TVOH 2012
+100
Tiana
GreenGrass
kløver
Ilargi
Shy
tweeling
peach
Joli86
Rizzo
PrimaBella
InweCulnamo
Caro
Appeltje
Elin
Marsy28
Zwerver
JD
Caribbeanlover
Mouse10
Tiara
Stuiterbal
Didi
Inge
Toet
Phileine
cc
Eponine
Lith
Laced
Juutjepetuutje
Linda
Summerlovin
Exogenesis
loura
IlikeBali
sanne-84
ProudMom
banjer49
SuperGrover
Caresses
Liz
Thunder
bolus26
Pompoen
Minx
Manderijn
mickey
VeryCherry
Mermaid
Beachgirl
Chocoholic
SoCali
Printje
Rose
Ilovethe90s
Ella
Chocolate Cookie
Caramba
LDJ
Siem
Mees
Atelier Madame
Amber-
Prosecco
madam
May
TukTuk
Weegschaal
Derpy
Bliss
Sushi
Rebecca
Caroow
SnowWhite
Jerry
Hoochie
Arwyn
lyke
Aziraphale
Roza
Gympie
Penélope
ijsjemeisje
RYW
girli
ixis
Antibes
Happydobby
Cheesegirl
Silver
dolfijntje24
Krullebol
Jeanette
Sarah1985
Lynn_
Mida4you
Lejow
Kowalski
Tania
Poubelle
104 plaatsers
Pagina 31 van 33
Pagina 31 van 33 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33
Re: TVOH 2012
Sneezy schreef:Maura schreef:Sneezy schreef:Maura schreef:Caribbeanlover schreef:Btw, ik wist niet dat Leona lesbienne is. Geeft niks hoor, zolang je maar gelukkig bent.
Dan heb ik vandaag ook iets nieuws geleerd. Als ze maar gelukkig is, inderdaad.
Wat voor nieuws heb jij geleerd dan?
Dat Leona lesbisch is.
Haha, "geleerd" klinkt voor mij best vreemd op deze manier.
Haha! True! Maar zo leer ik elke dag bij. Ook met nieuws waar ik niets aan heb.
Gast- Gast
Dat hoeft helemaal niet. Hij kreeg 80% van de stemmen voor team N&S. Als maar 10 mensen stemmen op dat team en hij er 8 krijgt, is dat 80%. Terwijl als er 50 mensen stemmen bij team Trijntje waarvan zij er 25 krijgt is dat weliswaar de helft, maar als je die stemmen bij elkaar optelt, krijgt percentueel gezien Leona nog altijd de meeste stemmen. Want als die 60 mensen nu bij elkaar worden gegooid krijgt Leona ongeveer 40% en Johannes maar 13%.Elixer schreef:Dit is gewoon echt doorgestoken kaart dat kan niet anders. Die flapdrol heeft altijd hoger dan 80% van de stemmen gekregen en dan nu... Dat klopt gewoon ECHT niet!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Sneezy schreef:Er zijn zat mensen die niet kunnen dansen EN op (in) de maat kunnen klappen. Zo vreemd vind ik het dus niet.
ik ben er eentje van
Moest inderdaad ook even goed luisteren of ik het goed hoorde. Leona zei "ik ga straks eerst naar mijn vrouw". En ze heeft ook al een kindje...ook nooit gezien op tv. Denk dat ze ze bewust buiten beeld heeft gehouden...
Maar terechte winnares, ben benieuwd naar haar muziek in de toekomst! Maar ik hoop toch ook echt wel dat Barbara nog een plaat gaat maken...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Caribbeanlover schreef:Even dacht ik dat Johannes zou winnen bij het zien van die lopende balkjes, maar zo'n iemand mag en kan gewoon niet winnen!
Dat hij ook nog eens wint van Floor en Ivar echt ongelofelijk. Hopelijk krijgt TVOH nooit meer zo''n oelewapper! Opzouten ermee met dat soort stuk verdriet.
Moest wel lachten toen Johannes moeder in beeld kwam steeds, dat mens heeft totaal geen ritmegevoel en staat te klappen alsof ze een ander nummer hoorde, echt geen gezicht, maar ik kon erom lachen hoe raar iemand kan doen.
Hallo zeg!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
ProudMom schreef:Caribbeanlover schreef:Even dacht ik dat Johannes zou winnen bij het zien van die lopende balkjes, maar zo'n iemand mag en kan gewoon niet winnen!
Dat hij ook nog eens wint van Floor en Ivar echt ongelofelijk. Hopelijk krijgt TVOH nooit meer zo''n oelewapper! Opzouten ermee met dat soort stuk verdriet.
Moest wel lachten toen Johannes moeder in beeld kwam steeds, dat mens heeft totaal geen ritmegevoel en staat te klappen alsof ze een ander nummer hoorde, echt geen gezicht, maar ik kon erom lachen hoe raar iemand kan doen.
Hallo zeg!
Ja dat probeerde ik ook al paar pagina's terug te zeggen tegen CBL, dat ze misschien wat subtieler kan zijn, maar natuurlijk walst ze er weer volledig overheen, 'ze zegt immers ook genoeg positief' (haar woorden). Ze heeft een ongezouten mening over IEDEREEN: de buren, familie, complete vreemden... het maakt haar niks uit. Had ze maar zo'n kritische noot over zichzelf, brrr..
Anyway, ik ben nu 1 voor 1 de optredens aan het kijken op TVOH website, lang zo leuk niet natuurlijk Maar super dat Leona gewonnen heeft!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Johannes zag er overigens niet uit als een stuk verdriet hoor cbl . Hij had de grootste lol gisterenavond
Gast- Gast
Ik snap ook niet dat mensen nog steeds reageren op haar. Het gaat iedere keer hetzelfde. Ze komt hier al vele vele vele jaren en mijns inziens is ze nog geen spat veranderd.Marsy28 schreef:ProudMom schreef:Caribbeanlover schreef:Even dacht ik dat Johannes zou winnen bij het zien van die lopende balkjes, maar zo'n iemand mag en kan gewoon niet winnen!
Hallo zeg!
Ja dat probeerde ik ook al paar pagina's terug te zeggen tegen CBL, dat ze misschien wat subtieler kan zijn, maar natuurlijk walst ze er weer volledig overheen, 'ze zegt immers ook genoeg positief' (haar woorden). Ze heeft een ongezouten mening over IEDEREEN: de buren, familie, complete vreemden... het maakt haar niks uit. Had ze maar zo'n kritische noot over zichzelf, brrr..
Anyway, ik ben nu 1 voor 1 de optredens aan het kijken op TVOH website, lang zo leuk niet natuurlijk Maar super dat Leona gewonnen heeft!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
ProudMom schreef:Caribbeanlover schreef:Even dacht ik dat Johannes zou winnen bij het zien van die lopende balkjes, maar zo'n iemand mag en kan gewoon niet winnen!
Hallo zeg!
Hahaha, lekker op dreef CBL?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:ProudMom schreef:Caribbeanlover schreef:Even dacht ik dat Johannes zou winnen bij het zien van die lopende balkjes, maar zo'n iemand mag en kan gewoon niet winnen!
Hallo zeg!
Hahaha, lekker op dreef CBL?
Whaha
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
God ja gewoon met een korreltje zout nemen toch?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Was Ivar trouwens een dierbare verloren? Ik zag een foto van een meisje in beeld maar kon het even niet horen wat er gezegd werd ivm omgevingslawaai bij ons thuis
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Als CBL al zo op de bank zit met een programma als the Voice, wil ik niet weten hoe ze zit te tieren tijdens een voetbalwedstrijd van Oranje op tv...
Gast- Gast
Appeltje schreef:Was Ivar trouwens een dierbare verloren? Ik zag een foto van een meisje in beeld maar kon het even niet horen wat er gezegd werd ivm omgevingslawaai bij ons thuis
Ja zijn zusje, die ontzettend fan van Marco was, daarom heeft hij Marco ook als coach gekozen.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
x-justme-x schreef:Appeltje schreef:Was Ivar trouwens een dierbare verloren? Ik zag een foto van een meisje in beeld maar kon het even niet horen wat er gezegd werd ivm omgevingslawaai bij ons thuis
Ja zijn zusje, die ontzettend fan van Marco was, daarom heeft hij Marco ook als coach gekozen.
Ohh oke, wat mooi dat hij daarom Marco heeft gekozen
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Appeltje schreef:x-justme-x schreef:Appeltje schreef:Was Ivar trouwens een dierbare verloren? Ik zag een foto van een meisje in beeld maar kon het even niet horen wat er gezegd werd ivm omgevingslawaai bij ons thuis
Ohh oke, wat mooi dat hij daarom Marco heeft gekozen
Ah, dat stukje miste ik ook even. Ik hoorde hem zeggen dat hij het liedje voor 'haar' gezongen had enz.. maar wie die 'haar' nou was werd me niet duidelijk.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
x-justme-x schreef:Appeltje schreef:Was Ivar trouwens een dierbare verloren? Ik zag een foto van een meisje in beeld maar kon het even niet horen wat er gezegd werd ivm omgevingslawaai bij ons thuis
Ik heb het alleen gehoord dat optreden aangezien ik de afwas aan het doen was. Snapte dus niet wat Ivar bedoelde. Ik neem aan dat zijn zusje overleden is.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:x-justme-x schreef:Appeltje schreef:Was Ivar trouwens een dierbare verloren? Ik zag een foto van een meisje in beeld maar kon het even niet horen wat er gezegd werd ivm omgevingslawaai bij ons thuis
Ik heb het alleen gehoord dat optreden aangezien ik de afwas aan het doen was. Snapte dus niet wat Ivar bedoelde. Ik neem aan dat zijn zusje overleden is.
Klopt. Ze had anorexia en borderline, en is overleden.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
loura schreef:God ja gewoon met een korreltje zout nemen toch?
Waarom eigenlijk met een korreltje zout nemen Loura? Dit heeft toch gewoon te maken met gedrag, het is toch van de zotte hoe ze soms reageert? Mag er dan niks meer van gezegd worden 'want het is CBL'? Nee, ik vind echt dat een volwassen vrouw zichzelf wel eens mag afvragen waarom ze werkelijk altijd wat te zeiken heeft over anderen, zowel bekenden als niet bekenden en zichzelf dus niet bekritiseerd. Jaren en jaren komt ze hier al en al jaren komt ze over op een manier waarvoor ik me dood zou schamen als ik zo zou zijn. Normen en waarden zijn bij haar zo verschoven.
Als er een meneer in haar straat verkeerd naar haar of haar hond kijkt, dan is de wereld te klein maar zij mag zich wel echt naar uitlaten over iemand die ze gewoon helemaal niet kent! Waanzinnig toch? In haar eigen omgeving is er denk ik niemand die haar die spiegel voorhoudt (of Godshopelijk is ze gewoon niet zo in het echt maar heeft ze qua schrijven gewoon een merkwaardige manier van een mening erop nahouden) en ik vind dat dit best mag.
Zij heeft het recht zulke posts en meningen te hebben (ik zie het al gebeuren dat ze deze zin uit mijn hele stuk dikdrukt en antwoordt met: "precies! Dus bemoei je er niet mee!), maar ik vind ook, dat als het eens een grens overgaat, dat er best wat van gezegd mag worden. Zelfs al is het tegen de muur aanlullen. Wie weet dringt het eindelijk eens tot haar door. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Prachtige uitdrukking, waar ik mee grootgebracht ben. Verspilde moeite? Misschien.. Ik kan inderdaad ook haar posts negeren, wat ik 9 van de 10 keer doe. Maar ik ben 1 van de vele mensen hier, die toch nog, uit goede wil, probeert CBL bij te brengen dat tact iets is wat ze tekort komt. Als ik hier onzin loop te verkopen, hoop ik ook dat er kritische mensen zijn. Daarvoor kom ik ook op dit forum, voor advies. Nou CBL, bij deze heb je advies van mij. Heb de belangrijkste zinnen even vetgedrukt want je schijnt alleen de zinnen uit posts te vissen die niks met het advies te maken hebben om een heel zijspoor te nemen. Leest wat makkelijker.
Marsy28- Prater
Eens met Marsy, mooi verwoord.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben tenminste eerlijk, zeg wat ik denk en dat kan ik niet van iedereen zeggen. Ik ben zoals ik ben en als je daar niet tegen kan ofzo, dan is dat jammer dan!
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb geen foto gezien bij Ivars optreden van zijn zus. Wanneer en bij welk optreden van hem was dat te zien?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ik ben tenminste eerlijk, zeg wat ik denk en dat kan ik niet van iedereen zeggen. Ik ben zoals ik ben en als je daar niet tegen kan ofzo, dan is dat jammer dan!
Ik wist het!! Nou ja, gelukkig ben ik ook eerlijk.
Marsy28- Prater
Caribbeanlover schreef:Ik ben tenminste eerlijk, zeg wat ik denk en dat kan ik niet van iedereen zeggen. Ik ben zoals ik ben en als je daar niet tegen kan ofzo, dan is dat jammer dan!
Dat vind ik heel erg jammer om te lezen, CBL. Je mag best eens wat aardiger zijn over andere mensen. Dat zou je goed staan.
Gast- Gast
Ik vind dat er nog al een verschil zit tussen 'eerlijk zijn' en gewoon iemand afzeiken.
Gast- Gast
Marsy28 schreef:loura schreef:God ja gewoon met een korreltje zout nemen toch?
Waarom eigenlijk met een korreltje zout nemen Loura? Dit heeft toch gewoon te maken met gedrag, het is toch van de zotte hoe ze soms reageert? Mag er dan niks meer van gezegd worden 'want het is CBL'? Nee, ik vind echt dat een volwassen vrouw zichzelf wel eens mag afvragen waarom ze werkelijk altijd wat te zeiken heeft over anderen, zowel bekenden als niet bekenden en zichzelf dus niet bekritiseerd. Jaren en jaren komt ze hier al en al jaren komt ze over op een manier waarvoor ik me dood zou schamen als ik zo zou zijn. Normen en waarden zijn bij haar zo verschoven.
Als er een meneer in haar straat verkeerd naar haar of haar hond kijkt, dan is de wereld te klein maar zij mag zich wel echt naar uitlaten over iemand die ze gewoon helemaal niet kent! Waanzinnig toch? In haar eigen omgeving is er denk ik niemand die haar die spiegel voorhoudt (of Godshopelijk is ze gewoon niet zo in het echt maar heeft ze qua schrijven gewoon een merkwaardige manier van een mening erop nahouden) en ik vind dat dit best mag.
Zij heeft het recht zulke posts en meningen te hebben (ik zie het al gebeuren dat ze deze zin uit mijn hele stuk dikdrukt en antwoordt met: "precies! Dus bemoei je er niet mee!), maar ik vind ook, dat als het eens een grens overgaat, dat er best wat van gezegd mag worden. Zelfs al is het tegen de muur aanlullen. Wie weet dringt het eindelijk eens tot haar door. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Prachtige uitdrukking, waar ik mee grootgebracht ben. Verspilde moeite? Misschien.. Ik kan inderdaad ook haar posts negeren, wat ik 9 van de 10 keer doe. Maar ik ben 1 van de vele mensen hier, die toch nog, uit goede wil, probeert CBL bij te brengen dat tact iets is wat ze tekort komt. Als ik hier onzin loop te verkopen, hoop ik ook dat er kritische mensen zijn. Daarvoor kom ik ook op dit forum, voor advies. Nou CBL, bij deze heb je advies van mij. Heb de belangrijkste zinnen even vetgedrukt want je schijnt alleen de zinnen uit posts te vissen die niks met het advies te maken hebben om een heel zijspoor te nemen. Leest wat makkelijker.
AMEN!!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Pagina 31 van 33 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wint TVOH?
» Kreadoe 2012
» Argh kaartjes gewonnen voor TVOH finale!
» Wie is de mol 2012
» In 2012 ga ik........
» Kreadoe 2012
» Argh kaartjes gewonnen voor TVOH finale!
» Wie is de mol 2012
» In 2012 ga ik........
Pagina 31 van 33
Permissies van dit forum: