MSN op Mac
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
MSN op Mac
Wie gebruikt er hier msn messenger op een mac?
Sinds een tijdje kan ik namelijk niet meer inloggen, jullie wel? Hij geeft aan geen verbinding te kunnen maken. Ik dacht eerst dat het aan mijn internetverbinding lag, maar bij mijn ouders doet ie het ook niet meer.
Iemand enig idee hoe dat kan? Ik heb al opnieuw gedownload en geïnstalleerd, maar dat helpt niet. En er zijn geen updates. Ik gebruik versie 8.0.
Sinds een tijdje kan ik namelijk niet meer inloggen, jullie wel? Hij geeft aan geen verbinding te kunnen maken. Ik dacht eerst dat het aan mijn internetverbinding lag, maar bij mijn ouders doet ie het ook niet meer.
Iemand enig idee hoe dat kan? Ik heb al opnieuw gedownload en geïnstalleerd, maar dat helpt niet. En er zijn geen updates. Ik gebruik versie 8.0.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Re: MSN op Mac
Bij mij doet ie het ook gewoon
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kwam er net achter dat ik nog steeds niet weet hoe ik twee puntjes op mijn letters kan krijgen met een MacBook en aangezien hier meiden met een Mac zitten kan ik het hier vast wel vragen?
Gast- Gast
ik krijg heel msn niet op mijn macbook
ë is alt + u en dan de letter e
ë is alt + u en dan de letter e
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
instaleren van msn doet die nietPurple schreef:Wat lukt er niet dan?Inge schreef:ik krijg heel msn niet op mijn macbook
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Heb je wel de goeie versie? En vind je wel het goeie bestandje op je Mac?Inge schreef:
instaleren van msn doet die niet
Gast- Gast
Mmm wat raar zeg. En welke versies gebruik jij? Ik heb dus messenger 8.0 en macOS 10.6.6.
Misschien moet ik m'n veiligheidsinstellingen of zo maar bekijken dan. Wie weet blokkeert er iets ofzo.
Misschien moet ik m'n veiligheidsinstellingen of zo maar bekijken dan. Wie weet blokkeert er iets ofzo.
Snoopy- Prater
Ik heb altijd alleen maar problemen gehad met MSN voor Mac. Niet in kunnen loggen, in gesprekken geen berichten kunnen versturen of ontvangen, steeds eruit klappen ed.
Ik gebruik nu altijd Adium en ben daar tevreden over.
Ik gebruik nu altijd Adium en ben daar tevreden over.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Adium heb ik nog nooit van gehoord, maar ben em gelijk aan het downloaden. Ik heb nu meestal m'n hotmail openstaan met messenger, of ga naar e-buddy, maar het is fijner om gewoon een programmatje op de computer te hebben.
Ik had overigens voor dit nooit problemen met msn for mac.
Ik had overigens voor dit nooit problemen met msn for mac.
Snoopy- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: