Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah...

+7
Lonely Goatherd
Puggle
Sanne
banjer49
Raindrop
Lady Starstruck
Lejow
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bah... Empty Bah...

Bericht  Lejow wo 29 aug 2012 - 8:27

Ik ben stik chagrijnig en doodmoe..
Iemand nog iets leuks te vertellen? Of een leuk plaatje, leuke woordgrap, leuke mop, of wat dan ook?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah... Empty Re: Bah...

Bericht  Lejow wo 29 aug 2012 - 8:31

Oh en Love is in the air op rtl 4 werkt ook niet echt mee, zit zowat mee te huilen :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 8:32

Waarom ben je chagrijnig? Kun je niet lekker een warme douche/bad nemen en dan in je bed duiken? Van een bad of douche knap ik altijd erg op, zeker als ik daarna lekker m'n bed in kan!

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 29 aug 2012 - 8:34

Joan schreef:Waarom ben je chagrijnig? Kun je niet lekker een warme douche/bad nemen en dan in je bed duiken? Van een bad of douche knap ik altijd erg op, zeker als ik daarna lekker m'n bed in kan!

Daar word ik nog chagrijniger van, want hoe fijn ik douchen ook vind, ik vind dat uitkleden, afdrogen en aankleden zo'n gedoe hahaha.
Ik kan een opmerking van hier niet loslaten, B heeft al 2 dagen koorts dus ik maak me een beetje zorgen, en moet weer even in het werkritme komen. Het is gewoon op voor vandaag denk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 8:36

Ooh, booo. Wat sneu dat B ziekig is. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop voor je dat morgen beter wordt! smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 29 aug 2012 - 8:38

Ja, van die verse moeder zorgen.. Komt geloof ik bij alle 'eerste keren' voorbij..
Morgen is ze gelukkig lekker bij mijn vriend thuis, als ik ga werken!

Ja, ik ga mijn bedje in. Kijk in bed nog wel even tv.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 8:39

Lastig Lejow. Weet je waardoor ze koorts heeft?
Dat werkritme komt goed. Voor je het weet is het alsof je nooit anders hebt gedaan.

Ik heb niet veel leuks te vertellen, behalve dat ik morgen naar de Julianatoren ( maar ik weet niet of dat leuk is) en dat ik een nieuwe tattoo heb uitgezocht.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 29 aug 2012 - 8:42

Oh, daar zijn wij langs gereden toen we naar de apenheul gingen!
Ben benieuwd, lekker hoor, al die dagjes uit!

Nou, ik denk dat ze tandjes krijgt, met de rest van de kwaaltjes erbij kan het bijna niet anders.
Maar hoelang duurt het in godsnaam voor die dingen doorbreken?
Tis zo sneu..

En gaaf, wat voor tattoo?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 8:47

Aah, dat is zeker vervelend. Hier was het meestal snel over. Zodra er een puntje door is, is het leed geleden.

Zoiets wordt het http://4.bp.blogspot.com/-01FbLk1BmbM/T2D3ayoxGqI/AAAAAAAAAEA/6JHx_gFofmM/s1600/sugar-skulls.jpg

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck wo 29 aug 2012 - 8:49

Join the club Lejow. Bleeegh!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Raindrop wo 29 aug 2012 - 9:42

Lady Starstruck schreef:Join the club Lejow. Bleeegh!

+1!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  banjer49 wo 29 aug 2012 - 10:03

Sunprincess schreef:Lastig Lejow. Weet je waardoor ze koorts heeft?
Dat werkritme komt goed. Voor je het weet is het alsof je nooit anders hebt gedaan.

Ik heb niet veel leuks te vertellen, behalve dat ik morgen naar de Julianatoren ( maar ik weet niet of dat leuk is) en dat ik een nieuwe tattoo heb uitgezocht.

juliana toren is super leuk, ben er gisteren geweest? hoe oud zijn je kinderen, wij waren met neefje van 6 en die vond het super hij mocht overal in
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  banjer49 wo 29 aug 2012 - 10:04

banjer49 schreef:
Sunprincess schreef:Lastig Lejow. Weet je waardoor ze koorts heeft?

juliana toren is super leuk, ben er gisteren geweest? hoe oud zijn je kinderen, wij waren met neefje van 6 en die vond het super hij mocht overal in

o zie het al staan ze zijn 1 en 3 nou is leuk voor ze hoor!! veel plezier
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Sanne wo 29 aug 2012 - 10:05

Ik heb niet echt iets om jullie op te peppen. Toen ik net mijn tanden aan het poetsen was, zag ik zo'n mega dikke zwarte spin. Die zit nu weer buiten, maar ik voel me na zo'n spin altijd weken ongemakkelijk in huis. Heel dom, maar ik verwacht dan in elk hoekje en gaatje een dikke spin en ik kan dat echt heel moeilijk loslaten, daar baal ik van. Vind het ook zo stom van mezelf.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Puggle wo 29 aug 2012 - 10:57

Sanne schreef:Ik heb niet echt iets om jullie op te peppen. Toen ik net mijn tanden aan het poetsen was, zag ik zo'n mega dikke zwarte spin. Die zit nu weer buiten, maar ik voel me na zo'n spin altijd weken ongemakkelijk in huis. Heel dom, maar ik verwacht dan in elk hoekje en gaatje een dikke spin en ik kan dat echt heel moeilijk loslaten, daar baal ik van. Vind het ook zo stom van mezelf.

Heel herkenbaar Sanne Sad bah hè. Wij wonen in een nieuwbouw van een half jaar en voor ons zijn helemaal nog geen huizen, maar polder. Hier hangen ze dus lekker te chillen buiten voor de ramen, gelukkig nog niet binnen gezien! Krijg alweer gelijk jeuk nu silent
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 11:05

Ieh, ik vind spinnen en beestjes in huis ook naar. Gelukkig heb ik een kat die alles ziet en ook alles meestal vangt en opeet!

Gast
Gast

Bericht  Puggle wo 29 aug 2012 - 11:12

Joan schreef:Ieh, ik vind spinnen en beestjes in huis ook naar. Gelukkig heb ik een kat die alles ziet en ook alles meestal vangt en opeet!

Kijk, dat is lekker makkelijk Very Happy
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 11:18

Bleehg ik zit nooit zo laat op het forum maar na een week is toch mijn blaasontsteking doorgezet en kom nu net terug van de nachtapotheek.

Heb mijn eerste antibiotica ingenomen en please laat dat ding snel werken dan kan ik gaan slapen. Want slapen met constante plasdrang schiet echt niet op Cry

Edit: En dan moet ik morgen nog afstuderen ook Neutral Het komt weer op een lekker moment.

Gast
Gast

Bericht  Lonely Goatherd wo 29 aug 2012 - 16:58

Dat is inderdaad flink beroerde timing zeg. Beterschap Punk'd en succes vandaag!
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Snoes wo 29 aug 2012 - 18:29

Succes met je afstuderen vandaag Punk'd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 19:10

Niet echt een bah momentje maar ik denk dat ik als een verzopen katje op school aankom. Ik heb nog geen regenpak voor op de scooter en het is goed grijs buiten. Gelukkig maar een korte schooldag. smile

Hoe gaat het nu met kleine B, Lejow?

Gast
Gast

Bericht  Jilke wo 29 aug 2012 - 19:42

Oh ik was ook echt chagarijnig en depressief afgelopen week zeg, maar nu heb ik sinds gisteren vakantie en dan gaat het gelukkig al stukken beter. Was er gewoon zo aan toe, het duurde zo lang dit keer! En dan ook nog last van flinke bijwerkingen van medicijnen en drukke laatste werkweek, pff ik trok het echt even niet meer. Nu lekker rustig aan doen en dat scheelt al een hele hoop. Bah... 3079029344
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Clapperdie wo 29 aug 2012 - 22:41

Over spinnen geproken...

Van de week ging ik in de ochtend T. zijn kleertjes enzo pakken om in de badkamer neer te leggen omdat we gingen douchen. TOen keek ik naar links en toen zat er echt een hele grote spin (lees grote zwarte polder-huis-spin) bij zijn bedje (t lag in ons bed, brrr gewoon in het donker uit bed gepakt zo bij die spin in de buurt). Ik ben echt als de dood voor spinnen dus ik heel snel zn kamer uit gegaan, deur dicht en klaar. Toen was ik T. de fles aan het geven zie ik die spin zo onder zijn deur vandaan lopen de woonkamer in.. Ik heb toen heel dapper een schoen gepakt en hem geplet :shock:

Ik zat helemaal te shaken daarna..

Toen ik T. nog niet had was ik echt heel hard gaan gillen en had ik boven op de tafel gezeten en was daar blijven zitten tot iemand me kwam helpen. En nu gewoon zelf! Ok, doodmaken is niet heel lief natuurlijk maar op dat moment was ik heel trots.

Zo een was het alleen ietsjes kleiner maar niet veel:

Bah... 20040324%20010
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow do 30 aug 2012 - 2:41

CLAPPERDIE!! DIE FOTO!!
:nopompom: Evil or Very Mad :nopompom: Evil or Very Mad :nopompom: :nopompom:

Nou, vanmorgen werd het er niet veel beter op, want ik versliep me. Schrok wakker (om gelukkig) 7 uur, ipv 6.20, want ik had mijn wekker gewoon niet aan gezet hahaha. (Zo helder was ik dus nog gisteren). Goddank voor ogen laseren, want nu hoefde ik mijn lenzen niet in te doen en ik zat dus met een kwartier!! in de auto. Ik kwam om 5 over half 8, en was serieus nog de eerste collega op het werk ook....
Vervolgens echt een CHAOTISCHE dag op het werk, vallende, huilende, ruziende kinderen.
Dus ik ben echt kapot zeg maar... :nopompom:

Sunnprinces, wow heftige tattoo! Gaaf zeg! Heb je nog ergens een plekje vrij? Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry do 30 aug 2012 - 2:49

Gave tattoo SP Very Happy Waar komt ie?
VeryCherry