TIP: Luiers (p.ampers) voor 0.99 ct of 1.49 per pak !!
+68
Penélope
Jade
moepie
Tiara
Mama_1987
Roos
Tania
_Lana_
vlinder-19
Lumen
Theeleut
Steep
PiP
Puggle
SarahKey
Darius
Alex
Susan
piene1983
Flip Fluitketel
Happydobby
Mida4you
Muis
Bluestar
Ella
Printje
woezel
maiadebij
Stuiterbal
blondje1313
iloverose
Muppetje
Liadan
meisje
Luna
sabje
holaagirl
Mama Titty
Nijntje
miss piggy
chipa
Annie24
slaatje
lente
Minx
Flower_L
Sanne
Aagje!
Travelgurly
Fiwen
Lejow
kwak
M@niek
Viva
Shy
Annemie
Laced
Clapperdie
Sophiee
Juutjepetuutje
TukTuk
Jasmine
Pien
CCC
Blue flower
Parel
Parisienne
Roodkapje
72 plaatsers
Pagina 8 van 16
Pagina 8 van 16 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16
Re: TIP: Luiers (p.ampers) voor 0.99 ct of 1.49 per pak !!
Hmm, de mijne zouden vandaag tussen 9 en 13 uur geleverd worden maar nog niets.....
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:Dat is ook een mooie actie Printje!
Ja he dat vonden wij ook, 'officieel'' gold het in eerste instantie niet wanneer je al een kind daar had maar daarna mocht het toch wel, gelukkig voor ons hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Sunprincess schreef:Hmm, de mijne zouden vandaag tussen 9 en 13 uur geleverd worden maar nog niets.....
Ze zijn eerst de rest van het forum nog af aan het gaan hahaha, die arme postbezorgers..sjouwen met weet ik hoeveel pakken luiers.
Printje- Lady Post-a-lot
Er is nu een pak bij m'n ouders bezorgd en ik verwacht er nog een bij een ophaalpunt. Overige drie bestellingen kon ik nog annuleren en dat heb ik ook gedaan.
Terugvoerden lijkt me wel raar. Als dit een foutje zou zijn hadden ze nu wel mogen zorgen dat de code ondertussen niet meer werkt onder de 50 euro.
Terugvoerden lijkt me wel raar. Als dit een foutje zou zijn hadden ze nu wel mogen zorgen dat de code ondertussen niet meer werkt onder de 50 euro.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
als ik heel eerlijk ben denk ik ook dat het geen doen is voor wehkamp om toch nog die 10 euro in rekening te brengen. Ik denk dat heel veel mensen ze dan retour gaan sturen. En ze zullen nu toch wel doorhebben dat er wel absurt veel pampers besteld worden, en als ze daar nog geen vraagtekens bij zetten tja.
Gast- Gast
Volgens mij zijn ze wakker geworden. Of ze zijn op....de meeste meeste maten zijn weg.
Gast- Gast
Hier is vanmorgen ook een pak bezorgd!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Het lijkt me dat de voorraad ook wel eens op raakt. Als je ziet en leest op hoeveel forums en FB pagina's het voorbij komt......_MamaRosa_ schreef:Volgens mij zijn ze wakker geworden. Of ze zijn op....de meeste meeste maten zijn weg.
Ik heb zojuist nog maar even een pak voor de kleine (maatje 1) in aantocht besteld. Maat 1tm 3 kon je nog bestellen maar groter volgens mij niet meer.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Printje schreef:hahahaha ik ook!!
En daarnaast was er bij ons dagverblijf de actie dat wanneer je je baby inschreef in augustus, je de eerste maand gratis luiers en voeding kreeg. Dus vanaf januari heb ik hier een maand lang eerst deze luiers, dan de gratis luiers en voeding van de opvang. Ik ga namelijk meteen flesvoeding geven dus voor ons was het een goede actie.
Wat een rare actie.... Luiers snap ik dan nog enigzins maar voeding?
Gast- Gast
Laurientje, waarom een rare actie? Echt niet alle moeders willen/ kunnen bv geven.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Laurientje, waarom een rare actie? Echt niet alle moeders willen/ kunnen bv geven.
Ik vind het gewoon een stomme actie... Kan aan mij liggen hoor maar waarom een actie als je je kind naar een KDV brengt? Als het een goed verblijf is kiezen ouders er toch wel voor, waarom "lokken" met een actie...
En die voeding tja.. Vind het gewoon raar.. Niet perse omdat ik pro bv ben maar gewoon.. Stom, kan het niet precies uitleggen waarom.. (ben net wakker hahaha)
Gast- Gast
Alle dagverblijven hier hebben van die acties omdat door de bezuinigingen het erg terugloopt allemaal. Voor mensen die tv geven is het wel fijn deze actie.
Printje- Lady Post-a-lot
En wat bieden ze de mensen die bv geven dan extra bijv?
Ik vind het mede ook raar doordat er voor zuigelingen voeding tot 6 mnd geen "reclame" gemaakt mag worden
(dat het zeg maar nooit in de aanbieding is)
Ik vind het mede ook raar doordat er voor zuigelingen voeding tot 6 mnd geen "reclame" gemaakt mag worden
(dat het zeg maar nooit in de aanbieding is)
Gast- Gast
Daar heb je gelijk in,maar je krijgt dus gewoon meteen gratis voeding. Geen idee wat ze met bv mensen dan geven, voor ons was dit zo prima dus heb daar ook niet aan gedacht.
Printje- Lady Post-a-lot
Stomme sukkelpost, hier is nog niets.
Geen briefje in de bus, geen bezorging, en op wehkamp staat nog steeds dat ze tussen 9 en 13 komen
Geen briefje in de bus, geen bezorging, en op wehkamp staat nog steeds dat ze tussen 9 en 13 komen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hier zijn de bestelde pakken binnengekomen. Mijn broertje krijgt het wat benauwd omdat op enkele andere forums gesproken wordt over de naheffing waarover hier ook al gesproken is. Er is nog nergens iets "nageheven" maar er wordt flink bang gemaakt! Ik las zojuist zelfs een topic van iemand die wel even de Wehkamp zou gaan bellen omdat het toch niet normaal was dat de persoon boven hem wel 10 pakken luiers had besteld, aan de hand van het e-mail adres zou hij even gaan doorgeven dat er sprake was van fraude. Vervolgens wordt er niet meer gepost maar toch, met dat soort lui win je de oorlog niet! Mocht iemand in de loop van de komende week toch een standje krijgen van meneer of mevrouw Wehkamp dan ben ik heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Ik bewaar de bestelbon in ieder geval zodat in geval van nood ik het hele zaakje weer terug kan sturen, vanaf drie verschillende adressen dat dan weer wel!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ik bewaar ook gewoon alles. Heb vorige week al goedkoop bij de etos ingeslagen met de actie en lihl bonnen.
Zat net wel te bedenken dat ik het al een keer eerder zo gedaan heb met billendoekjes. Had toen ook zo'n code en die van de lihlbonnen. Toen stond ik in de plus. Met een andere bestelling is dat er toen nog vanaf gegaan. Zit nog te twijfelen om nog wat zwitsal producten te bestellen. Hoezo een NLD'er haha.
Zat net wel te bedenken dat ik het al een keer eerder zo gedaan heb met billendoekjes. Had toen ook zo'n code en die van de lihlbonnen. Toen stond ik in de plus. Met een andere bestelling is dat er toen nog vanaf gegaan. Zit nog te twijfelen om nog wat zwitsal producten te bestellen. Hoezo een NLD'er haha.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Laurientje85 schreef:Printje schreef:Laurientje, waarom een rare actie? Echt niet alle moeders willen/ kunnen bv geven.
Ik vind het gewoon een stomme actie... Kan aan mij liggen hoor maar waarom een actie als je je kind naar een KDV brengt? Als het een goed verblijf is kiezen ouders er toch wel voor, waarom "lokken" met een actie...
En die voeding tja.. Vind het gewoon raar.. Niet perse omdat ik pro bv ben maar gewoon.. Stom, kan het niet precies uitleggen waarom.. (ben net wakker hahaha)
in die zin is het een rare actie dat het tegen de wet is. Er mogen geen acties gedaan worden met kunstvoeding nr.1. Het kinderdagverblijf is dus zelfs strafbaar bezig. Een actie met nr.2 had wel gemogen.
