TVOH 2012
+100
Tiana
GreenGrass
kløver
Ilargi
Shy
tweeling
peach
Joli86
Rizzo
PrimaBella
InweCulnamo
Caro
Appeltje
Elin
Marsy28
Zwerver
JD
Caribbeanlover
Mouse10
Tiara
Stuiterbal
Didi
Inge
Toet
Phileine
cc
Eponine
Lith
Laced
Juutjepetuutje
Linda
Summerlovin
Exogenesis
loura
IlikeBali
sanne-84
ProudMom
banjer49
SuperGrover
Caresses
Liz
Thunder
bolus26
Pompoen
Minx
Manderijn
mickey
VeryCherry
Mermaid
Beachgirl
Chocoholic
SoCali
Printje
Rose
Ilovethe90s
Ella
Chocolate Cookie
Caramba
LDJ
Siem
Mees
Atelier Madame
Amber-
Prosecco
madam
May
TukTuk
Weegschaal
Derpy
Bliss
Sushi
Rebecca
Caroow
SnowWhite
Jerry
Hoochie
Arwyn
lyke
Aziraphale
Roza
Gympie
Penélope
ijsjemeisje
RYW
girli
ixis
Antibes
Happydobby
Cheesegirl
Silver
dolfijntje24
Krullebol
Jeanette
Sarah1985
Lynn_
Mida4you
Lejow
Kowalski
Tania
Poubelle
104 plaatsers
Pagina 16 van 33
Pagina 16 van 33 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 33
Re: TVOH 2012
Vinden jullie ook dat de sms manier niet eerlijk is/gaat? Diegene die van de 4 als 1e optreedt daarvoor hebben mensen langer de tijd om te smsen. Bij de laatste die optreedt van de 4 is er een kortere tijd om te smsen dus ik vind het niet fair.
De vrij goede zijn er al uit. Matthijs auditie vond ik echt heel goed en als je die gezien heb weet je dat hij het gewoon kan. Dat het met de show niet zo goed ging kan gebeuren, maar ik vind niet dat hij daa rop afgerekend had moeten worden en er zeker niet uit mocht gaan.
Ron is ook goed en daar zag ik een winnaar is, hij had net als Charlie toendertijd ook veel ervaring. Rons optreden in de show vond ik helemaal niet slecht en snap niet dat hij eruit is.
Laurrhies optreden was echt niet zo goed en zij zit er denk ik nog in omdat veel mensen haar een leuke persoonlijkheid vinden en dat is ze ook hoor alleen had ze er wel uit gemogen van mij.
De vrij goede zijn er al uit. Matthijs auditie vond ik echt heel goed en als je die gezien heb weet je dat hij het gewoon kan. Dat het met de show niet zo goed ging kan gebeuren, maar ik vind niet dat hij daa rop afgerekend had moeten worden en er zeker niet uit mocht gaan.
Ron is ook goed en daar zag ik een winnaar is, hij had net als Charlie toendertijd ook veel ervaring. Rons optreden in de show vond ik helemaal niet slecht en snap niet dat hij eruit is.
Laurrhies optreden was echt niet zo goed en zij zit er denk ik nog in omdat veel mensen haar een leuke persoonlijkheid vinden en dat is ze ook hoor alleen had ze er wel uit gemogen van mij.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 18 nov 2012 - 4:02; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Nee ben ik niet met je eens. Aan het einde van het eerste optreden zie je alle 4 de balkjes met de telefoonnummers / sms nummers al in beeld staan. dus in dat opzicht hebben ze allemaal evenveel tijd.
En zo ging het al jaren....de lijnen gingen open vanaf het eerste optreden, dus dan had degene die als eerste optrad ook altijd een soort van voordeel?
En zo ging het al jaren....de lijnen gingen open vanaf het eerste optreden, dus dan had degene die als eerste optrad ook altijd een soort van voordeel?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Caribbeanlover schreef:Vinden jullie ook dat de sms manier niet eerlijk is/gaat? Diegene die van de 4 als 1e optreedt daarvoor hebben mensen langer de tijd om te smsen. Bij de laatste die optreedt van de 4 is er een kortere tijd om te smsen dus ik vind het niet fair.
Voordat alle optredens beginnen zie je alle telefoonnummers/smsnummers van de betreffende coach al dus nee, niet eens.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Liz schreef:Caribbeanlover schreef:Vinden jullie ook dat de sms manier niet eerlijk is/gaat? Diegene die van de 4 als 1e optreedt daarvoor hebben mensen langer de tijd om te smsen. Bij de laatste die optreedt van de 4 is er een kortere tijd om te smsen dus ik vind het niet fair.
Voordat alle optredens beginnen zie je alle telefoonnummers/smsnummers van de betreffende coach al dus nee, niet eens.
Maar dan stem je dus op de persoon en niet op hoe de persoon het op die dag doet dat weet je pas als de vierde opgetreden heeft
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Die Sandra is echt geweldig! Wat een mooie eigen stem heeft zij.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Summerlovin schreef:Liz schreef:Caribbeanlover schreef:Vinden jullie ook dat de sms manier niet eerlijk is/gaat? Diegene die van de 4 als 1e optreedt daarvoor hebben mensen langer de tijd om te smsen. Bij de laatste die optreedt van de 4 is er een kortere tijd om te smsen dus ik vind het niet fair.
Maar dan stem je dus op de persoon en niet op hoe de
persoon het op die dag doet dat weet je pas als de vierde opgetreden heeft
Tsja maar dat was in de voorgaande seizoenen ook al zo....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Nee ben ik niet met je eens. Aan het einde van het eerste optreden zie je alle 4 de balkjes met de telefoonnummers / sms nummers al in beeld staan. dus in dat opzicht hebben ze allemaal evenveel tijd.
Dat heb ik niet gezien, dus vergeet maar wat ik zei.
Maar als jou favo als laatste is van de 4 kan je wel vast al gaan stemmen, maar dan weet je niet hoe diegene zingt. Voor hetzelfde geld vind je die deze keer niet goed en heb je al gestemd. Dan kan je natuurlijk alsnog op een ander stemmen, maar toch het blijft vaag.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 18 nov 2012 - 20:38; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Volgens mij is heel dat stemmen sowieso een wassen neus...ik geloof er geen bal van. Ik denk dat hoe later je in het programma zit hoe nadeliger het is...na 10 minuten ben ik steeds alweer afgehaakt en ik hoor veel om mij heen dat mensen eht niet afkijken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik vind het ook zo raar dat je moet betalen om het terug te kijken terwijl je alle optredens wel gratis los kan zien. Sowieso moet je voor veel programma's betalen, zelf voor Boulevard en dat vind CBL Nanninga niet leuk.
Ik vond die 1e 4 afgelopen vrijdag echt goed, Floortje, Randy ( damn wat een mooie meid), Eyelar en David (oke hij was wat minder goed).
Bijna al die meiden zijn zo slank............ikke ben jaloers!
Het valt me op dat er veel glitterkleding met name in goud wordt gedragen ook door Wendy.
Ik vind Sandra echt niks aan! Dat lied waarmee ze steeds op de radio komt, vind ik 10x niks en komt mijn neus uit. Afgelopen vrijdag had ze weer zo slome versie van een bekend lied dat je er zowat van in slaap valt! Ze probeert een nieuwe Duffy te worden lijkt het wel. Nee niks aan!
Ik vond die 1e 4 afgelopen vrijdag echt goed, Floortje, Randy ( damn wat een mooie meid), Eyelar en David (oke hij was wat minder goed).
Bijna al die meiden zijn zo slank............ikke ben jaloers!
Het valt me op dat er veel glitterkleding met name in goud wordt gedragen ook door Wendy.
Ik vind Sandra echt niks aan! Dat lied waarmee ze steeds op de radio komt, vind ik 10x niks en komt mijn neus uit. Afgelopen vrijdag had ze weer zo slome versie van een bekend lied dat je er zowat van in slaap valt! Ze probeert een nieuwe Duffy te worden lijkt het wel. Nee niks aan!
Caribbeanlover- Ratel
Leuke opening! Leuk om ze zelf ook eens zo te horen zingen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Vond de opening ook erg leuk
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Waar is Nick? Dat heb ik ff gemist
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
nick is ziek
Ik vind die johannes echt helemaal niks. Die mag wel naar huis
Ik vind die johannes echt helemaal niks. Die mag wel naar huis
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Gelukkig, iemand die ook vind dat Johannes naar huis mag!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Snapt Claudia dat het niet de soundmixshow is? Zelfs haar uiterlijk doet aan Kelly clarkson denken.
Johannes vind ik wel leuk, maar niet supergoed.
Johannes vind ik wel leuk, maar niet supergoed.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik vind die Maame zo'n bijzonder mens. Echt mooi hoe ze zo stond te stralen.
Linda- Ratel
Van mij mag Johannes eruit.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Ik vind ze alle 4 eigenlijk niks aan, die salome ook niet.
Laatst aangepast door Lith op vr 23 nov 2012 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
en boertje is door
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Laced schreef:Van mij mag Johannes eruit.
Zat er dik in dat dat niet zou gebeuren....
Linda- Ratel
Bah, wat een faalprogramma is het, snap niet dat ik er naar kijk . Zo niet terecht dat Johannes zoveel stemmen heeft!!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Elin schreef:Bah, wat een faalprogramma is het, snap niet dat ik er naar kijk . Zo niet terecht dat Johannes zoveel stemmen heeft!!
it's all about the money.
Linda- Ratel
Owkee..... ik snap nu dus niet zoveel meer van dat gestem.
Eponine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12
Hahaha, ik ben gewoon helemaal gefrustreerd! Ik vond Claudia niet zo heel leuk qua karakter, maar wel echt goed qua zang en performance. Nou ja, hopelijk gaat hij er de volgende ronde uit...
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Pagina 16 van 33 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 33
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wint TVOH?
» Kreadoe 2012
» Argh kaartjes gewonnen voor TVOH finale!
» Wie is de mol 2012
» In 2012 ga ik........
» Kreadoe 2012
» Argh kaartjes gewonnen voor TVOH finale!
» Wie is de mol 2012
» In 2012 ga ik........
Pagina 16 van 33
Permissies van dit forum: