ik heb besteld. Dus ik wil die graag hebben!! Het duurt mij echt te lang maar ze hebben mij laten weten dat hij vandaag, morgen of woensdag komt. Ik ben heel benieuwd
Ik wacht al ruim 2 weken op een leer jasje die ik heb besteld. Dus ik wil die graag hebben!! Het duurt mij echt te lang maar ze hebben mij laten weten dat hij vandaag, morgen of woensdag komt. Ik ben heel benieuwd
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dat is zeker een leuke jas!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Prachtige jas Fruity! En inderdaad tijdloos, die kan je over twee jaar ook nog aan hoor.
Ik kwam deze jurk tegen en ben spontaan verliefd geworden:
Zie het al voor me, dunne panty aan en een dun vestje, kan ook best in de herfst
Ik kwam deze jurk tegen en ben spontaan verliefd geworden:
Zie het al voor me, dunne panty aan en een dun vestje, kan ook best in de herfst
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje, bij Zalando hebben ze hem nog in XS en S. Weet niet welke maat je hebt?
Gast- Gast
Ik wil nog motorlaarsjes.
Maar ik heb mezelf net wedge sneakers cadeau gedaan. Dus. Ik. Mag. Niet. Kopen.
Maar ik heb mezelf net wedge sneakers cadeau gedaan. Dus. Ik. Mag. Niet. Kopen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: