Reistips gevraagd
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Reistips gevraagd
Mijn moeder heeft mij en mijn zusje gister gevraagd of we met haar op vakantie willen in oktober. Ik zit aan de herfstvakantie vast dus het worden de week van 22 oktober.
Wie heeft leuke reis tips voor die periode? We willen er wel een mooie reis van maken en niet in een resort bij het zwembad liggen. Ook willen we naar het mooie weer toe dus Zuid-Europa ergens. Ons budget is ongeveer 1000 euro per persoon.
Wie heeft leuke reis tips voor die periode? We willen er wel een mooie reis van maken en niet in een resort bij het zwembad liggen. Ook willen we naar het mooie weer toe dus Zuid-Europa ergens. Ons budget is ongeveer 1000 euro per persoon.
Laatst aangepast door nina op do 30 aug 2012 - 20:14; in totaal 1 keer bewerkt
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Reistips gevraagd
kom maar met tips.. al is 1000 euro besteden misschien wel genoeg en ben ik met 1500 iets te enthousiast.Maple schreef:Voor dat budget zou ik zelfs veel verder gaan dan zuid-Europa
nina- Kletskop
Gran Canaria; http://www.d-reizen.nl/spanje/gran-canaria/playa-del-ingles/hotel-eugenia-victoria?category=zonvakanties&search-category=zonvakanties&search-date=20121022&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=3&children=0&babies=0&price=643.00
Curaçao; http://www.d-reizen.nl/nederlandse-antillen/curacao/jan-thiel/appartement-chogogo-resort?category=zonvakanties&search-category=zonvakanties&search-date=20121022&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=3&children=0&babies=0&price=745.00
Curaçao; http://www.d-reizen.nl/nederlandse-antillen/curacao/jan-thiel/appartement-chogogo-resort?category=zonvakanties&search-category=zonvakanties&search-date=20121022&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=3&children=0&babies=0&price=745.00
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt Jeanette. Was het een groot resort op Curacao? Of vond je het wel meevallen? Ik denk altijd dat dat soort resorts heel massaal zijn.
nina- Kletskop
In Curacao vind ik de resorts echt niet groot (vergeleken met de DR).
De sfeer op curacao is ook heel anders. Iedereen (nouja een groot deel van de mensen haha) heeft een huurauto en onderneemt dingen op het eiland, terwijl je op de DR echt aan je resort 'vastgeplakt' zit.
Ik vind Curacao echt de perfecte bestemming om heerlijke strandagen te combineren met uitstapjes.
De sfeer op curacao is ook heel anders. Iedereen (nouja een groot deel van de mensen haha) heeft een huurauto en onderneemt dingen op het eiland, terwijl je op de DR echt aan je resort 'vastgeplakt' zit.
Ik vind Curacao echt de perfecte bestemming om heerlijke strandagen te combineren met uitstapjes.
Gast- Gast
Madeira! Super klimaat, veel te doen en een heel veelzijdig eiland. Ik ben donderdag teruggekomen van 2 weken daar en ik heb me geen seconde verveeld
Mocht je foto's willen zien, roep dan even.
Mocht je foto's willen zien, roep dan even.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantietips gevraagd!
» kledingadvies gevraagd
» Kledingtips gevraagd!
» Advies gevraagd
» Advies gevraagd
» kledingadvies gevraagd
» Kledingtips gevraagd!