Ik had trouwens nog nooit gehoord dat kdv's acties hebben om kinderen binnen te halen.
Hier zijn de pakken luiers trouwens ook gewoon geleverd
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Laurientje85 schreef:Printje schreef:Laurientje, waarom een rare actie? Echt niet alle moeders willen/ kunnen bv geven.
in die zin is het een rare actie dat het tegen de wet is. Er mogen geen acties gedaan worden met kunstvoeding nr.1. Het kinderdagverblijf is dus zelfs strafbaar bezig. Een actie met nr.2 had wel gemogen.
Ik had trouwens nog nooit gehoord dat kdv's acties hebben om kinderen binnen te halen.
Hier zijn de pakken luiers trouwens ook gewoon geleverd
Eens, maarja een baby die bv krijgt loopt de eerste maanden ook de betaalde kv mis. Je krijgt geen korting op voeding als je bv meegeeft.
Dus eens met laurientje.
Maar printje, fijn dat je de eerste maand de voeding kado krijgt.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het niet zozeer oneerlijk of zo, het is gewoon een voordeeltje voor ouders die kunstveiling geven. Ouders die borstvoeding geven maken er geen gebruik van, maar zij hebben die kosten al niet. Stel dat ze op de peutergroep ook een actie hebben met gratis luiers, is dat dan ook oneerlijk ten opzichte van ouders van wie de kinderen al zindelijk zijn?
Waar ik wel een beetje over val is dat acties met kunstvoeding 1 inderdaad niet mogen, zoals Teddyaapje en Rejoy al aangeven.
Waar ik wel een beetje over val is dat acties met kunstvoeding 1 inderdaad niet mogen, zoals Teddyaapje en Rejoy al aangeven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Printje, is het niet zo dat je de eerste maand dat je kindje op het kdv komt je daar de luiers & voeding gratis (dus van hun, uit hun voorraad) krijgt? Lijkt me nogal een dure lokker naar je kdv, als je van bijv. 20 mensen de eerste maand voeding & luiers moet betalen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Printje, is het niet zo dat je de eerste maand dat je kindje op het kdv komt je daar de luiers & voeding gratis (dus van hun, uit hun voorraad) krijgt? Lijkt me nogal een dure lokker naar je kdv, als je van bijv. 20 mensen de eerste maand voeding & luiers moet betalen!
Ja, dat lijkt mij eigenlijk ook logischer, dat je dus niks mee hoeft te geven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Parel schreef:Printje, is het niet zo dat je de eerste maand dat je kindje op het kdv komt je daar de luiers & voeding gratis (dus van hun, uit hun voorraad) krijgt? Lijkt me nogal een dure lokker naar je kdv, als je van bijv. 20 mensen de eerste maand voeding & luiers moet betalen!
Dat lijkt mij ook.
Gast- Gast
Parel schreef:Printje, is het niet zo dat je de eerste maand dat je kindje op het kdv komt je daar de luiers & voeding gratis (dus van hun, uit hun voorraad) krijgt? Lijkt me nogal een dure lokker naar je kdv, als je van bijv. 20 mensen de eerste maand voeding & luiers moet betalen!
Nee want de luiers enzo zitten er sowieso al bij. Het stond zo in de voorwaarden, de eerste maand gratis Pampers en Nutrilon voeding naar keuze, gewoon voor thuis en niet voor daar.
Printje- Lady Post-a-lot
Sunprincess schreef:Susan schreef:Parel schreef:Printje, is het niet zo dat je de eerste maand dat je kindje op het kdv komt je daar de luiers & voeding gratis (dus van hun, uit hun voorraad) krijgt? Lijkt me nogal een dure lokker naar je kdv, als je van bijv. 20 mensen de eerste maand voeding & luiers moet betalen!
Dat lijkt mij ook.
Je hoeft niets mee te geven, alles zit bij de prijs in. Waarom denken jullie dat ik perse van deze aanbieding gebruik wilde maken. En ook al is het een lokkertje ik vind het wel fijn.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 16 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16
Pagina 8 van 16
Permissies van dit forum: