moppertopic
+18
VeryCherry
Elliot
Carra
kajaka88
Sarah1985
Jerry
Alex
Kowalski
Sugarfall
ExpressoB
Blond
Shisha
Marin
Ibbeltje
Caribbeanlover
Magenta
Parel
Darius
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: moppertopic
Zou ik dan ook stevig van balen Zelda!!
Mijn gemopper; buikpijn pff... en dat ik het een eng idee vind dat ik parasieten heb. Ze zitten in het uiteinde van mijn maag en aan mijn darmwand, verklaart hoogst waarschijnlijk de klachten de laatste tijd.
Mijn gemopper; buikpijn pff... en dat ik het een eng idee vind dat ik parasieten heb. Ze zitten in het uiteinde van mijn maag en aan mijn darmwand, verklaart hoogst waarschijnlijk de klachten de laatste tijd.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik baal enorm van mijn werk. Ik kreeg net te horen dat ik vanaf 1 januari €100 per maand moet gaan betalen voor de parkeergarage. Als ik dat niet doe moet ik met het openbaar vervoer en ben ik enkele reis 5 kwartier bezig. Wat is dat nou voor keuze! Bah!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Da's best veel zeg! Vraag mij af of zij dat zomaar mogen doen en ik zou dat even navragen bij de FNV oid.
Ik vind dat dat gratis moet. Je werkt toch voor ze nu halen ze het zeg maar van je salaris of omdat wat je verdient je daar een deel aan kwijt bent. Mijn man hoeft niks te betalen en ik zou het belachelijk vinden als hij dat wel moest. Mocht dat ooit zover komen, dan vind ik dat hij moet navragen of zijn werk dat zomaar mag doen.
Ik vind dat dat gratis moet. Je werkt toch voor ze nu halen ze het zeg maar van je salaris of omdat wat je verdient je daar een deel aan kwijt bent. Mijn man hoeft niks te betalen en ik zou het belachelijk vinden als hij dat wel moest. Mocht dat ooit zover komen, dan vind ik dat hij moet navragen of zijn werk dat zomaar mag doen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik mopper omdat ik zo graag met de baby van m'n zusje wil knuffelen, maar dat het nog een paar dagen gaat duren waarschijnlijk omdat de bevalling niet uit zichzelf op gang komt en de VK heeft de hoop daarop ook een beetje op gegeven.. Ik snap dat dit voor m'n zus natuurlijk veel vervelender is dan voor mij, maar ik leef zo met haar mee en vind het echt jammer dat het nog een paar dagen langer duurt.
Oh en ik wil ook even mopperen op alle mensen die tegen mijn zus (of mij) zeggen: Rustig maar hoor, het komt echt vanzelf! Bleehh dat cliché hoort ze 36 keer per dag, het komt mijn strot uit!
Oh en ik wil ook even mopperen op alle mensen die tegen mijn zus (of mij) zeggen: Rustig maar hoor, het komt echt vanzelf! Bleehh dat cliché hoort ze 36 keer per dag, het komt mijn strot uit!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik wil een bed. Ik wil slapen. Ik heb de hele nacht alleen maar liggen piekeren en ik zit als een zombie op het werk en dan moet ik straks ook nog bij zo'n zeikoverleg zitten en moeten ze mijn mening ook horen. Nou, mijn mening is dat het me geen ruk kan boeien. Bleeeh. Zeikmodus uit!
Gast- Gast
Morgen is de bruiloft van mijn nichtje. Ik mag alleen maar 's avonds komen, de rest van mijn familie ook al overdag. En nou kreeg ik een paar dagen terug een mailtje 'dat mijn vriend ook wel mee mag komen' mijn god, ik ben er nog pissig om. Wij zijn al bijna 3 jaar samen en nou wordt er gedaan alsof het een enorme eer is. Eerlijk gezegd was het niet eens in me opgekomen dat hij niet mee zou gaan, maar blijkbaar werd/wordt daar heel anders over gedacht.
Bah, ik heb niet eens zin om te gaan.
Bah, ik heb niet eens zin om te gaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Daar zou ik ook flink pissig om zijn VC! Weet je ook waarom je niet voor de hele dag bent uitgenodigt? Heb je minder vaak contact met haar als de rest van de familie?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb geen flauw idee. Op fb spreek ik haar regelmatig. Mijn broertje ziet/spreekt ze al helemaal nooit. Dus ik snap het niet echt. Ik heb voor N gister nieuwe kleding gekocht voor het feest, maar echt niet netjes hoor. Hij wilde zelf in pak, maar voor alleen 's avonds vind ik dat ontzettend overdreven. Dus hebben we dit shirt uitgezocht
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Mijn teen is ontstoken en ik word ontzettend suffig van de antibiotica, en dat na één capsule al.
Het leuke van vandaag is dat de waarnemend arts op z'n zachtst gezegd nogal een lekker hapje is
Het leuke van vandaag is dat de waarnemend arts op z'n zachtst gezegd nogal een lekker hapje is
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Bleeeh.. ik heb keelpijn!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik mopper omdat mijn collega's vandaag alleen maar aan zichzelf denken lekker gezellig dus!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Ik baal enorm van een "vriend" van me. Ik vind hem gewoon een lieve, gezellige jongen waarmee ik regelmatig gezellig ga stappen en mee kan kletsen. Hij denkt, voor de tweede keer, dat ik verliefd op hem ben ( ). Ik snap echt werkelijk waar niet waar het vandaan komt want ik vind hem echt niet leuk en mijn inziens heb ik hem ook gewoon als vriend beschouwt. Het erge van het verhaal, hij beweert dit tegen allemaal mensen maar met mij bespreekt hij het niet. Als hij dat nou zou doen kon ik hem direct uit zijn droom helpen.
En die mafkees wilde twee jaar geleden met MIJ zoenen, niet andersom.
En die mafkees wilde twee jaar geleden met MIJ zoenen, niet andersom.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb een enorme koortsblaar en hij doet pijn. Het stomme is dat ik hem niet aan heb voelen komen, werd vannacht wakker met een enorme lip.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: