Foto topic!
+11
Lotus
aniet
_Inge_
CCC
Zora
Phileine
Lady4
Caroow
Sugarfall
Roze Roos
CaptainSpectacular
15 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Foto topic!
1 van mijn honden, de linker, met zn beste vriendje.
Met zn intelligente blik.
Met zn intelligente blik.
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
wat schattig inge! :-)
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Wat een leuke foto's allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dank je voor het compliment Marin! Je moeders sieradenkastje is inderdaad iets waar ik jaloers op kan zijn
Brennus mooie ogen heb je!
Brennus mooie ogen heb je!
Gast- Gast
Aahw.. Dolores, heb je foto gemist. Ben zo benieuwd hoe je er nu uit ziet! Zou je mij een foto willen sturen via de pm?
Gast- Gast
Dan ben ik heel erg benieuwd hoe het eerst was Dolores!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zooooo dat is zeker netjes! Hoeveel ben je kwijt in hoeveel tijd?
Echt heel goed zeg!
Echt heel goed zeg!
Zwoesj- Ratel
Meer dan honderd.
De laatste foto, toen was ik al een x-aantal kilo's afgevallen...
De laatste foto, toen was ik al een x-aantal kilo's afgevallen...
Gast- Gast
En in hoeveel tijd?
Ik moet zeggen dat ik het na de 20 kilo die ik had als doelstelling het echt helemaal gehad had met afvallen. Ben er nu 22 kwijt en moet er niet aan denken om weer verder te gaan. Hoe heb je dat volgehouden?
Ik moet zeggen dat ik het na de 20 kilo die ik had als doelstelling het echt helemaal gehad had met afvallen. Ben er nu 22 kwijt en moet er niet aan denken om weer verder te gaan. Hoe heb je dat volgehouden?
Zwoesj- Ratel
Dolores schreef:Anderhalf jaar....
Hebben we hier buigende smileys? Zo niet *Dan maak ik in deze een hele diepe buiging!*
Gast- Gast
Dat had ik ook, mijn streven was 25 kilo en ik was er na 20 kilo helemala klaar mee, die 5 kilo kon ik niet meer opbrengen. Was zó moe met continu bewust met eten bezig te zijn. Terwijl ik het afvallen an sich echt niet als een lijdensweg heb ervaren ofzo. Juist helemaal niet, ik vond het leuk om te doen, maar na 20 kilo was ik er gewoon klaar mee.Zwoesj schreef:En in hoeveel tijd?
Ben inmiddels sinds 2 weken weer opnieuw begonnen, er zit weer wat aan en dat mag er ook weer af. Streven is de 70 kilo die ik begin 2009 woog, en als het éven kan de 65 kilo. De weegschaal zit in een verhuisdoos, maar volgens mij ben ik al aardig op de goede weg. Was vanmiddag aan het winkelen en gewoon álles wat ik uit de rekken trok zat leuk, zonder zichbare vetrollen. Ik heb zowaar gewoon een tuniekje met legging gekocht. En ik heb sinds m'n puberteit niks anders dan broeken meer aangehad
Gast- Gast
Maple schreef:Dat had ik ook, mijn streven was 25 kilo en ik was er na 20 kilo helemala klaar mee, die 5 kilo kon ik niet meer opbrengen. Was zó moe met continu bewust met eten bezig te zijn. Terwijl ik het afvallen an sich echt niet als een lijdensweg heb ervaren ofzo. Juist helemaal niet, ik vond het leuk om te doen, maar na 20 kilo was ik er gewoon klaar mee.Zwoesj schreef:En in hoeveel tijd?
Ben inmiddels sinds 2 weken weer opnieuw begonnen, er zit weer wat aan en dat mag er ook weer af. Streven is de 70 kilo die ik begin 2009 woog, en als het éven kan de 65 kilo. De weegschaal zit in een verhuisdoos, maar volgens mij ben ik al aardig op de goede weg. Was vanmiddag aan het winkelen en gewoon álles wat ik uit de rekken trok zat leuk, zonder zichbare vetrollen. Ik heb zowaar gewoon een tuniekje met legging gekocht. En ik heb sinds m'n puberteit niks anders dan broeken meer aangehad
Kijk en daar gaat het om, dat je je weer lekker met jezelf voelt Heb ik ook. Bij mij is het nu om wat meer buikspieren te kweken zodat mijn buik wat strakker is, en dan ben ik tevreden! Ik draag nu inderdaad ook rokjes, terwijl ik altijd in mijn spijkerbroek, gympies en vestjes liep. Voel me gelijk een stuk vrouwelijker!
Dolores, heb je dat met een maagband oid gedaan, of echt helemaal zelf? Vind het echt knap, kan het wel tig keer zeggen
Zwoesj- Ratel
Nee geen operaties ofzo hoor.
Eerst met een dietiste, toen stress en toestanden....
Gast- Gast
Dolores schreef:Nee geen operaties ofzo hoor.
Heb je zo veel willen afvallen Dolores of is dit juist helemaal niet goed, zo veel?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: