Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vlekkenspul

+5
Mamsie
Coccinelle
bella
Liadan
duckie
9 plaatsers

Ga naar beneden

vlekkenspul Empty vlekkenspul

Bericht  duckie vr 28 jan 2011 - 3:29

wat gebruiken jullie voor vlekken in de kleertjes?
ik gebruik biotex oxi effect depper

vlekkenspul 4053105_1_Biotex_Oxi_Effect_Depper
maar heel soms is er toch een vlek (van ontlasting) die er niet echt helemaal uit gaat
dus wil ik eens wat anders gaan proberen maar welke is nog meer goed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vlekkenspul Empty Re: vlekkenspul

Bericht  Liadan vr 28 jan 2011 - 3:35

Bij gingen poepvlekken er altijd uit met vanish. Maar het helpt ook als je het in de zon legt, dan verdwijnen die vlekken ook.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 3:35

ik gooi alles gewoon met de normale was (en dus normaal wasmiddel) mee, ik heb nog nooit gehad dat er een vlek niet uit wilde

Gast
Gast

Bericht  bella vr 28 jan 2011 - 3:35

Ossegalzeep!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196

Bericht  Coccinelle vr 28 jan 2011 - 3:42

Vanish, werkt idd goed voor poepvlekken en ook bij spuugvlekken. Borstvoeding geeft gele vlekken in witte shirtjes, als ik de boel dan even laat weken in een sopje met wat vanish is het weer helemaal schoon.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 5:03

Coccinelle schreef:Vanish, werkt idd goed voor poepvlekken en ook bij spuugvlekken. Borstvoeding geeft gele vlekken in witte shirtjes, als ik de boel dan even laat weken in een sopje met wat vanish is het weer helemaal schoon.

+1

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 28 jan 2011 - 5:14

shout
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Parisienne vr 28 jan 2011 - 7:18

Ik gebruik Dasty (te koop bij de Wibra). Ik spray de vlek goed in en doe het in de wasmachine. Heb nog nooit een vlek gehad die er niet uitgegaan is (poepvlekken, spuugvlekken, etc.). Het is officieel ontvetter en dus ook om je keuken en badkamer bijvoorbeeld schoon te maken. Echt superspul, zeker voor kleding!

Het kost trouwens maar 1,99 euro, lekker goedkoop dus en je doet er erg lang mee!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  duckie vr 28 jan 2011 - 7:20

Parisienne schreef:Ik gebruik Dasty (te koop bij de Wibra). Ik spray de vlek goed in en doe het in de wasmachine. Heb nog nooit een vlek gehad die er niet uitgegaan is (poepvlekken, spuugvlekken, etc.). Het is officieel ontvetter en dus ook om je keuken en badkamer bijvoorbeeld schoon te maken. Echt superspul, zeker voor kleding!

Het kost trouwens maar 1,99 euro, lekker goedkoop dus en je doet er erg lang mee!

zijn dat die flessen met dat bijna fluoricserende gele spul erin?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk vr 28 jan 2011 - 8:20

duckie schreef:
Parisienne schreef:Ik gebruik Dasty (te koop bij de Wibra). Ik spray de vlek goed in en doe het in de wasmachine. Heb nog nooit een vlek gehad die er niet uitgegaan is (poepvlekken, spuugvlekken, etc.). Het is officieel ontvetter en dus ook om je keuken en badkamer bijvoorbeeld schoon te maken. Echt superspul, zeker voor kleding!

Jeps! Ik ben ook helemaal fan! Bloedvlekken, rode wijn, vetvlekken etc, alles gaat er uit!
ff er op spuiten, eventueel ff wrijven en gewoon met de rest mee wassen. En je doet ook heel lang met een fles.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  duckie vr 28 jan 2011 - 8:23

AngelNyn schreef:
duckie schreef:

Jeps! Ik ben ook helemaal fan! Bloedvlekken, rode wijn, vetvlekken etc, alles gaat er uit!
ff er op spuiten, eventueel ff wrijven en gewoon met de rest mee wassen. En je doet ook heel lang met een fles.

dan heb ik die gewoon in de keukenkast staan Very Happy wist niet dat je dat op allerlei kleding kon spuiten, gebruik het alleen voor het gasfornhuis schoonmaken maar dus nu ook maar bij de was proberen Very Happy
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 8:30

Ik gebruik Biotex, en ook wel eens Ariel of Dreft (gewoon afwasmiddel) direct op de vlek en dan gaat het vaak ook eruit.

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel vr 28 jan 2011 - 8:33

Bij elke witte/lichte was gooi ik er wat Vanish bij.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Mamsie vr 28 jan 2011 - 8:53

idd Arden, gewoon afwasmiddel werkt vaak ook goed.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 9:22

Mamsie schreef:shout
+1, was een tijdje geleden ook als beste getest bij Kassa

Gast
Gast

Bericht  Parisienne vr 28 jan 2011 - 9:26

duckie schreef:
AngelNyn schreef:
duckie schreef:

dan heb ik die gewoon in de keukenkast staan Very Happy wist niet dat je dat op allerlei kleding kon spuiten, gebruik het alleen voor het gasfornhuis schoonmaken maar dus nu ook maar bij de was proberen Very Happy

Is inderdaad een fles geel spul. Het werkt echt super, je kan het overal voor gebruiken! En bijna alle vlekken gaan eruit, ook opgedroogde vlekken. Ik laat poep op kleding dan ook altijd eerst opdrogen en spray daarna de Dasty erop, wrijf het even in en gooi het in de wasmachine. Was eigenlijk altijd 40 min. op 40 graden, dus ook geen hogere temperatuur nodig o.i.d.

Maar je kan het al gelijk proberen dus! Dat is fijn! Wink Succes!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie vr 28 jan 2011 - 9:29

Die dusty vind ik maar een chemische zooi. Weet echt niet wat daar in zit, staan niks geen waarschuwingen op het etiket etc.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Darius vr 28 jan 2011 - 9:37

Van die biotex die duckie gebruikt, vind ik dat de fles zo snel leeg is je gebruikt er snel te veel van. Nu heb ik biotex spray, gekocht bij action en dus lekker goedkoop. Ik laat niets meer indrogen trouwens, dan gaan de vlekken er niet meer ui en slabbetjes die vochtig zijn kunnen ook verspochten..... Embarassed
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Parisienne vr 28 jan 2011 - 10:02

Mamsie schreef:Die dusty vind ik maar een chemische zooi. Weet echt niet wat daar in zit, staan niks geen waarschuwingen op het etiket etc.

Je hebt gelijk, het is ook best chemische zooi.. het zal daarom ook zo goed schoonmaken. Als ik het op kleding gebruik en het de wasmachine ingaat spoelt het weer goed schoon dus blijft er niks achter in/op kleding bijvoorbeeld.. althans, niet dat ik gemerkt heb.

Had pas wel een niet zo slimme actie: ik sprayde Dasty op een doekje boven de wasbak. In de wasbak lag net een flessenborstel. Had het gelukkig meteen door, dus de flessenborstel weggegooid en direct een nieuwe neergelegd. Dat vond ik dan wel weer heel erg link, want zoals je al zegt: het is vrij 'chemisch' spul.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud