vlekkenspul
+5
Mamsie
Coccinelle
bella
Liadan
duckie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
vlekkenspul
wat gebruiken jullie voor vlekken in de kleertjes?
ik gebruik biotex oxi effect depper
maar heel soms is er toch een vlek (van ontlasting) die er niet echt helemaal uit gaat
dus wil ik eens wat anders gaan proberen maar welke is nog meer goed
ik gebruik biotex oxi effect depper
maar heel soms is er toch een vlek (van ontlasting) die er niet echt helemaal uit gaat
dus wil ik eens wat anders gaan proberen maar welke is nog meer goed
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: vlekkenspul
Bij gingen poepvlekken er altijd uit met vanish. Maar het helpt ook als je het in de zon legt, dan verdwijnen die vlekken ook.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
ik gooi alles gewoon met de normale was (en dus normaal wasmiddel) mee, ik heb nog nooit gehad dat er een vlek niet uit wilde
Gast- Gast
Ossegalzeep!
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
Vanish, werkt idd goed voor poepvlekken en ook bij spuugvlekken. Borstvoeding geeft gele vlekken in witte shirtjes, als ik de boel dan even laat weken in een sopje met wat vanish is het weer helemaal schoon.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Coccinelle schreef:Vanish, werkt idd goed voor poepvlekken en ook bij spuugvlekken. Borstvoeding geeft gele vlekken in witte shirtjes, als ik de boel dan even laat weken in een sopje met wat vanish is het weer helemaal schoon.
+1
Gast- Gast
Ik gebruik Dasty (te koop bij de Wibra). Ik spray de vlek goed in en doe het in de wasmachine. Heb nog nooit een vlek gehad die er niet uitgegaan is (poepvlekken, spuugvlekken, etc.). Het is officieel ontvetter en dus ook om je keuken en badkamer bijvoorbeeld schoon te maken. Echt superspul, zeker voor kleding!
Het kost trouwens maar 1,99 euro, lekker goedkoop dus en je doet er erg lang mee!
Het kost trouwens maar 1,99 euro, lekker goedkoop dus en je doet er erg lang mee!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ik gebruik Dasty (te koop bij de Wibra). Ik spray de vlek goed in en doe het in de wasmachine. Heb nog nooit een vlek gehad die er niet uitgegaan is (poepvlekken, spuugvlekken, etc.). Het is officieel ontvetter en dus ook om je keuken en badkamer bijvoorbeeld schoon te maken. Echt superspul, zeker voor kleding!
zijn dat die flessen met dat bijna fluoricserende gele spul erin?
duckie- Ratel
duckie schreef:Parisienne schreef:Ik gebruik Dasty (te koop bij de Wibra). Ik spray de vlek goed in en doe het in de wasmachine. Heb nog nooit een vlek gehad die er niet uitgegaan is (poepvlekken, spuugvlekken, etc.). Het is officieel ontvetter en dus ook om je keuken en badkamer bijvoorbeeld schoon te maken. Echt superspul, zeker voor kleding!
Jeps! Ik ben ook helemaal fan! Bloedvlekken, rode wijn, vetvlekken etc, alles gaat er uit!
ff er op spuiten, eventueel ff wrijven en gewoon met de rest mee wassen. En je doet ook heel lang met een fles.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:duckie schreef:Parisienne schreef:Ik gebruik Dasty (te koop bij de Wibra). Ik spray de vlek goed in en doe het in de wasmachine. Heb nog nooit een vlek gehad die er niet uitgegaan is (poepvlekken, spuugvlekken, etc.). Het is officieel ontvetter en dus ook om je keuken en badkamer bijvoorbeeld schoon te maken. Echt superspul, zeker voor kleding!
Jeps! Ik ben ook helemaal fan! Bloedvlekken, rode wijn, vetvlekken etc, alles gaat er uit!
ff er op spuiten, eventueel ff wrijven en gewoon met de rest mee wassen. En je doet ook heel lang met een fles.
dan heb ik die gewoon in de keukenkast staan wist niet dat je dat op allerlei kleding kon spuiten, gebruik het alleen voor het gasfornhuis schoonmaken maar dus nu ook maar bij de was proberen
duckie- Ratel
Ik gebruik Biotex, en ook wel eens Ariel of Dreft (gewoon afwasmiddel) direct op de vlek en dan gaat het vaak ook eruit.
Gast- Gast
Bij elke witte/lichte was gooi ik er wat Vanish bij.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
idd Arden, gewoon afwasmiddel werkt vaak ook goed.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
+1, was een tijdje geleden ook als beste getest bij KassaMamsie schreef:shout
Gast- Gast
duckie schreef:AngelNyn schreef:duckie schreef:Parisienne schreef:Ik gebruik Dasty (te koop bij de Wibra). Ik spray de vlek goed in en doe het in de wasmachine. Heb nog nooit een vlek gehad die er niet uitgegaan is (poepvlekken, spuugvlekken, etc.). Het is officieel ontvetter en dus ook om je keuken en badkamer bijvoorbeeld schoon te maken. Echt superspul, zeker voor kleding!
dan heb ik die gewoon in de keukenkast staan wist niet dat je dat op allerlei kleding kon spuiten, gebruik het alleen voor het gasfornhuis schoonmaken maar dus nu ook maar bij de was proberen
Is inderdaad een fles geel spul. Het werkt echt super, je kan het overal voor gebruiken! En bijna alle vlekken gaan eruit, ook opgedroogde vlekken. Ik laat poep op kleding dan ook altijd eerst opdrogen en spray daarna de Dasty erop, wrijf het even in en gooi het in de wasmachine. Was eigenlijk altijd 40 min. op 40 graden, dus ook geen hogere temperatuur nodig o.i.d.
Maar je kan het al gelijk proberen dus! Dat is fijn! Succes!
Parisienne- Ratel
Die dusty vind ik maar een chemische zooi. Weet echt niet wat daar in zit, staan niks geen waarschuwingen op het etiket etc.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Van die biotex die duckie gebruikt, vind ik dat de fles zo snel leeg is je gebruikt er snel te veel van. Nu heb ik biotex spray, gekocht bij action en dus lekker goedkoop. Ik laat niets meer indrogen trouwens, dan gaan de vlekken er niet meer ui en slabbetjes die vochtig zijn kunnen ook verspochten.....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Mamsie schreef:Die dusty vind ik maar een chemische zooi. Weet echt niet wat daar in zit, staan niks geen waarschuwingen op het etiket etc.
Je hebt gelijk, het is ook best chemische zooi.. het zal daarom ook zo goed schoonmaken. Als ik het op kleding gebruik en het de wasmachine ingaat spoelt het weer goed schoon dus blijft er niks achter in/op kleding bijvoorbeeld.. althans, niet dat ik gemerkt heb.
Had pas wel een niet zo slimme actie: ik sprayde Dasty op een doekje boven de wasbak. In de wasbak lag net een flessenborstel. Had het gelukkig meteen door, dus de flessenborstel weggegooid en direct een nieuwe neergelegd. Dat vond ik dan wel weer heel erg link, want zoals je al zegt: het is vrij 'chemisch' spul.
Parisienne- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: