Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

X Factor 2011

+53
Joli86
Bubbelicious
Janelie
Arwyn
InweCulnamo
SnowWhite
Spring
dolfijntje24
love
Aziraphale
Caramba
Chocoholic
Sarah1985
Mari
FireButterfly
Mint
Caroow
Penélope
Beachgirl
Tsjip
Atelier Madame
Chocolate Cookie
Honey*Bee
Happydobby
Ilargi
Mamsie
Lejow
Blond
Mermaid
Summerlovin
Nietjuuh
CaptainSpectacular
loura
Jeanette
Euphoria
RYW
Susan
Ploen
JD
girli
Zwerver
smooch
Tinus
Yzma
SuperGrover
xxDila
nina
Monte
Roze Roos
Niki
Phileine
Kabouter
Bliss
57 plaatsers

Pagina 12 van 32 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 22 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:09

Nu ze meer in de visagie zit vind ik het op zich wel een mooie vrouw. Vooral gisteren, had ze een vriendelijkere uitstraling. Maar tijdens de audities en de campus vond ik het net iemand die zwaaaaaar aan de drugs zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 23:10

Ik heb het net teruggekeken, ik vind Rochelle en Adlicious het beste. Wat een talent!

Maar er zit niemand bij die ik heel slecht vind eigenlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 23:12

_Chance schreef:Die Rochelle kan goed zingen, maar men, ik vind het zo'n spook..

Spook? Waarom dan? Ik vind haar echt iemand waar je naar blijft kijken, in de goede zin van het woord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Susan za 16 apr 2011 - 0:07

Tea-Leaf schreef:
_Chance schreef:Die Rochelle kan goed zingen, maar men, ik vind het zo'n spook..

Spook? Waarom dan? Ik vind haar echt iemand waar je naar blijft kijken, in de goede zin van het woord.

Inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Caroow za 16 apr 2011 - 0:13

Susan schreef:
Tea-Leaf schreef:
_Chance schreef:Die Rochelle kan goed zingen, maar men, ik vind het zo'n spook..

Spook? Waarom dan? Ik vind haar echt iemand waar je naar blijft kijken, in de goede zin van het woord.

Inderdaad.

Ik vind dat ze zo'n ingevallen gezicht heeft, ziet er niet echt gezond uit zegmaar.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  JD za 16 apr 2011 - 1:55

Tsjip schreef:
Susan schreef:Ik vind Jessica eerlijk gezegd niet zo leuk. Ben wel benieuwd naar haar optreden.

Ik vind Jessica ook niet zo leuk. Ik vind haar een beetje arrogant kijken of zo. Ik weet het eigenlijk niet precies maar er is iets...

eens, ze heeft iets arrogants over zich, en vond haar ook niet geweldig zingen gisteren.
Vond het overigens niet spannend gister, ik vond het meteen al duidelijk dat Jantine vele malen minder was dan de rest, dus was geen verrassing dat zij eruit ging.

Ik vond Pyke echt superleuk, om naar te kijken sowieso, en dat optreden met zn vader was super!
Kreeg tranen in mn ogen van Adlicious, stoer van dr dat ze er toch stond, en cool optreden.

Ik vond Tania erg goed, Rolf begint me nu een beetje te irriteren met zn handje telkens, en zn klapperende kunstgebit...

Sway was inderdadd net de niuwe versie van K3 in disneyland, veelste zoetsappig bah.
Tim vond ik wel leuk, hij deed t goed!

En de ED-hype is bij mij ook wel een beetje over inmiddels... hij is leuk en goed, maar niet voor Xfactor
Rochelle was weer top! Maar ben het eens met bovenstaande....ze ziet eruit alsof ze in de nachtelijke uurtjes als crackh**r op de hoek van de straat staat (sorry voor hoe ik het zeg)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Mint za 16 apr 2011 - 2:19

Haha, mijn vriend zegt ook aldoor dat ze wel een junk móet zijn.. Ik vind het zelf wel een beetje meevallen, maar ze is wel erg mager zeg.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Blond za 16 apr 2011 - 3:46

Tea-Leaf schreef:
_Chance schreef:Die Rochelle kan goed zingen, maar men, ik vind het zo'n spook..

Spook? Waarom dan? Ik vind haar echt iemand waar je naar blijft kijken, in de goede zin van het woord.

Ik weet het niet precies, misschien omdat ze zo mager is, zo weinig lacht en die enge oorbellen vind ik ook niets. Het is ook iets met haar houding tijdens dat hele Xfactor gebeuren, ze is zo bleude..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:13

Ik vind Rochelle geweldig! Nu ze heeft kennisgemaakt met de visagie ziet ze er sowieso stukken beter uit dan tijdens de voorrondes. Die oorbellen vind ik dan ook weer niets, maar goed, dat is ieder z'n ding, denk ik dan maar. Ze kan fan-tas-tisch zingen, ik vind haar top.

En Adlicious, ook toppers! Ik vond het stoer dat Shirley er gewoon stond, wat een wijf. En ik ben jaloers op haar benen, wauw.

Oh ja, en ik vind het terecht dat Jantine eruit is, zij zong duidelijk minder goed dan de anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  loura za 16 apr 2011 - 23:29

Susan schreef:
Tea-Leaf schreef:
_Chance schreef:Die Rochelle kan goed zingen, maar men, ik vind het zo'n spook..

Spook? Waarom dan? Ik vind haar echt iemand waar je naar blijft kijken, in de goede zin van het woord.

Inderdaad.

Ik ook ze is interessant omdat ze niet zo standaard is. Ik ben wel voor haar vanaf haar eerste auditie al.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 23:32

*Marietje* schreef:
Rolf begint me nu een beetje te irriteren met zn handje telkens

Dat irriteert mij inderdaad ook een beetje terwijl daar met die workshops al iets van gezegd is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 21:15

_Chance schreef:
Tea-Leaf schreef:
_Chance schreef:Die Rochelle kan goed zingen, maar men, ik vind het zo'n spook..

Spook? Waarom dan? Ik vind haar echt iemand waar je naar blijft kijken, in de goede zin van het woord.

Ik weet het niet precies, misschien omdat ze zo mager is, zo weinig lacht en die enge oorbellen vind ik ook niets. Het is ook iets met haar houding tijdens dat hele Xfactor gebeuren, ze is zo bleude..

Ik zie het niet hoor, echt niet. Maar dat kan natuurlijk dat jij dat vind. Wat bedoel je met bleude? Of bedoel je bleu?

Ze is wel wat onzeker, maar dat vind ik niet zo gek voor een meisje van 18. Ik denk dat dat wel goed gaat komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Susan zo 17 apr 2011 - 21:19

Alex schreef:Ik vind Rochelle geweldig! Nu ze heeft kennisgemaakt met de visagie ziet ze er sowieso stukken beter uit dan tijdens de voorrondes. Die oorbellen vind ik dan ook weer niets, maar goed, dat is ieder z'n ding, denk ik dan maar. Ze kan fan-tas-tisch zingen, ik vind haar top.

En Adlicious, ook toppers! Ik vond het stoer dat Shirley er gewoon stond, wat een wijf. En ik ben jaloers op haar benen, wauw.

Oh ja, en ik vind het terecht dat Jantine eruit is, zij zong duidelijk minder goed dan de anderen.

Ik vond Jantine wel goed zingen, beter dan Jessica bijvoorbeeld, maar ik denk dat ze gewoon niet zo'n glamour-uitstraling heeft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 21:31

Met Susan eens. Ik vind Jantine een leuke vrouw, zeer goede stem. Veel beter onder controle dan anderen die er nog inzitten. Maar ze kwam 'te gewoon' over denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Blond zo 17 apr 2011 - 22:18

Tea-Leaf schreef:
_Chance schreef:
Tea-Leaf schreef:
_Chance schreef:Die Rochelle kan goed zingen, maar men, ik vind het zo'n spook..

Spook? Waarom dan? Ik vind haar echt iemand waar je naar blijft kijken, in de goede zin van het woord.

Ik weet het niet precies, misschien omdat ze zo mager is, zo weinig lacht en die enge oorbellen vind ik ook niets. Het is ook iets met haar houding tijdens dat hele Xfactor gebeuren, ze is zo bleude..

Ik zie het niet hoor, echt niet. Maar dat kan natuurlijk dat jij dat vind. Wat bedoel je met bleude? Of bedoel je bleu?

Ze is wel wat onzeker, maar dat vind ik niet zo gek voor een meisje van 18. Ik denk dat dat wel goed gaat komen.

Haha dat is iets wat mijn moeder vaak gebruikt als woord, kan het niet precies omschrijven wat ik ermee bedoel. Als ik het tegen mn moeder zeg begrijpt ze me wel meteen..
Ik denk dat ik Rochelle gewoon niets vind, maar maakt verder ook niet uit natuurlijk. Ieder zn ding toch smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Bliss ma 18 apr 2011 - 8:56

Ik ben de show nu pas aan t kijken, nu net Sway gezien. Vond het wel leuk! Pyke was ook te cute met zn papa Very Happy Adlicious was ook goed en Tim is gewoon schattig. Ben zéér benieuwd naar Rochelle, haar vind ik ook supergoed!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Bliss ma 18 apr 2011 - 9:01

Ik vind Rochelle trouwens echt de donkere versie van Bracha van Doesburgh:

X Factor 2011 - Pagina 12 Fgw

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 9:07

Oh ja haha zij lijken best wel op elkaar. Verder helemaal met je eens Bliss! Very Happy Pyke kijke Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 9:10

Bliss schreef:Ik vind Rochelle trouwens echt de donkere versie van Bracha van Doesburgh:

X Factor 2011 - Pagina 12 Fgw

Ik vind dit meer de beter gelukte versie van Stacey Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:24

Pyke & Shirley (Adlicious) zijn een setje :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Bliss do 21 apr 2011 - 6:31

Birgit schreef:Pyke & Shirley (Adlicious) zijn een setje :-)

:shock: :affraid: Sad Sad Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:24


Ik vond die opmerking van Gordon een paar weken terug wel leuk. Dat Rochelle net op Tweety leek die 2 keer door de kat gegrepen was Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Susan vr 22 apr 2011 - 7:25

Ik vind dat soort opmerkingen juist nooit zo leuk van hem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:45

Ik vond het wel een goeie :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Bliss vr 22 apr 2011 - 7:48

Hmm ik vind Jessica toch eigenlijk wel een beetje een irritante stem hebben, wat jullie?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 12 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 32 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 22 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum