wegglijden verschoningskussen
+2
SarahKey
Clapperdie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
wegglijden verschoningskussen
Ons verschoningskussen verschuift steeds bij het aan- en uitkleden. Heeft iemand een tip waardoor deze gewoon blijft liggen?
Ik heb al zo'n anti-glij-matje geprobeerd maar daar maakt het kussen te weinig contact mee lijkt wel.
Ik heb al zo'n anti-glij-matje geprobeerd maar daar maakt het kussen te weinig contact mee lijkt wel.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: wegglijden verschoningskussen
Als ik de commode met een natte doek schoonmaak en daarna het verschoningskussen erop leg, ligt ie stevig vast 'geplakt ' haha.
Maar op zich heb ik niet zo'n last van het verschuiven aangezien ik het kussen voor me heb liggen. Haar beentjes tegen me aan en hoofdje bij de muur.
Maar op zich heb ik niet zo'n last van het verschuiven aangezien ik het kussen voor me heb liggen. Haar beentjes tegen me aan en hoofdje bij de muur.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Je hebt plak-klitteband, als je daar nou twee of drie banen in de lengte en of breedte aan de onderkant van je verschoningskussen plakt, en dán het antislipmatje eronder, dat moet vast goed gaan
Dat van de natte commode herken ik idd ook, maar ik vind het eigenlijk altijd strontvervelend als het kussen vastgeplakt zit. Als ik een poepluier verschoon en de been al in de lucht vast heb, en ik sta er niet goed voor, dan wil ik het kussen wel kunnen verschuiven.
Dat van de natte commode herken ik idd ook, maar ik vind het eigenlijk altijd strontvervelend als het kussen vastgeplakt zit. Als ik een poepluier verschoon en de been al in de lucht vast heb, en ik sta er niet goed voor, dan wil ik het kussen wel kunnen verschuiven.
Gast- Gast
Ik heb bij de action een rol antislip mat gekocht en dat ligt er hier onder. Gaat al 1,5 jaar super goed.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Maple schreef:Je hebt plak-klitteband, als je daar nou twee of drie banen in de lengte en of breedte aan de onderkant van je verschoningskussen plakt, en dán het antislipmatje eronder, dat moet vast goed gaan
Dit ga ik eens proberen! Ik heb zo'n antislipmatje er onder liggen maar dat werkt niet.
Hij is soms zo wild dat het kussen er kwart af ligt.
Clapperdie- Kletskop
Heb er nooit echt last van gehad, maar ging op gegeven moment ook met de beentjes naar mij toe te verschonen.
Ik zou zelf alleen geen tape op mijn commode gaan plakken...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Dat zei ik dan ook nietPiP schreef:Heb er nooit echt last van gehad, maar ging op gegeven moment ook met de beentjes naar mij toe te verschonen.
Gast- Gast
Nee idd niet op de commode. Maar wel op het anti-slipmatje en het verschoningskussen.
Ik heb wel eens geprobeerd om het kussen een kwart slag te draaien maar krijg hem dan niet goed verschoond/aangekleed.
Ik heb wel eens geprobeerd om het kussen een kwart slag te draaien maar krijg hem dan niet goed verschoond/aangekleed.
Clapperdie- Kletskop
ik had er een antislip matje onder van de action.
Dat koop je op een hele rol en kun je een stuk afknippen, ideaal!
vooral als je de commode even nat afneemt, doekje er op en dan het kussen dan zit het goed vast.
Dat koop je op een hele rol en kun je een stuk afknippen, ideaal!
vooral als je de commode even nat afneemt, doekje er op en dan het kussen dan zit het goed vast.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: