Schilderij Bennie Jolink
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schilderij Bennie Jolink
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/verkiezingen2012/12847602/__Wilders__Hitler_en_Breivik_op_prent_Normaal__.html
Ik vind het nogal smakeloos.. Wilders heeft soms wat gekke ideeen maar om hem nou met deze 2 op een schilderij te plaatsen vind ik erg ver gaan.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/verkiezingen2012/12847602/__Wilders__Hitler_en_Breivik_op_prent_Normaal__.html
Ik vind het nogal smakeloos.. Wilders heeft soms wat gekke ideeen maar om hem nou met deze 2 op een schilderij te plaatsen vind ik erg ver gaan.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Schilderij Bennie Jolink
Vrij typisch voor Jolink. Ieder zijn mening. Ik kan me er eerlijk gezegd niet zo heel druk om maken. Smaakvol is anders natuurlijk, maar verder doet het me weinig.
Gast- Gast
Nou... niet echt mooi gedaan. Dat ten eerste.
Ik vind Wilders absoluut een eikel en ik zou nooit op hem stemmen, al zou ik het eens zijn met zijn standpunten. Maar om hem te vergelijken met die andere 2... nee.
Maar schokkend... ook niet.
Ach.
Gast- Gast
Ik ben dan wel benieuwd wat de gedacht redenen van Jolink zullen zijn om hem op een schilderij met juist die twee mensen te zetten.
Gast- Gast
Hmmm... Ik vind het niet helemaal fair om die drie personen gezamenlijk te zetten, maar misschien moeten we de liedjes afwachten die er op volgen. Misschien heeft Bennie verschillende nummers gemaakt en ze niet over één kam geschoren, maar doet dit schilderij anders vermoeden.
Ik ben stiekem fan van Normaal met dank aan mijn ouders.
Ik ben stiekem fan van Normaal met dank aan mijn ouders.
Gast- Gast
Ik herken 't thema wel, maar vind 't wat onnodig.. Krijg nu een beetje 't gevoel dat Wilders wordt vergeleken met een moordenaar en hoewel ik 't een vreemde vogel vind, kan je 't ook overdrijven...
Wilders doet me trouwens onwijs denken aan Dolfje, van Alfred J. Kwak, met z'n donkere ogen en weirdass haar. Hij roept rechts, maar meer van z'n standpunten zijn links...
Wilders doet me trouwens onwijs denken aan Dolfje, van Alfred J. Kwak, met z'n donkere ogen en weirdass haar. Hij roept rechts, maar meer van z'n standpunten zijn links...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik vind het zowieso een lelijk schilderij. Verder lijkt het mij dat hij alleen maar in de picture wil staan met dit schilderij. Soort aandachttrekkerij. De vergelijking snap ik iig niet en ook vind ik zo'n schilderij nergens voor nodig
Gast- Gast
Lelijk en daarnaast erg overdreven. Wilders heeft gewoon ideeën waar niet iedereen het mee eens is, maar om hem nou met die andere 2 te vergelijken vind ik te ver gaan en respectloos.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het lelijk en vind de vergelijking ver gaan. Wilders is wat vreemd en racistisch maar om hem met die twee te vergelijken vind ik te ver gaan. Hij heeft nog geen massamoord op zijn geweten.
Maar misschien dat de gedachte erachter anders is dan het schilderij doet vermoeden.
Maar misschien dat de gedachte erachter anders is dan het schilderij doet vermoeden.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: