Meiden omgeving Alphen aan den Rijn?
+5
GreenGrass
Droopy28
xMarisax
Elliot
Twellie
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Meiden omgeving Alphen aan den Rijn?
Haha, Alphen is idd niet zo spannend hoor.
Ja, ik heb dat als ik langs je ouders huis kom! En langs het huis waar de opa en oma van Stofzuiger woonden.
Ja, ik heb dat als ik langs je ouders huis kom! En langs het huis waar de opa en oma van Stofzuiger woonden.
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, Alphen is idd niet zo spannend hoor.
Oh dat zal wel! Je weet btw toch in welke straat ze wonen? Mijn auto staat op google streetview Als je zin en tijd hebt, ff de straat in (nr 2.48) en dan naar de F.H. straat. Daar staat een wit autootje, de mijne
Gast- Gast
Haha ja dat weet ik idd! Ik zal eens kijken. Ik de FH-straat wonen mijn oom en tante, maar dan wel in het oude deel. Maar dat heb ik vast al eens verteld
Gast- Gast
Nee, dat wist ik niet! Maar in het oude deel, in combi met het "nieuwe' deel (zo nieuw is het al niet eens meer, die huizen staan er sinds 1996...)
Gast- Gast
JJa ik vind dat nog altijd het nieuwe deel Maar ik bedoel het oude del als je nog even doorrijdt naar achter en dan voorbij de kruising met de R'straat.
Zo grappig he, op dat terrein waar jouw ouders nu wonden speelden wij altijd. Was een parkeerterrein met een drukkerij, die drukkerij stond exact op de plek va je ouders huis en daar gingen wij altijd tekenpapier halen En op die parkeerterrein stond ooit eens maandenlang een auto met een kapotte ruit en heel veel dekens erin, mijn broertje en ik hadden altijd hele theorieën over die auto.
Zo grappig he, op dat terrein waar jouw ouders nu wonden speelden wij altijd. Was een parkeerterrein met een drukkerij, die drukkerij stond exact op de plek va je ouders huis en daar gingen wij altijd tekenpapier halen En op die parkeerterrein stond ooit eens maandenlang een auto met een kapotte ruit en heel veel dekens erin, mijn broertje en ik hadden altijd hele theorieën over die auto.
Gast- Gast
Hahaha ja dat van die drukkerij weet ik nog wel! Ze hebben eerst de hele grond moeten afgraven ivm verontreiniging.
Oooh, jouw opa en oma wonen/woonden in de straat met de kippen op de hoek
Oooh, jouw opa en oma wonen/woonden in de straat met de kippen op de hoek
Gast- Gast
Klopt en daar wonen mijn oom en tante nu. Bij die kippen heb ik heel wat uren gezeten als kind...
Gast- Gast
Maple, had je mijn PM nog gezien?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Even een upje: Marisa ik zag dat ik je vraag ben vergeten te antwoorden, ik woon vlakbij de Herenhof! Mijn ouders wonen in de buurt van de Emmalaan
Nog meer meiden uit de buurt die zin hebben om gezellig te kletsen oid?
Nog meer meiden uit de buurt die zin hebben om gezellig te kletsen oid?
Gast- Gast
Ik ben geboren en getogen in A. Woon nu al 7 jr op 30 min rijden bij A vandaan.
Kom er nog zeer regelmatig omdat mijn familie er woont.
Vorige wk zaterdag was ik er nog.
Kom er nog zeer regelmatig omdat mijn familie er woont.
Vorige wk zaterdag was ik er nog.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gezellige meiden Alphen a/d Rijn
» Meiden omgeving Z.wolle!
» Meiden omgeving Breda
» gezellige dames gezocht alphen aan den rijn
» Meiden omgeving Zwolle